Onko tyttärelläsi samanlaiset rinnat kuin sinulla oli? Periytyykö?
Jostain luin, että rintojen kokoon ja muotoon vaikuttaa kovasti perintötekijät. Mutta miten juttu on käytännössä, onko teillä eroa?
Kommentit (26)
Minulla ja tyttärilläni on samanlaiset. Jos kohtalaisen nuorena aika isot ja ihan hyvän näköiset. Nyt minulta on kyllä imetykset syöneet enimmän terhakkuuden. Äidilläni on ollut pienemmät ja siskoillani.
Mulla ei ole periytyny.
Äidilläni on hillittömät kannut, taitaa olla kokoa 75G. Itselläni on suht iso koko 65D tai E mutta pieni ympärysmittä saa tissini näyttämään sopusuhtaisilta omaan vartalooni. Äitini pelkäsi että tulen perimään hänen varustuksensa mutta taisin saada isäni puolelta tissigeenini.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole periytyny.
Äidilläni on hillittömät kannut, taitaa olla kokoa 75G. Itselläni on suht iso koko 65D tai E mutta pieni ympärysmittä saa tissini näyttämään sopusuhtaisilta omaan vartalooni. Äitini pelkäsi että tulen perimään hänen varustuksensa mutta taisin saada isäni puolelta tissigeenini.
Minkälaiset tissit isälläsi on?
Äidillä ja siskoilla isot rinnat, itselläni pienet. Toisaalta sain sen laihuusgeenin ja pysyn laihana vaikka millaisella ruokavaliolla, kun taas äiti ja sisarukset paisuvat helposti. Olen ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku viirapää taas tumputtaa siellä onnessaan. Vai "periytyvää kauneutta"...joopa-joo. Kumma miten välillä noi porvoolaiset täälläkin pääsee seulan läpi.
Jos kuppikokojen luetteleminen innostaa, niin antaa tumputtaa. Niin, jotkut voivat kyllästyä netin visuaaliseen antiin ja innostuvat vanhanaikaisesta kirjallisesta ilmaisusta. ;)
Mun äidin suku on täynnä isorintaisia naisia, mistä lie perin nämä aa-kupit :p