Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?
Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.
Kommentit (2598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kuvitellaan koulutuksen, sivistyksen ja älykkyyden korreloivan.
Johtaja voi olla typerä, sivistymätön ääliö.
Se, että jotain tittelin saanutta pitäisi jotenkin erityisesti arvostaa.
Pukeutumisesta voi päätellä koulutustason.En kylmä tiedä kuka olettaa, että pukeutumisesta voi päätellä koulutustason? Varmaan ne kouluttamattomat? Koska yliopistoilla ainakin on ihan kaikkien tiedossa oleva fakta, että ne kaikkein korkeimmin koulutetut on usein niin hampuusin näköisiä että hävettää. Heillä tuntuu menevän se oma tieteenala kaiken edelle ja joku ulkonäkö on ihan nonsense.
Voin sanoa että ihmiset kyllä tekee sitä, että arvailee palkkoja ihan pukeutumisen perusteella. Kokemusta on.
Kävin kaupassa normi kotivaatteissa, kysyin jotain tuotetta, että milloin tulee. Se myyjämies katsoi minua selkeästi päästä varpaisiin ja sanoi 'se on sit aika kallista'.
En kommentoinut mitään, mutta voin sanoa että tienaan triplasti enemmän kuin myyjä.
Kyllä mä näen ulkonäöstä mitä ihmiset tekee työkseen, ellei ole muuten vain päällä työvaatteita missä lukee firman nimi.
Kirjoitin nuo viestit tänne, joissa kerroin minulle tärkeistä ihmisistä ja käsittelin homoseksuaalisuutta. Nyt minua alkoi vähän viestien kirjoittaminen kaduttaa. En siis mitenkään tarkoittanut, että olisin mikään mainitsemanne "fag hag". Halusin vaan kertoa nämä asiat sen takia, ettei kukaan enää kokisi turhaa vihaa minkään sukupuolisen suuntautumisensa vuoksi ja ihmiset ymmärtäisivät, että asiolla on suuria vaikutuksia. En ole sellainen ihminen, joka nyt väkisin itseäni tunkee homojen seuraan ja puhuu kaikille asioista. Minulla on pari homoja ystäväjoukossa ja heistä kaksi olen tuntenut lapsesta saakka ja pari muuta on tullut harrastusten kautta. Ja sitten on muutamia nettikavereita ja nekin tulleet harrastuksen kautta. Sellaisia olivat myös nämä pojat joiden elämästä kerroin ja en todellakaan aluksi edes tiennyt, että ovat homoja. Siinä mielessä en koe, että olisin sellainen joka nyt vaan hengaa homojen kanssa roikkuu väkisin heidän mukanaan.
En myöskään puhu näistä asioista kaikille ja mitenkään korosta homojen asemaa tai muutenkaan halua puuttua niihin asioihin. Yleensä sanonkin sitten vaan jotain jos joku kysyy ja kerron kantani asioihin, ettei minulle ole mitään homoja vastaan ja olen heidän puolellaan. Yleensä olen asioista hiljaa ja en ainakaan ole saanut mitään huonoja kommenttaja näiltä ystäviltäni. Mieluummin he ovat sanoneet, että olen aina ystävällinen ja olemme hyviä ystäviä ja olisimme sellaisia myös, vaikka he olisivat heteroitakin. Niinkuin sanoin niin olen vaan tavannut ihmisiä joilla sama harrastus ja opiskelupaikassa tavannut myös heitä ja siitä nämä ystävyyssuhteet ovat tulleet. En siis ole tarkoituksella hakenut juuri heidän seuraansa.
Minulla on itselläni paljon ikäviä kokemuksia ihmisistä aikaisemmin ja ehkä senkin takia haluan välillä yrittää herättää ihmisissä ajatuksia. Nämä asiat tulivat mieleeni, koska oli toisen pojan syntämäpäivä ja niin kuin kerroin niin kaipaan heitä vieläkin, koska olivat todella mukavaa seuraa ja toisen kanssa pidimme yhteyttä pitkän aikaa. Sen takia koen asiat jotenkin vääräksi ja toivoisin, ettei kenenkään tarvitse kokea mitään pahaa. Muuten en ole sellainen ihminen, joka yleensä puuttuu asioihin. Olen aika hiljainen ja ujokin ihminen, joka yleensä on hiljaa asioista jo liikaakin. Halusin ehkä tähän vaan kirjoittaa kerrankin jotain, kun kohtasin taas ihmisiä joilla ikävä suhtautuminen ja tämä ilmeni eräässä tilanteessa. Silloin muistui nämä ikävät tapaukset ja näiden poikien elämä mieleeni ja olin surullinen. Toivon, ettei minusta saisi väärää kuvaa, koska olen todellisuudessa todellisuudessa yleensä asioista hiljaa ja en halua todellakaan mitään väärää käsitystä antaa muille ja olen siis itsekin aika nuori ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että jotkut ajattelevat homouden olevan sairaus ja homojen joutuvan helv*ttiin. Ja muutenkin pitävät homoja vastenmielisinä ja vastustavat jos he ajavat oikeuksiaan. Toivon silti, että tämä ei olisi mikään kovin yleinen käsitys, mutta silti törmään edelleen ihmisiin joilla todella kielteisiä ajatuksia. Silloin tunnen aina suurta surua ja tulee mieleen paljon ajatuksia. Homojen asema maailmalla ei ole mitenkään hyvä ja ei varmasti aina Suomessakaan. Itse en ole homo, mutta minulla on homoja ystäväpiirissä. Olen itse melko nuori nainen.
Voin ehkä tässä kertoa erään ihmisen elämästä. Tutustuin vuosia sitten netissä erääseen Usassa asuvaan poikaan. Meillä oli samankaltainen musiikkimaku. Juttelimme paljon netissä ja hän oli todella mukava ja kiltti ihminen. Hän asui todella pienellä paikkakunnalla ja hänen vanhempansa ja sukunsa olivat todella uskonnollisia. Osa suvusta myös ihan kirkollisissa viroissa. Tämän takia hän sai jatkuvasti huomautuksia kuinka kuuntelee vääränlaista musiikkia ja se oli hirveä asia muille, kun hän oli ottanut lävistyksen. Muutenkin paikkakunnan asenne oli hyvin kielteinen ja siellä ei todellakaan hyväksytty erilaisuutta. Tämä poika oli myös aika yksinäinen ja toivoi vaan, että pääsisi joskus muuttamaan muualle. Hän oli ollut myös kiusattu koulussa.
Hänestä tuli minulle myös todella läheinen ihminen ja auttoi minua vaikeana aikana. Muistan niin tarkkaan hänen äänensä ja hymynsä. Hänellä oli tuolloin poikaystävä, mutta tapasivat tavallaan salaa ja ei ollut puhettakaan, että olisi voinut olla avoin. Uskon, että ihmiset saivat jotenkin asioita selville. Tämä kaikki oli liikaa ja uskon, että hän ei enää jaksanut. Tavallaan muut ihmiset aiheuttivat hänelle paljon pahaa teoillaan ja sanoillaan. Lopulta hän sitten "lähti". Ei mitään ennakko merkkiä, ei jäähyväisiä. Sain tietää asiasta hänen poikaystävänsä kautta. Olimme ajatelleet, että matkustan joskun tapaamaan häntä.
Oli todella kamalaa ajatella, että nuori ihminen päätyy tällaiseen ratkaisuun osittain muiden suvaitsemattomuuden takia. Tietenkin asiat olisivat voineet mennä muutenkin huonosti, mutta uskon ettei hän jaksanut sitä, että oli "häpeäksi" suvulleen. Toivon joka päivä, että hän olisi jaksanut. Hän oli todella ihana, mukava ja kiltti ihminen. Sellainen jonka olisi pitänyt elää hyvä elämä. Pidän vieläkin yhteyttä hänen silloiseen poikaystävään, joka edelleen kaipaa häntä todella paljon. Itselläkin tuli niin surullinen olo, kun taas oli hänen syntymäpäivänsä. Ehkä joskus vielä käyn hänen haudallaan. Toivon, että olisin voinut tehdä jotain, mutta hän oli niin ihana loppuun asti piti aika paljon asioita sisällään. Hän sanoi aina, että ei hätää ja kyllä hän pärjää. En koskaan unohda häntä ja kaipaan todella paljon. Hän oli 18 kuollessaan.
Jatkan vielä
Homous on sairaus. Niin ei tietenkään saa sanoa koska se on erittäin epäkorrektia. Mutta se on fakta. Tieteellisesti tarkasteltuna homoseksuaalisuus on niin suuri poikkeavuus biologisen elämän jatkuvuuden kannalta että sen voi luokitella sairaudeksi. Homoseksuaalisuus poistettiin ICD tautiluokituksesta ainoastaan koska se oli niin poliittisesti epäkorrektia. Ei sen takia että se oli väärässä.
Onko homoudessa jotain väärää? Ei tietenkään. Onko siitä jotain haittaa? Ei, koska se on niin harvinainen poikkeavuus. Mutta jos se olisi huomattavasti yleisempää niin huonosti kävisi ihmiskunnalle. Ei skitsofreniassakaan ole mitään 'väärää' tai epäinhimillistä, se on neurologinen sairaus. Samalla tavalla huonosti kävisi yhteiskunnille jos 30% ihmisisistä olisivat skitsofreenikkoja.
Mikä homouden aiheuttaa? Todennäköisesti emme saa siihen koskaan vastausta, koska sitä ei saa tutkia. Koska poliittinen korrektius. Moni muu aihe jää tutkimatta koska se olisi "eettisesti ja moraalisesti" kyseenalaista tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että jotkut ajattelevat homouden olevan sairaus ja homojen joutuvan helv*ttiin. Ja muutenkin pitävät homoja vastenmielisinä ja vastustavat jos he ajavat oikeuksiaan. Toivon silti, että tämä ei olisi mikään kovin yleinen käsitys, mutta silti törmään edelleen ihmisiin joilla todella kielteisiä ajatuksia. Silloin tunnen aina suurta surua ja tulee mieleen paljon ajatuksia. Homojen asema maailmalla ei ole mitenkään hyvä ja ei varmasti aina Suomessakaan. Itse en ole homo, mutta minulla on homoja ystäväpiirissä. Olen itse melko nuori nainen.
Voin ehkä tässä kertoa erään ihmisen elämästä. Tutustuin vuosia sitten netissä erääseen Usassa asuvaan poikaan. Meillä oli samankaltainen musiikkimaku. Juttelimme paljon netissä ja hän oli todella mukava ja kiltti ihminen. Hän asui todella pienellä paikkakunnalla ja hänen vanhempansa ja sukunsa olivat todella uskonnollisia. Osa suvusta myös ihan kirkollisissa viroissa. Tämän takia hän sai jatkuvasti huomautuksia kuinka kuuntelee vääränlaista musiikkia ja se oli hirveä asia muille, kun hän oli ottanut lävistyksen. Muutenkin paikkakunnan asenne oli hyvin kielteinen ja siellä ei todellakaan hyväksytty erilaisuutta. Tämä poika oli myös aika yksinäinen ja toivoi vaan, että pääsisi joskus muuttamaan muualle. Hän oli ollut myös kiusattu koulussa.
Hänestä tuli minulle myös todella läheinen ihminen ja auttoi minua vaikeana aikana. Muistan niin tarkkaan hänen äänensä ja hymynsä. Hänellä oli tuolloin poikaystävä, mutta tapasivat tavallaan salaa ja ei ollut puhettakaan, että olisi voinut olla avoin. Uskon, että ihmiset saivat jotenkin asioita selville. Tämä kaikki oli liikaa ja uskon, että hän ei enää jaksanut. Tavallaan muut ihmiset aiheuttivat hänelle paljon pahaa teoillaan ja sanoillaan. Lopulta hän sitten "lähti". Ei mitään ennakko merkkiä, ei jäähyväisiä. Sain tietää asiasta hänen poikaystävänsä kautta. Olimme ajatelleet, että matkustan joskun tapaamaan häntä.
Oli todella kamalaa ajatella, että nuori ihminen päätyy tällaiseen ratkaisuun osittain muiden suvaitsemattomuuden takia. Tietenkin asiat olisivat voineet mennä muutenkin huonosti, mutta uskon ettei hän jaksanut sitä, että oli "häpeäksi" suvulleen. Toivon joka päivä, että hän olisi jaksanut. Hän oli todella ihana, mukava ja kiltti ihminen. Sellainen jonka olisi pitänyt elää hyvä elämä. Pidän vieläkin yhteyttä hänen silloiseen poikaystävään, joka edelleen kaipaa häntä todella paljon. Itselläkin tuli niin surullinen olo, kun taas oli hänen syntymäpäivänsä. Ehkä joskus vielä käyn hänen haudallaan. Toivon, että olisin voinut tehdä jotain, mutta hän oli niin ihana loppuun asti piti aika paljon asioita sisällään. Hän sanoi aina, että ei hätää ja kyllä hän pärjää. En koskaan unohda häntä ja kaipaan todella paljon. Hän oli 18 kuollessaan.
Jatkan vielä
Homous on sairaus. Niin ei tietenkään saa sanoa koska se on erittäin epäkorrektia. Mutta se on fakta. Tieteellisesti tarkasteltuna homoseksuaalisuus on niin suuri poikkeavuus biologisen elämän jatkuvuuden kannalta että sen voi luokitella sairaudeksi. Homoseksuaalisuus poistettiin ICD tautiluokituksesta ainoastaan koska se oli niin poliittisesti epäkorrektia. Ei sen takia että se oli väärässä.
Onko homoudessa jotain väärää? Ei tietenkään. Onko siitä jotain haittaa? Ei, koska se on niin harvinainen poikkeavuus. Mutta jos se olisi huomattavasti yleisempää niin huonosti kävisi ihmiskunnalle. Ei skitsofreniassakaan ole mitään 'väärää' tai epäinhimillistä, se on neurologinen sairaus. Samalla tavalla huonosti kävisi yhteiskunnille jos 30% ihmisisistä olisivat skitsofreenikkoja.
Mikä homouden aiheuttaa? Todennäköisesti emme saa siihen koskaan vastausta, koska sitä ei saa tutkia. Koska poliittinen korrektius. Moni muu aihe jää tutkimatta koska se olisi "eettisesti ja moraalisesti" kyseenalaista tutkimusta.
Minusta maailmassa on jo nyt liikaa ihmisä ja siinä mielessä on vaan hyvä jos jotkut eivät lisäänny, Siinä mielessä on myöskään ymmärrä sitä miten homous pilaisi yhteiskunnan.
Että "luonnontuote" merkitsee automaattisesti samaa, kuin "turvallinen", "terveellinen", "ei-haitallinen."
Luonnontuotteita ovat myös kolibakteeri, kalkkarokäärme, uraani, punkki ja punainen kärpässieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luullaan, että ykköstyypin diabeetikolle pitää matalaan verensokeriin antaa insuliinia. Se on paitsi ärsyttävä myös vaarallinen harhaluulo. Ja yllättävän yleinen.
Vaarallinen? Ovatko randomit sitten useinkin tyrkkimässä lääkkeitä tuttavuuksiensa kehoon?
Sanoinko minä, että ovat tyrkkimässä? Sanoin, että tuo käsitys on yllättävän yleinen, ja jos joku randomi sattuisi sitten tyrkkimään sitä insuliinia shokissa tai matalissaan olevan diabeetikon elimistöön, niin kyllä - se olisi vaarallista. Pahentaisi vaarallista tilannetta edelleen. Insuliinishokki voi johtaa aivovaurioon tai jopa kuolemaan, jos oikein ikävästi sattuu.
Homous tai lesbous ei ole sairaus, vaan jonkinlainen aivojen "sähköinen häiriö". Siinä siis ihmisen tavallinen ja niin sanottu luonnon oma lisääntymisvietti on "häiriintynyt". Homojen ja lesbojen on tätä vaikea hyväksyä, ja ja loukkaantuvat, jos tästä mainitaan. Tämän vuoksi vääntäisin asian rautalangasta, ja käytän tässä kirjoituksessa hyvin yksinkertaisia esimerkkejä todisteena.
Eli...Jos kaikki maailman ihmiset olisivat yhtäkkiä homoja tai lesboja, niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Ja jos taas maailman ensimmäiset ihmiset olisivat olleet homoja ja lesboja, niin ihmiskuntaa ei olisi koskaan päässyt syntymään ollenkaan. Näin ei kuitenkaan ole, sillä alkuperäinen, normaali lisääntymisvietti on luotu kahden eri sukupuolen välille juurineen takia, että he lisääntyisivät. Ihminen on kuitenkin yhtäkaikki vain nisäkäs, siinä missä muutkin nisäkäs lajit.
On olemassa toki sellaisiakin eläviä lajeja, joissa esim. koiras voi synnyttää, ja lajeja, joilla on molemmat sukupuolet. Ihminen ei kuitenkaan mitenkään liity näihin lajeihin. Emme ole geneettisesti millään tavalla sukua niille.
Kiusaamista en silti hyväksy, en missään muodossa. En homojen, lesbojen, enkä muidenkaan. Mitä väliä, vaikka jollakin olisi päässä "sähköinen häiriö". Sama se, maailma on jo muutenkin ylikansoitettu, miksi kaikkien enää pitäisikään lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen saa miehen. Joo panemiseen kyllä mutta ei suhteeseen. T. 29 v ikisinkku
Haluaisitko parisuhteeseen kanssani?
Katso nyt miten helppoa se on.
t. mies
Kukaan ei taida kyllä niin kuvitellakkaan, että nainen kuin nainen saisi parisuhteen. Vaikka ei myöskään kaikki miehet ole sellaisia, että panisivat kännissä mitä sattuu. Sekin että nainen kuin nainen saa aina petiseuraa, on myös harhaluulo. Hyvin usein ja helposti varmasti, mutta tuskin nyt sentään kuitenkaan aina.
Itseään eläinystäviksi korostavat vegaanit "en syö lihaa, koska eläin on ystävä", joilla sitten kuitenkin on lemmikkieläimiä, joille syötetään sitä lihaa, Kaksinaismoralismia parhaimmillaan ja yllättävän yleistä. 🙄
Väärinkäsitys on siinä että ei et ole eläinystävä joka ei kuluta eläinperäisiä tuotteita, mikäli hankit lemmikin, joille näitä eläinperäisiä tuotteita ravinnoksi tuotetaan.
Jussi Halla-ahon perusteeton nimittely ja demonisointi vasemmistomedian ja poliitikkojen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmiset luulevat että tykkään ryhmäseksistä tai olen polyamorinen vain koska olen biseksuaali. Yleensäkin seksuaalisuuteni fetisointi ottaa pannuun, siksi en sitä kauheasti mainosta. Naiset luulevat, että automaattisesti haluan sänkyyn heidän kanssaan, miehet taas alkavat intoilemaan jostain kolmen kimpoista. Ei kiitos!
N21
Kuka höppänä yleensäkään seksuaalisuuttaan mainostaa?
Täytyy tähän kommentoida, että harva sitä mitenkään mainostaa. Kun nainen kertoo työpaikan kahvihuoneessa käyneensä viikonloppuna miehensä kanssa mökillä, kukaan ei ajattele, että hän siinä mainostelee heterouttaan, mutta annas olla, jos nainen kertoo vaimonsa kanssa näin tehneen. Aivan ymmärrettävästi ihmiset olettavat toisten olevan heteroita, mutta kun käsityksen korjaa, on joidenkin mielestä heti seksuaalisuuttaan tai suuntautumistaan mainostamassa.
Miksi anaa*is*ksiä pidetään jotenkin alistavana, likaisena, lähes rais**uksena, kiellettynä, ja siihen liitetään monia negatiivisia mielikuvia. Miksei ensimmäisenä voi ajatella, että se on intiimi, kaunis, romanttinen, rakkautta ja lämpöä täynnä oleva hetki, kun mies penetroituu naisen peräsuoleen?
asiaahomoudesta kirjoitti:
Homous tai lesbous ei ole sairaus, vaan jonkinlainen aivojen "sähköinen häiriö". Siinä siis ihmisen tavallinen ja niin sanottu luonnon oma lisääntymisvietti on "häiriintynyt". Homojen ja lesbojen on tätä vaikea hyväksyä, ja ja loukkaantuvat, jos tästä mainitaan. Tämän vuoksi vääntäisin asian rautalangasta, ja käytän tässä kirjoituksessa hyvin yksinkertaisia esimerkkejä todisteena.
Eli...Jos kaikki maailman ihmiset olisivat yhtäkkiä homoja tai lesboja, niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Ja jos taas maailman ensimmäiset ihmiset olisivat olleet homoja ja lesboja, niin ihmiskuntaa ei olisi koskaan päässyt syntymään ollenkaan. Näin ei kuitenkaan ole, sillä alkuperäinen, normaali lisääntymisvietti on luotu kahden eri sukupuolen välille juurineen takia, että he lisääntyisivät. Ihminen on kuitenkin yhtäkaikki vain nisäkäs, siinä missä muutkin nisäkäs lajit.
On olemassa toki sellaisiakin eläviä lajeja, joissa esim. koiras voi synnyttää, ja lajeja, joilla on molemmat sukupuolet. Ihminen ei kuitenkaan mitenkään liity näihin lajeihin. Emme ole geneettisesti millään tavalla sukua niille.
Kiusaamista en silti hyväksy, en missään muodossa. En homojen, lesbojen, enkä muidenkaan. Mitä väliä, vaikka jollakin olisi päässä "sähköinen häiriö". Sama se, maailma on jo muutenkin ylikansoitettu, miksi kaikkien enää pitäisikään lisääntyä.
En tiedä mikä häiriö minulla sitten on jos olen hetero, mutta silti tiedän etten koskaan halua lapsia. Tuntuu tämä kanta saavan myös nykyisin entistä enemmän kannatusta. Tavallaan tietysti olen sitten itsekin yksi joka "lisää sukupuuttoa" omalla toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että eläin on ihmistä arvottomampi.
Voisitko vielä avata tätä lisää? Tarkoitatko, että eläimen elämä on yhtä arvokas ja tärkeä kuin ihmisen? Miten se arvokkuus määritellään?
Itse en osaa ajatella, että esimerkiksi ketun elämä olisi yhtä arvokas kuin minun. Mutta miten se määritellän. Ajoin viikko sitten ketun yli ja se kuoli. Heitin raadon pois tienlaidasta metsään. Kukaan ei esimerkiksi kaipaa sitä kettua. (Uroskettu, niin ei sillä ole poikasiakaan kasvatettavana.)
Mikä sinusta tekee kettua arvokkaamman? Todennäköisesti autollasi vahingoitat ainakin luontoa enemmän kuin yliajamasi kettu. Ehkä sinutkin voisi vaan heittää raatona tienlaitaan, jos satut tulemaan yliajetuksi, kuka kaipaisi.
Sitä kettua saattaa hyvinkin kaivata poikaset, joita se on naaraan avuksi ruokkinut, se on kettujen tapa toimia poikasten kasvattamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se, että Perussuomalaiset olisivat köyhän suomalaisen puolella. Todellisuudessa Perussuomalaiset ajavat oikeistolaista talouspolitiikkaa, joka ei helli köyhää. Valitettavan harva Persujen äänestäjä todella ymmärtää tämän.
Ketähän pitäisi äänestää, että saisi sen köyhän etua ajavan ehdokkaan ja valitsisi oikean puolueen? Olen itse ainakin jotenkin niin pihalla politiikasta. Olisi minulle ensinmäiset vaalit joissa voisin äänestää. Tärkeitä olisi minulle myös ilmasto ja ympäristö asiat, mutta vihreät ei ole silti minulle sopiva puolue.
Tämän voin helposti kumota. Lisääntymisvietti ei mitenkään ole sidoksissa seksuaalisen suuntautumisen kanssa. On monia heteroita, jotka eivät halua lapsia ja on paljon seksuaalivähemmistöihin kuuluvia, jotka haluavat lapsia. Eihän sateenkaariperheitä muuten olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän voin helposti kumota. Lisääntymisvietti ei mitenkään ole sidoksissa seksuaalisen suuntautumisen kanssa. On monia heteroita, jotka eivät halua lapsia ja on paljon seksuaalivähemmistöihin kuuluvia, jotka haluavat lapsia. Eihän sateenkaariperheitä muuten olisi olemassakaan.
Aika tyypillinen sateenkaariperhe on sellainen, jossa asuu kaksi naista ja jommankumman tai molempien lapset aiemmasta suhteesta miehen kanssa. Eli vähintään toinen naisista on bi, ei lesbo.
Se, että homopari hankkii yhteisen lapsen, on luonnollisesti työläämpää, koska miesparin kohdalla täytyy saada joku synnyttämään heille lapsi ja naisparin kohdalla tarvitaan siittiöitä ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Perussuomalaiset olisivat köyhän suomalaisen puolella. Todellisuudessa Perussuomalaiset ajavat oikeistolaista talouspolitiikkaa, joka ei helli köyhää. Valitettavan harva Persujen äänestäjä todella ymmärtää tämän.
Ketähän pitäisi äänestää, että saisi sen köyhän etua ajavan ehdokkaan ja valitsisi oikean puolueen? Olen itse ainakin jotenkin niin pihalla politiikasta. Olisi minulle ensinmäiset vaalit joissa voisin äänestää. Tärkeitä olisi minulle myös ilmasto ja ympäristö asiat, mutta vihreät ei ole silti minulle sopiva puolue.
Niin. Aika yleinen harhaluulo on, että vihreät olisi joku luonnonsuojelupuolue.
Se että uutisoidaan kuinka ihmiset jonottavat ilmaisia ämpäteitä, mutta jätetään kertomatta että ämpärit ovat täynnä yllätystuotteita ja ilmaisia lahjakortteja.
Yhdessä ämpärissä oli lasten leluja, sipsejä, herkkuja, kynsilakkoja, deodorantteja, käsisaippuaa, pesuainetta, elektroniikkaa ym. ja 50€ lahjakortti liikkeeseen.
Ja puhutaan pelkistä ämpäreistä!