Miesystäväni on mt-ongelmainen ja työtön. Haluatteko kysyä jotain tästä tilanteesta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onko komea?
No me molemmat sellaisia tavallisen/hyvännäköisen rajoilla keikkuvia. Nyt tuo on vähän tukevassa kunnossa eikä ihan vasta ajanut partaa, näistä varsinkin jälkimmäinen vähän häiritsee...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan hän on ollut työtön?
Kauan. Eikä siis ole kunnolla työkykyinenkään.
Onko teillä lapsia? Oletko itse työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko uskossa?
Ei olla uskovaisia.
En halua kysyä. Kannattaa hakeutua työkyvyttömyyseläkkeelle kunnon B-lausunnolla jos ei kykene duuniin. Sen päälle voi tehdä jonkun verran töitä ja tienata hyvinä kausina.
Mikä on miehen palkkavaatimus, että lähtisi töihin?
Siis virallisestihan hän vain odottaa itselleen sopivaa työtilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? Oletko itse työelämässä?
Ei lapsia, enkä suunnittele hankkivani. Olen työssä mutta heikosti (en normaalisti työmarkkinoilla työllistynyt vaan perheyrityksessä).
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehen palkkavaatimus, että lähtisi töihin?
Siis virallisestihan hän vain odottaa itselleen sopivaa työtilaisuutta.
Mies ei ole työkykyinen, tuskin on rahasta kiinni tuo asia.
Miksi et treenaa kostokroppaa ja ota parempaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tilanne itsestäsi tuntuu?
Vähän surulliselta joiltain osin kun toisen elämä on tietyssä mielessä vähän tyhjää. Eikä tuo saa aikaiseksi paljon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et treenaa kostokroppaa ja ota parempaa miestä?
Mulla on jo nyt erittäin kaunis hyväkuntoinen kroppa. En ole parempaa löytänyt, tämä on hellä ja luotettava toisin kuin ne ehkä paperilla paremmat miehet.
Eikö sua harmita, kun et voi hänen kanssaan tehdä lapsia?
Mikä diagnoosi hänellä on? Miksi olet ajautunut tuollaiseen tilanteeseen.
Eikö elämäämme pitäisi saada Ryhtiä . Mies parempaan hoitoon ja elämämme puuhakkaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua harmita, kun et voi hänen kanssaan tehdä lapsia?
Ei koska en haaveile lapsista. Ja voisinhan tehdä mutta en tiedä miten mies olisi apuna, joka tapauksessa parempi olla tekemättä niitä.
Onko komea?