Pilaako Tinder maineen?
Onko miesten mielestä negatiivinen ominaisuus se, että nainen on ollut Tinderissä? Onko silloin vähemmän kiinnostava parisuhdemielessä? Vai onko sillä merkitystä?
Kommentit (23)
Itse taas löysin tyttöystäväni sieltä, että ei kaikille ainakaan. Ei kaverilleni myöskään ole väliä jos on ollut tai on tinderissä, sama se mistä sen vaimon löytää.
Hmm. Sun tinderissä olon tietänee lähinnä vain ne jotka on itsekin tinderissä. Eli jos sillä on merkitystä niin voit todeta miehen olevan hieman kaksinaismoralistinen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Sun tinderissä olon tietänee lähinnä vain ne jotka on itsekin tinderissä. Eli jos sillä on merkitystä niin voit todeta miehen olevan hieman kaksinaismoralistinen.
Jos mies kysyy tai joku sen kaveri kertoo sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kysyy tai joku sen kaveri kertoo sille.
En mä usko silti että se on suurimmalle osalle ainakaan ongelma. Tuntuu että kaikkihan siellä tinderissä on. Ainakin mun kaveripiiristä näyttää aika pitkälti joka sinkulla olevan.
En tiedä miten asian laita yleensä ihmisten mielissä on, mutta itse en ole juuri tuosta syystä ladannut Tinderiä, vaikka poikaystävä olisikin toiveissa. Tuntuu, että Tinderin käyttö on alentumista johonkin epätoivoiseen/hävettävään, siinä on liian sellainen itsensä markkinoille asettamisen maku. Onko tämä vain omassa päässäni, en tiedä. Jotkut kaverini kyllä ovat Tinderissä ja ovat löytäneet sieltä (ainakin seksi)seuraa.
On kyllä ikävä huomata miten heikko itsetunto ihmisillä on. Niin monella tuntuu heidän elämää ohjaavan se, miltä näyttää muiden silmissä. Pelätään siis sitä että etsii aktiivisesti seuraa/puolisoa? Eikös meidän kaikkien vanhemmat ole joskus löytäneet toisensa ja pariutuneet? Pitäisikö heitäkin soimata?
Luuletteko te heikkoitsetuntoiset, että te olette koko ajan muiden ihmisten huomion keskipisteessä ja että teidän tekemiset Tinderissä ja muualla oikeasti kiinnostaa muita?
Itse olen ollut tinderissä 2 vuotta. En hae vakituista kumppania ja sen kerron profiilissa. Huomannu että hyvin moni naisista ajattelee aika samoin. Mutta näiden 2 vuoden aikana olen huomannut, että samat naamat pyörii edelleen, jotka hakevat vakituista suhdetta ilman ONS ja muuta. Kaikki nuo naiset ovat kauniita ja vika ei ole ulkonäöllisissä syissä. Jokainen heistä etsii proftextin mukaan sellaista mitä on vain lehdissä. Sen takia he ovatkin olleet ainakin sen 2 vuotta etsimässä sitä oikeata. Kahden kanssa juttelin ja tiesin heti muutaman viestin jälkeen, ettei ihan täysin pää pyöri normaalissa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mielestä isot tissit on miehellä tyhmät, mutta naisella jees, olet kasinaismoralistinen.
Tinderin käyttäjistä tulee käsitys että he ovat etsineet seksiseuraa ja täten harrastaneet paljon irtosuhteita. Kenelle huono, kenelle ei.. Mutta päällimmäisenä tinder-treffeistä tulee mieleen seksi, varsinkin niille jotka eivät käytä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten asian laita yleensä ihmisten mielissä on, mutta itse en ole juuri tuosta syystä ladannut Tinderiä, vaikka poikaystävä olisikin toiveissa. Tuntuu, että Tinderin käyttö on alentumista johonkin epätoivoiseen/hävettävään, siinä on liian sellainen itsensä markkinoille asettamisen maku. Onko tämä vain omassa päässäni, en tiedä. Jotkut kaverini kyllä ovat Tinderissä ja ovat löytäneet sieltä (ainakin seksi)seuraa.
Se on sinun ja monen muunkin päässä tuo ajatus. En tiedä miksi. Itse olen Tinderissä eikä siinä ole mielestäni mitään hävettävää. Ennen Tinderiä olin muissa deittipalveluissa. Ei minua kiinnosta, mitä muut mahtavat siitä ajatella. Sen sijaan deittipalvelussa olemisesta on paljon hyötyä. Etsin taas parisuhdetta ja näiden palveluiden kautta sen löytäminen on helpompaa ja ennen kaikkea tehokasta. Haluan tulosta enkä tyydy haaveiluun yksin kotonani. Jos ei astu markkinoille, ei sieltä voi mitään saadakaan. Tule sinäkin Tinderiin rohkeasti! Kun kerta poikaystävää etsit. Jos vaikka törmäämmekin siellä. En minä sinua muuten löydä.
M29
Pilaa naisen maineen. Kunnialliset ja kauniit laatunaiset eivät käytä sitä. Halvat ja helpot naiset käyttää Tinderiä.
Tinder on helppojen naisten keino löytää hetkellisesti mies lakanoiden väliin. Kukaan mies oikeasti tinderistä mitään vakavaa etsi. Tyhjentää kassit ja jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pilaa naisen maineen. Kunnialliset ja kauniit laatunaiset eivät käytä sitä. Halvat ja helpot naiset käyttää Tinderiä.
Upeita naisia on tullut vastaan, koulutettuja ja kauniita.
M36
Heh, ehkä jonkun peräkammarinpojan mielestä Tinderiä käyttävä nainen on jotenkin epäilyttävä. Tasokkaille miehille tuollainen ei tule mieleenkään. He ovat pelkästään iloisia siitä, että Tinder auttaa heitä löytämään tasokkaita naisia ilman, että pitää baarissa ensin jutella 50:lle ennen kuin ensimmäinen tulee kohdalle.
Heikkotasoiset miehet puolestaan haluaisivat, että heidän tapaamillaan naisilla olisi mahdollisimman vähän näkyvyyttä muihin, todennäköisesti tasokkaampiin miehiin. Siksi he solvaavat netissä naisia, jotka käyttävät Tinderiä.
Et ap menetä mitään jos "pilaat" maineesi noiden epätoivoisien nettijankuttajien silmissä. Päin vastoin! On vain sinun etusi, jos he keskittävät ahdistelutoimensa johonkuhun toiseen, Tinderiä käyttämättömään naiseen.
Se on media muiden joukossa. Esittelee olemassa olevia ihmisiä.
Ihme ajattelua että tinder tarkoittaa sitä tai tätä ja pilaa maineen. Tinder on just sitä, mihin sitä haluaa käyttää. Ja tätä ei voi tietää toisen puolesta. Itse löysin mitä parhaimman puolison tinderistä 4 vuotta sitten. Molemmat oltiin siellä avoimin mielin ja vaikka en just sillä hetkellä ollut mitenkään vakavaa suhdetta hakemassa, niin tämä pakkaus kolahti niin kovaa kun halolla päähän että laitoinkin kaikki peliin lopulta. Ehkä jossain vois olla vielä joku parempi puoliso mulle, mutta eipä ihan heti tule mieleen, että millä tavalla. Pidän tätä löytöä siis elämäni suurimpana onnenkantamoisena. Olispa ollut harmi, jos ei hän olis kehdannu mennä tinderiin.
Pilaahan se mainetta hieman. Ne jotka sanovat ettei pilaa, ovat totta kai itse tinderin käyttäjiä. Yrittävät kieltää asian jottei kuva omasta ensiluokkaisuudestaan kärsisi. Ainahan ihminen on omasta näkökulmastaan hyvä ja oikeita valintoja tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Pilaahan se mainetta hieman. Ne jotka sanovat ettei pilaa, ovat totta kai itse tinderin käyttäjiä. Yrittävät kieltää asian jottei kuva omasta ensiluokkaisuudestaan kärsisi. Ainahan ihminen on omasta näkökulmastaan hyvä ja oikeita valintoja tekevä.
Miten pilaa? Mitä se kertoo ihmisestä? Kaikista tinderin käyttäjistäkö saman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pilaa? Mitä se kertoo ihmisestä? Kaikista tinderin käyttäjistäkö saman?
Seksinhakuapin maine, joten sitä käyttävät menevät helposti irtosuhteita harrastavien kategoriaan.
On negatiivinen. Tosin ei sitä voi tietää oletko siellä, jollet itse kerro.