Mitä kumppanisi tapaa et ymmärrä?
Oma mies käy joka aamu KYLMÄSSÄ SUIHKUSSA, siis en voi ymmärtää :D Muutenkin nämä pakkaset ja kämppä jossa lisäksi vetää. Meinaan itse jäätyä jo kuuman suihkun jälkeen kun poistun kylppäristä.
Kommentit (74)
Ihme kun tämä ei ole täällä vielä:
Omien kassien jatkuva rapsuttelu sieltä kalsareiden sisäpuolelta, ja sen jälkeen sormien haistelu. Miksi??
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on alakoulussa opetettu omituinen tapa. Ruokajuomaa ei saa juoda ennen kuin ruoka on syöty. Minun mielestäni tapa on täysin älytön. Kuka hullu tuollaista on kakaroille aikanaan opettanutkin?
No jotkut valopäät kuvitteli että juominen laimentaa vatsahappoja ja sitten tulee ruuansulatusvaivoja. Tästä sitten ollut seurauksena kaikkia älyttömiä "ei pitäisi juoda ruuan aikana"-suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä oli tapana kieputtaa leipäpussi tosi vinhasti kiinni sen jälkeen kun oli ottanut sieltä leipää. Siinä prosessissa meni joka kerta siivu tai pari ihan hajalle. Leipäpussista meni tämän takia aina ehkä neljäs- tai viidesosa roskiin.
Ei kylläkään erottu tämän takia :D
En käsitä syömäkelpoisen ruuan roskiin heittämistä. Halveksin tuollaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Autoa pitää tankata vaikka on puoli tankkia vielä bensaa, maitoa pitää ostaa vaikka sitä on kaksi litraa kaapissa, jne ihan kaikkea hamstrataan: hammastahnaa, huuhteluainetta, moottoriöljyä, kaikkea pitää ostaa valmiiksi seuraava purkki vaikka edellinen on juuri avattu. En käsitä.
Eikö se ole hyvä, että tankki on täynnä erityisesti näillä pakkasilla. Itsellä auton tankki aina täynnä tai max puolillaan. Juu ja varalla on hammastahnaa ja shampoota vaikka edellinen purkki on juuri avattu. Eipähän tule tilanne, että jokin loppuu. Tilaa on kaapeissa, joten miksipä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä oli tapana kieputtaa leipäpussi tosi vinhasti kiinni sen jälkeen kun oli ottanut sieltä leipää. Siinä prosessissa meni joka kerta siivu tai pari ihan hajalle. Leipäpussista meni tämän takia aina ehkä neljäs- tai viidesosa roskiin.
Ei kylläkään erottu tämän takia :D
En käsitä syömäkelpoisen ruuan roskiin heittämistä. Halveksin tuollaisia ihmisiä.
No, mä en halveksi ketään, mutta en kyllä myöskään koskaan tajunnut että miksi se leipä piti hajottaa atomeiksi. Koitin välillä kuivailla niitä leivänmuruja sitten korppujauhoiksi ja keksiä niille kaikenlaista käyttöä, mutta en vaan lopulta jaksanut enää perustaa koko meidän ruokataloutta leivänmuruille. T. tuo leivänmurustajan exä
Mies tiskaa huonosti. On muka tehokas ja nopea, mutta laatu on surkeaa. Aina jostakin löytyy huonosti pesty astia. Aluksi kannoin ne miehen nähtäväksi ja hän kovaan ääneen ihmetteli että miten voi olla mahdollista, mutta nykyään etsin itselleni vain puhtaat astiat, käyttäköön mies likaisia. Tietysti joskus hävettää etsiä puhtaita astioita kaapista ku on vieraita, enkä tiedä aina varmaksi että löytyykö tarpeeksi puhtaita...
Tyhjien maito- ja mehutölkkien tuulettamista. Kyllä. Tuulettamista.
Tuuletuksen jälkeen (parin, kolmen päivän päästä), ne pannaan roskiin ihan tavallisesti. Kyse ei ole siis mistään kierrätettävän materiaalin käsittelystä.
Ei varmaa tarvi sanoa kumpaa sukupuolta puoliso on.
Sitä että jätetään vessapaperirullaan muutamia paloja paperia ja aloitetaan uusi rulla. Oletetaan että minä haluan käyttää ne pari vikaa palasta. Miksei voi vain käyttää ne muutamat palaset siinä kun ottaa loppuja papereita ja laittaa hylsy roskiin? Ja jos jostain syystä ottaakin ne vikat niin jättää hylsyn paikalleen vaikka roskis vieressä.
En myöskään ymmärtänyt märän pyyhkeen jättämistä sängyn päälle. Tämän tavan tosin kitkin mieheltä heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kolmisen vuotta katsellut miehen tapoja, eli tavattomuuksia, ja olen pikkuhiljaa hommaillut itselleni oman hammastahnan, jolloin se ei ole itseltäni koskaan loppu, tai puristettu niin että minun ottaessani tuubin käteen, se on aina puristettu niin että en saa itse puristamalla tahnaa, vaan joudun rullailemaan tuubia ensin. Sama salaatinkastikkeen kanssa, jota mies holvaa puoli purkkia pariin kurkkuviipaleeseen. Itselläni on aina kastiketta. Syömme siis usein erikseen työvuorojen takia. Wc:ssä minulla on paperijemma. Jos mennessäni vessaan, ei mies ole laittanut uutta rullaa käytettyään viimeksi käydessään viimeiset paperit, niin otan jemmastani paperin, enkä vaihda itsekään uutta. Minä pesen pyykit meillä, mutta vain ne, jotka ovat pyykkikorissa. Jos näen lattialla vaatteita, heitän ne miehen vaatehuoneen lattialle, olivat sitten puhtaita tai likaisia. Kun mies tulee yläkerrasta, ja on vaikka lähdössä jonnekin, niin sanon että yläkertaan jäi valota vasta kun mies on jo astumassa ovesta ulos, jolloin hän joutuu riisumaan kengät ja menemään sammuttamaan valot. Vaikka siis olisin huomannut valojen jääneen päälle jo kun mies tulee portaita alas. Jos miehen pitää tuoda yläkertaan nukkumaan mennessä vaikka kolme asiaa, niin muistutan aina yhdestä asiasta kerrallaan, kun mies nousee sängystä ja käy hakemassa. Kolmannella kerralla kun hän kietoutuu peittoihin, ja sanoo että no niin, nyt harvapää on muistanut kaiken ottaa mukaan ylös, niin huikkaan puoleltani vielä että hän jätti valot alakertaan.
En hermostu mieheeni, ja hän kyllä tietää puutteensa, mutta jo ihan aluksi olemme sopineet, että minä en ala leikkimään hänen äitiään, vaan hän aikuisena miehenä hoitaa itselleen kuuluvat asiat ihan itse. Monesti saamme ihan nauraakin miehen toilailuille. Edellisessä avioliitossaan ero tuli eksän puolelta näistä syistä. Hän ensin teki miehen puolesta, sitten alkoi itse tekemään, sen jälkeen tuli kuvioon nalkutus, kiristys, mykkäkoulu, ja muut hallintayritykset. Lopulta ero. Niin me ollaan ihmiset erilaisia :)
Miksi alapeukut? Siksikö kun olemme onnellisia yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kolmisen vuotta katsellut miehen tapoja, eli tavattomuuksia, ja olen pikkuhiljaa hommaillut itselleni oman hammastahnan, jolloin se ei ole itseltäni koskaan loppu, tai puristettu niin että minun ottaessani tuubin käteen, se on aina puristettu niin että en saa itse puristamalla tahnaa, vaan joudun rullailemaan tuubia ensin. Sama salaatinkastikkeen kanssa, jota mies holvaa puoli purkkia pariin kurkkuviipaleeseen. Itselläni on aina kastiketta. Syömme siis usein erikseen työvuorojen takia. Wc:ssä minulla on paperijemma. Jos mennessäni vessaan, ei mies ole laittanut uutta rullaa käytettyään viimeksi käydessään viimeiset paperit, niin otan jemmastani paperin, enkä vaihda itsekään uutta. Minä pesen pyykit meillä, mutta vain ne, jotka ovat pyykkikorissa. Jos näen lattialla vaatteita, heitän ne miehen vaatehuoneen lattialle, olivat sitten puhtaita tai likaisia. Kun mies tulee yläkerrasta, ja on vaikka lähdössä jonnekin, niin sanon että yläkertaan jäi valota vasta kun mies on jo astumassa ovesta ulos, jolloin hän joutuu riisumaan kengät ja menemään sammuttamaan valot. Vaikka siis olisin huomannut valojen jääneen päälle jo kun mies tulee portaita alas. Jos miehen pitää tuoda yläkertaan nukkumaan mennessä vaikka kolme asiaa, niin muistutan aina yhdestä asiasta kerrallaan, kun mies nousee sängystä ja käy hakemassa. Kolmannella kerralla kun hän kietoutuu peittoihin, ja sanoo että no niin, nyt harvapää on muistanut kaiken ottaa mukaan ylös, niin huikkaan puoleltani vielä että hän jätti valot alakertaan.
En hermostu mieheeni, ja hän kyllä tietää puutteensa, mutta jo ihan aluksi olemme sopineet, että minä en ala leikkimään hänen äitiään, vaan hän aikuisena miehenä hoitaa itselleen kuuluvat asiat ihan itse. Monesti saamme ihan nauraakin miehen toilailuille. Edellisessä avioliitossaan ero tuli eksän puolelta näistä syistä. Hän ensin teki miehen puolesta, sitten alkoi itse tekemään, sen jälkeen tuli kuvioon nalkutus, kiristys, mykkäkoulu, ja muut hallintayritykset. Lopulta ero. Niin me ollaan ihmiset erilaisia :)
Siksi että et nalkuta mutta nalkuta kuitenkin ja huomautat asioista mutta odotat että mies on ensin mukavasti ennen kun huomautat. Tämmöinen vallankäyttö on sieltä ja syvältä.
Se ottaa usein kahvikupillisen mukaan autotalliin. Ei siinä muuten mitään mutta ne kupit ei meinaa kulkeutua takaisin. Jossain vaiheessa ihmettelen ääneen miksi kaapissa on vain neljä kahvikuppia, sitten tulee kasa pinttyneitä / homeisia kuppeja pesuun. :D Nyt olen odottanut viime kesästä asti milloin mun lempikuppi palautuu. Muut on palautuneet, se ei. Voisin toki itsekin sen ottaa mutta mua nyt vaan sattuu kiinnostamaan kauanko kuppi haluaa viihtyä tallissa.
Sama mies sotkee kaikkien pakkausten reunat. Esimerkiksi margariinirasian reunassa on aina pieni voiklöntti johon sitten sotkee kätensä tai joka leviää pitkin rasiaa kun sen ottaa käteen. Maitopurkista jää valumaan tippa jääkaapin hyllylle. Kattiloiden reunat on mystisesti ruuassa. En tajua miten se onnistuu kaikki sotkemaan, tuntuu että joskus ruoka uhmaa fysiikan lakeja sen käsissä.
Hönöpäissään se jättää puoliksi juotuja oluttölkkejä pitkin poikin. Parhaimmillaan olen löytänyt aamulla neljä puolikasta tölkkiä kämpästä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun tämä ei ole täällä vielä:
Omien kassien jatkuva rapsuttelu sieltä kalsareiden sisäpuolelta, ja sen jälkeen sormien haistelu. Miksi??
Outoa. En muista koskaan nähneeni että mieheni tai kumpikaan existäni olisi tätä tehnyt. Miksi kukaan edes... No yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olin jo yläpeukuttamassa, kunnes luin loppuun asti ja näin tuon "niin me ollaan ihmiset erilaisia", jota käytetään usein tällä palstalla (kuten tässäkin) korottamaan kirjoittajaa jotenkin muiden yläpuolelle. Välillä mietin onko kyseessä aina sama kirjoittaja, koska tuo esiintyy aina nimenomaan viestin lopussa samaan ylimieliseen sävyyn.
Mä teen muuten ihan samaa :D! Noloa! Se logiikka on jotenkin siinä se, että mua palelee aina kauheesti suihkusta tullessani niin sitten keskityn vaan siihen että saan itseni äkkiä kuivaksi ja vaatetta päälle, ja sitten se tyhjä pullo muka unohtuu sinne aina. Eli siis ei mitään järkeä. Onneksi asun yksin niin voin sitten suihkutella siellä tyhjien pullojen vuoressa ihan tyytyväisenä keskenäni.