Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2597)

Vierailija
61/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari aihealuetta joista puhttaessa tulee esille paljon väärinkäsityksiä: 

-Evoluutio, erityisesti juteltaessa kreationistien kanssa. 

-Päihteet, monilla on paljon mielipiteitä, muttei oikeaa tietoa. 

Vierailija
62/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jokin sairaus tai muu ominaisuus alkaa olla enemmän esillä, jotkut alkavat kuvitella, ettei se ole todellista vaan pelkkää muodin perässä juoksemista. Niinpä jotkut saattavat alkaa piilotella koko asiaa, koska eivät jaksa vähättelyä ja naljailua.

Tämä juurikin!

Yleensä taitavat vielä lätkiä niitä muoti-leimoja sellaisiin sairauksiin mitä ei itsellään ole.

Niin ja erityisherkkyys ei ole diagnoosi tai sairaus. Eikä herkät vaadi keltään mitään erityiskohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"älä kylmetä itseäsi, tulet kipeäksi!" -paskat. Ei se tauti pelkästään siitä kylmästä tule! Kyllä siihen tarvitaan ne virukset/bakteerit ensin.. Joo, altistaa voi, mutta ei tarkoita sitä, että kävin ilman  takkia pihalla ja sen takia tulin kipeäksi. ARGH!

Olet tainnut vilustaa itsesi. Huomaa tuosta äksyilystäsi. Laita kaulahuivi ja juo paljon lämmintä.

Vierailija
64/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset aiheuttavat autismia. 

Maapallo on litteä. 

Kuussa käynti on Nasan hämäystä. 

Yleistykset: miehet sitä - naiset tätä 

Ärsyttää sellainen väärikäsitys että monta väittämää yhdessä viestissä on jotenkin peukutettavissa.

Kuussa ei ole käyty. Sori vaan.

Niin että muuten vaan se lippu on siellä ja astronautit käyvät läpi kalliit ja kauan kestävät koulutukset? Joo ihan teatterin takia vain juu.

Saat sinä uskoa mihin haluat. Minä en usko kuussa koskaan käydyn. Sun pitää vaan elää sen asian kanssa.

Vierailija
65/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ainoat lapset ovat automaattisesti jotenkin huonompia ihmisiä ja itsekkäitä kusipäitä.

Vierailija
66/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on litteä. 

Ärsyttää sellainen väärikäsitys että monta väittämää yhdessä viestissä on jotenkin peukutettavissa.

Niin että muuten vaan se lippu on siellä ja astronautit käyvät läpi kalliit ja kauan kestävät koulutukset? Joo ihan teatterin takia vain juu.

Koulutukset on käyty sen takia että voidaan mennä avaruusasemalle temppuja tekemään.

Lippu ei ole mikään todiste.

Kuussa voitaisiin nykyään ehkä käydäkin, muttei käydä. 1960 luvulla siellä ei ole todellakaan ihminen käynyt. Pitää olla todella lapsenomainen lammas, jos uskoo kaiken mitä televisiossa sanotaan tai esitetään.

Salkkareiden Jenni oli olemassa ja kuoli oikeasti. Sen todistaa hautakynttilä kadulla.

Vierailija
67/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihmisten kaikki ongelmat johtuvat siitä kun he ovat niin tyhmiä.

Pertti on työtön, voi mitenhän MINÄ saisin hänet tajuamaan, että pitäisi mennä töihinkin. Minäpä aloitan vaikka luettelemalla työpaikkoja joita hakea ja saarnaan hänelle, että eikö eläke kiinnosta plaa plaa plaa.

Ulla on masentunut, voi ei MINUN täytyy hoitaa asia, ja saada hänet ymmärtämään että pitäisi ryhdistäytyä, eikä vaan maata ja märehtiä.

Joonas ja Pirre ovat läskejä. MINÄ joudun taas ratkaisemaan heidän ongelmansa, ja selittämään heille, että limpparit, ja pullat ja ne pizzat. Minä joudun kertomaan heille diabeettes. Minä minä minä vähän valistan.

AAAaaa!! Tuija ja Eino ovat lapsettomia...ei hätää meikä vähän kertoo faktoja.

Vierailija
68/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että huumeidenkäyttäjät ovat automaattisesti narkkareita.

Vierailija
69/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että laihduttaja ei voi syödä rasvaa, eikä muutakaan oikeaa ruokaa.

Vierailija
70/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää urheilutoimittajat, jotka luulevat, että ennen oli maat nimeltä Länsi-Saksa ja Itä-Saksa ja sitten ne lakkautettiin ja perustettiin nykyinen Saksa. Grrr... Todellisuudessa vain DDR lakkautettiin ja sen maantieteelliset osat ja väestö liitettiin Saksan liittotasavaltaan, joka on tämä nykyinen Saksa ja perustettu jo 1949.

Vierailija
71/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kommentin saamien yläpeukkujen perusteella, moni uskoo tähän väärinkäsitykseen :"Suomessa et saa yksiötä jonka vuokra on alle 500. Tuohon hintaan saat asua kaupungin laidalla". Myös asuntojen hinnat ovat joillakin hakusessa. Väitetään ettei uutta omakotitaloa saisi alle hinnan 200 000€.

Vierailija
72/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on litteä. 

Saat sinä uskoa mihin haluat. Minä en usko kuussa koskaan käydyn. Sun pitää vaan elää sen asian kanssa.

Ihan mielenkiinnosta. Miten on tämä huijaus on onnistuttu pitämään salassa? 

Vierailija
73/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkulapsena kiduttanut eläimiä, on aikuisena automaattisesti psykopaatti tai muuten paha ihminen.

Samaa mieltä. Alapeukuttajien mielestä alaikäisenä alkoholia juonut on aikuisena juoppo, ja kouluissa roskaavat ja riehuvat oppilaat ovat tulevaisuudessa sekopäitä?

Vierailija
74/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et usko? Miksi väitetään, että on käyty, jos ei ole käyty? 

Vierailija
75/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menee ensiksi päivystyksessä.ja muutenki että ne kirkuvat kersat antaa etuoikeuksia pistää auto parkkiin oven eteen yms.

Vierailija
76/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tyhmät tsadilaiset ole edes käyneet lapissa. Tai jos onkin, niin silloin kun siellä on joku 5 astetta pakkasta.

Stadilaisuus ei tee ihmisestä tyhmää tai älykästä. Onpa niitä näkynytkin Lapissa nyt kovillakin pakkasilla ja hyvin pärjäsivät. 

T. Lappilainen 

Vierailija
77/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jotkut ei erota 1 ja 2 tyypin diabetestä toisistaan, (tai että ne ei ole sama asia). Monet kerrat olen joutunut korjaamaan jonkun luuloja. Esim. Yksi kauhisteli miten hoikalla 8-vuotiaalla voi olla diabetes...

Vierailija
78/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lihavuusleikkaus on joku laihtumisautomaatti.

Vierailija
79/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että laihtuu kun syö mahdollisimman vähän. 

Vierailija
80/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että yleisesti luullaan työttömän saavan (aivan) kaiken sosiaalihuollolta.

Ja jos olet yksinhuoltaja saat valtavat sosiaaliavustukset.

Saat korotetun lapsilisän, kaikki muu on sitten jo tulosidonnaista tai muuten harkinnanvaraista.