Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2597)

Vierailija
2561/2597 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset, jotka pääsevät matkustelemaan työnsä avulla ovat onnenpekkoja. Riippuu työstä, mutta olen liikumiehen vaimo mitään muuta mieheni ei haluaisi kuin olla enää matkustamatta. Itsekin olen hänen työreissuillaan ollut mukana ja se tahti on kova ja siinä harvoin uima-altaalla istuu. Ehkä bloggaajat siitä hotellielämästä hetken nauttivat, mutta luulisin, että jos vaikka 2 vuotta saa olla jouten ja koluta kaikki maat, niin se hotellielämä ja lentäminen alkaa kyllästyttää. Voisin itsekin olla seuraavalla viikolla Espanjassa, mutta jään tänne Suomeen, koska ei ole nyt motia istua lentokoneessa jne.. ja se pakkaaminen! Minua ei kiinnosta pakata mitään enää 😅  ja kaikki kiinnostavat ja ihanat kohteet ovat 9-11 h päässä, niiden vuoksi voisin jopa pakata, jos oikein pinnistäisin. Euroopassa ei tällä hetkellä ole sellaista paikkaa, jonka takia jaksaisin pakata laukkuni. Ei ole vielä edes niin lämmin. Tällä hetkellä nautin sohvalla makoilusta.

Vierailija
2562/2597 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kristityt ihmiset olisivat jotenkin parempia ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2597 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla se että luullaan ulospäin näkyvän fyysisen rajoitteen vaikuttavan älyyn

Vierailija
2564/2597 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin joku väittää, että Kelalta saa rahaa, kunhan vain pyytää. Ainakaan suomalaiset ei saa. Kaikki liitteet pitää olla prikulleen hakemuksen mukana. Ja jos tulot ja menot  ovat "oikean" suuruiset, niin voit saada esim asumistukea tai tt-tukea. Ja enpä ole kenenkään kuullut saavan sohvaa, telkkaria tai vaikkapa polkupyörää. Sitä taas en tiedä mitä kunta antaa harkinnanvaraista joillekin

Vierailija
2565/2597 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää valtavasti se että tuntemani ihminen kertoi saavansa parhaiten "akkunsa ladattua" olemalla, viettämällä aikaa toisten ihmisen kanssa, ja TÄMÄN VUOKSI hänet on leimattu LÄHEISRIIPPUVAISEKSI!!

Ihminen on laumaeläin.

Ai niin, minua ärsyttää tämä väärinkäsitys siitä, mitä läheisriippuvuus tarkoittaa. Se käsitetään jatkuvasti väärin läheisyysriippuvaiseksi. Oikeastihan se on huono käännös englannin sanasta co-dependence, joka vois ennemmin olla kanssariippuvuus. Termin on keksinyt AA:n perustaja kuvaamaan alkoholistien läheisiä, jotka mahdollistavat näiden riippuvuuskäytöksen jatkumisen. 

Vierailija
2566/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää valtavasti se että tuntemani ihminen kertoi saavansa parhaiten "akkunsa ladattua" olemalla, viettämällä aikaa toisten ihmisen kanssa, ja TÄMÄN VUOKSI hänet on leimattu LÄHEISRIIPPUVAISEKSI!!

Ihminen on laumaeläin.

Ai niin, minua ärsyttää tämä väärinkäsitys siitä, mitä läheisriippuvuus tarkoittaa. Se käsitetään jatkuvasti väärin läheisyysriippuvaiseksi. Oikeastihan se on huono käännös englannin sanasta co-dependence, joka vois ennemmin olla kanssariippuvuus. Termin on keksinyt AA:n perustaja kuvaamaan alkoholistien läheisiä, jotka mahdollistavat näiden riippuvuuskäytöksen jatkumisen. 

Läheisriippuvuus -> lähes riippuvuus.

Vierailija
2567/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavirta 

Valtamedia

Olettaminen on mielestäni suurin synti ja suuren tuhon aiheuttaja, 

Vierailija
2568/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa miehen. Joo panemiseen kyllä mutta ei suhteeseen. T. 29 v ikisinkku

Haluaisitko parisuhteeseen kanssani?

Katso nyt miten helppoa se on.

t. mies

Joo, noin miehet saattavat tehdä, lähdetään seurusteluun miettimättä onko nainen itselle sopiva. Se on edesvastuutonta.

Totta, kyllä ensin pitää kokeilla sopiiko eli mahtuuko ja nieleekö mällit. Ahterihommat voi jättää myöhempään ajankohtaan. 

Suurin osa näistäkin ongelmista jäisivät tulematta, jos nainen ei teeskentelisi jotain muuta kuin on saadakseen sitoutettua miehen itseensä.

Vierailija
2569/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se kun puhutaan "nosta syyte sitä vastaan", argh!

-aloittaja

Mikähän tässä aloittajaa ärsytti silloin kauan sitten. Osaako joku samastuva kertoa?

- syyttäjä

Mikään tavis ei taida voida nostaa syytettä. Esim. Ville sanoo Kallea pölkkypääksi ja Kalle uhkaa nostaa syytteen.

Vierailija
2570/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mielenterveysongelmat paranevat liikunnalla, myös psykoosit. Lääkkeitä ei pidä syödä, vaikka olisi skitsofrenia. Ne on kaikki yhtä ja samaa mömmöä ja lääketehtaan myrkkyä. Masentuneet eivät vaan ymmärrä elämän vaihtelevuutta. Välillä kuuluukin olla alamaissa. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä jumppaan ja lenkille. Mielellään varata itselleen menemistä valveillaolon joka hetkeen. Siinä ne murheet unohtuvat. Ruotsinlaivalle pari kertaa viikossa. Siellä on tanssitkin.

Vierailija
2571/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat lapsivapaasta hotellista huoneen tai haluat ruokailla lapsivapaassa ravintolassa tai jos ylipäätään kritisoit lasten mekastusta yhtään missään, olet lapsivihamielinen. 

Hulluinta on, että Suomi koetaan lapsivihamielisenä maana mainitsemistani syistä johtuen. Kysehän on lepsuista, osaamattomista kasvattajista, jotka eivät viitsi rajoittaa lapsiaan.

Kai ymmärrät, että olet ollut lapsi itsekin? Miten olisit halunnut, että sinuun suhtaudutaan? On myös hyvä muistaa, että lapsetkin ovat yksilöitä.

Vierailija
2572/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset entisaikaan kuolivat harmaahapsisina 40 v vanhuksina. Matala keski-ikä johtui ihan lapsikuolleisuudesta, joka oli korkea vielä 1900-luvun puoliväliin asti. Muuten ihmiset olivat usein yhtä pitkäikäisiä kuin nykyäänkin. 

Vierailija
2573/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että rasvaton maito on käsitellympää maitoa kun rasvaisemmat versiot. 

Kaikista maidoista poistetaan käsittelyn alkuvaiheessa rasva ja sen jälkeen kevyt sekä täysmaitoon lisätään tarkka prosentuaalinen määrä rasvaa takaisin. 

Toisin sanoen, rasvattomassa maidossa on vähemmän käsittelyvaiheita. 

Vierailija
2574/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulevat että jos on ylipainoinen, niin tällöin ei harrasta liikuntaa, ei osaa laittaa terveellistä ruokaa, liikkuu lyhyetkin matkat autolla tms idiotismia. Selitetään kuin idiootille miten on olemassa kevytlevitteitä, miten liikunta on hyvästä, miten kuoritaan kasviksia jne. 

Vierailija
2575/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta on sitä, että ruoka menee suusta sisään ja peräreiästä tulee ulos. Kun suusta menevää tavaraa vaihdetaan toisenlaiseksi tai määrää vähennetään, niin ihminen automaattisesti laihtuu, varsinkin jos käy lenkillä. Liikunta laihduttaa. Ai miten niin keskitysleireiltä ei olis selvinny kukaan ja kivikauden ihmiset olis kuolleet kaikki? Ei tartte ruveta nipottamaan kirjatiedolla eikä viisastelemaan! Se täytyy olla niin kuin mää osaan sen ajatella! Asiat on niin kuin mää ymmärrän. 

Vierailija
2576/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan siitä, että joku olisi opiskellut Ateneumissa, vaikkei sen nimistä taidekoulua ole koskaan ollut olemassa.

Vierailija
2577/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minua ärsyttävä ihmisillä oleva väärinkäsitys on se, että koska minä olen homoseksuaalien, niin minä automaattisesti haluan seksiä jokaisen näkemäni miehen kanssa ja että kahden miehen välinen seksi on lähinnä vain anaaliseksiä. Eivät kaikki homomiehet halua automaattisesti anaaliseksiä. T: Mies 43v.

Vierailija
2578/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Se että homous olisi oma vika

2 Se homoudesta voi olla hyvin kertomatta kaikkialla, koska "eihän heterotkaan kerro". Ko. ihmiset ei kestäis edes 3 kk kaapissa ilman että itkisivät itsensä uneen joka ilta

Vierailija
2579/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihmiset entisaikaan kuolivat harmaahapsisina 40 v vanhuksina. Matala keski-ikä johtui ihan lapsikuolleisuudesta, joka oli korkea vielä 1900-luvun puoliväliin asti. Muuten ihmiset olivat usein yhtä pitkäikäisiä kuin nykyäänkin. 

Johan on juttu! En jaksa listata mikä kaikki vaikutti matalampaan keski-ikään. Tosin ei se nyt 1950-luvulla enää niin hirveän alhainen ollut, paitsi mitä sota aiheutti, joka taas "korjaantui" ns. suurilla ikäluokilla.

Vierailija
2580/2597 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypilleri ei ole "aborttipilleri". Se nimenomaan ehkäisee raskauden. Abortinvastustajat aina kauhkoaa. (Mutta ai niin ideahan onkin vain naisten oikeuksien runnominen.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän