Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asumistuki ja omakotitalo
tyhjäpää
01.03.2018 |
Moikka! Kelan sivuilla olevassa asumistukilaskurissa on tälläinen lause: "Ruokakunnan tähän asuntoon kohdistuvat asuntolainojen korot (henkilökohtaiset pankkilainat)". Osaisiko joku selventää tämän henkilölle joka on ihan ulkona laina-asioista eikä ole ennen asumistukea hakenut? Tarkoittaako tuo siis itsessään asuntolainan lyhennystä vai pelkästään sitä summaa mikä kuukauden lainanlyhennyksestä on korkoa? (esim. 700€/kk on lyhennys ja siitä korkoa on vaikka se 300€) Kiitos vastauksista!
Kommentit (2)
Näin taidan tehdä asumistukea hakiessa, kiitos hyvästä vinkistä! :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laita lainan summa, lyhennys sekä korko. Eipä jää mitään puuttumaan. Nehän on siinä samassa paperissa kaikki. Kirjoita siihen kohtaan vaikka "ks liite 1".