Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyttärelläsi samanlaiset rinnat kuin sinulla oli? Periytyykö?

Periytyvää kauneutta
01.03.2018 |

Jostain luin, että rintojen kokoon ja muotoon vaikuttaa kovasti perintötekijät. Mutta miten juttu on käytännössä, onko teillä eroa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä, mun siskolla ja mulla on kaikilla ihan täysin erilaiset tissit.

Eli meillä ei ole periytynyt.

Vierailija
2/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on C tai D, mulla AA. Ei periytynyt ei. Perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä E siskolla DD mulla A. Eli eipä periydy.Nuorena harmitti vietävästi mutta nykyään 50v. olen ihan tyytyväinen :)

Vierailija
4/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä isot rinnat (on kyllä myös ylipainoinen) itse olen ihan lauta.

Vierailija
5/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä on AA ja minulla C. Me tyttölapset perimme rinnat isän suvun puolelta.

Vierailija
6/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei.

Mun vanhimmalla tyttärellä ja mun äidillä on samanlaiset ja -kokoiset. Minulla ja toisella tyttärellä on samanlaiset.

Vierailija
7/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vissiin isommat kun mutsilla (luokkaa K), mutta tyttärelle onneks periytynyt ihan vaan B (onneksi), on tosin vasta 15v.

Vierailija
8/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen tutut siskokset joilla oli vuosi ikäeroa. Toinen näytti sekä kasvoiltaan että vartaloltaan aivan äidiltään mutta toinen oli aivan toisen näköinen ja vartalotyyppi ihan toinen (siis tissit mukaanlukien). Äidiltään näyttävä oli hoikka ja tissitön, toinen lyhyt ja muodokas.

Tuo lyhyt oli kasvonpiirteiltään selvästi sukua isälleen ja kun näin kerran isän äidin (siis tytön isoäidin) näillä kylässä, tajusin että tämä oli ihan isänsä äidin näköinen.

Tunnen myös veljesparin joita on mahdoton uskoa saman isän ja äidin jälkeläisiksi mutta kun näkee kerralla pojat ja vanhemmat huomaa että toisen punertavatukkaisen piirteet ovat kopio isästä mutta toinen on kuin miespuolinen versio äidistään

Vierailija
9/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai periytyy siinä missä muutkin ominaisuudet. Mutta voi periytyä myös isän puolelta, tai hypätä sukupolven yli.

Vierailija
10/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla A ja äidillä C/D, taisi periytyä isän puolelta... Nyt keski-ikäisenä olen kyllä tyytyväinen, nuorena harmitti.

Vierailija
11/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai periytyy siinä missä muutkin ominaisuudet. Mutta voi periytyä myös isän puolelta, tai hypätä sukupolven yli.

Just noin. Onko porukka nukkunut biologian tunneilla kun olettaa että tytöllä pitäisi olla samanlaiset tissit kuin äidillä

Puolet tytönkin geeneistä on isältä ja ulkonäkö sekä vartalotyyppi voi periytyä isän puolelta sukua, sekoittua isän ja äidin perintötekijöistä sekä hypätä joskus sukupolven yli.

Minullakin äiti, tämän sisko ja näiden äiti eli minun isoäitini ovat lyhyitä, leveälanteisia ja isotissisiä.

Sisko (minun siis) on puolestaan puolestaan lanteiltaan ja takapuoleltaan aivan poikamainen eli siis ihan "suora" vaikka ei ole edes hoikkakaan. Täsmälleen tuo vartalotyyppi oli isän äidillä.

Vierailija
12/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä ollut C-kupin rinnat ennen meidän lasten saantia ja itselläni on kyllä samaa kokoa. Mitä nyt olen hänen nuoruuskuvia katsellut, niin muutenkin joka paikasta ihan saman mallinen, kuin minä.

Vierailija
13/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni ja minulla on kummallakin pienet rinnat, mutta en perinyt äitini pieniä nännejä vaan isäni jätti-isot vaahtikset.

Vierailija
14/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku viirapää taas tumputtaa siellä onnessaan. Vai "periytyvää kauneutta"...joopa-joo. Kumma miten välillä noi porvoolaiset täälläkin pääsee seulan läpi.

Vierailija
15/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suvussa on periytynyt mummulta paljon, äiti, tätini, minä, sisko ja yksi serkku ollaan lapsena otetuissa kuvissa ihan samannäköisiä ja meille on periytynyt myös isot rinnat, mutta kaksi serkusta ei ole näin selvästi ominaisuuksia perineet. Muuten on poikia ja siskon tytöistä yksi näyttää perinteen meidän geenejä ulkonäöllisesti ja kaksi ei.

Vierailija
16/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuvat tisseistä äiti/tytär.

Vierailija
17/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni tyttärellä on isot rinnat ja on kaunis. Äitinsä vastakohta.

Vierailija
18/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissitieteentohtori kirjoitti:

Laittakaa kuvat tisseistä äiti/tytär.

Joo, pix or did not happen...

Vierailija
19/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet vaadimme tissikuvia!

Vierailija
20/26 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri isät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi