Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
1261/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse homo ja inhottavinta mitä tiedän, on hetero- ä m m i en harjoittama homohyysäys. Eli ottavat asiakseen puolustaa, jotain mitä ei TARVITSE puolustaa ja josta te ette tiedä MITÄÄN!

Kyllä me homot hoidamme omat asiamme. Inhoamme teitä fag hagit!

Olen se joka kirjoitti noista omista kokemuksista. En mitenkään tahdo aiheuttaa mitään ikävyyksiä kenellekään. Halusin vaan kertoa omia kokemuksiani. Itse ainakin tunnen ihmisiä, jotka hyväksyvät ihan heterotkin joukkoonsa ja ovat vaan ihan mielessään siitä, että ajattelee asioita heidän kannaltaan. Minusta on ikävää jos sinä vihaat minua, kun vaan yritän juuri saada ihmisiä ymmärtämään erilaisuutta. Nämä tuntemani ihmiset eivät ainakaan koskaan ole sanoneet, että olisin heidän mielestään kamala.  Nämä omat kokemukset noiden nuorten ihmisten kautta vaan olivat niin surullisia, että en haluaisi kenenkään kokevan sellaista. En mitenkään halua aiheuttaa mitään ikävää kenellekään. Nämä omat kokemukset ovat juuri sellaisia, että jos näitä ihmisiä olisi ymmärretty ja heidät olisi hyväksytty niin tilanne vuosi olla toinen. Siinä mielessä haluan vain saada aikaa muutosta ihmisten ajattelussa.

Minusta on ikävää jos näet asian toisin, mutta toivoisin silti ettet vihaa minua, kun minullakin on kuitenkin kokemuksia asioista. Tietenkään en nyt ole sellainen ihminen joka nyt toitottaa asiasta missä tilanteessa vaan ja puuttuu niihin asioihin. Halusin vaan kertoa omat kokemukseni, koska he olivat minulle rakkaita ihmisiä jo sukupuolisesta suuntautumisestaan huolimatta. Kun tutuistuin heihin niin en tiennyt heistä aluksi mitään ja olivat minulle ystäviä, mutta sitten kertoivat minulle asiostaan myöhemmin. Kaikissa maissa ei ole  myöskään asiat niin hyvin kuin Suomessa, joten siinä mielessä asioita on hyvä ajatella. Pahoittelut jos viestini ärsyttää ja tarkoitus oli toinen. Toisaalta minäkin tiedän paljon asioita ja lähipiirissä on paljon erilaisia ihmisiä ja näiden nuorien läheiset ovat nimenomaan kertoneet, että arvostevat sitä, että muut ovat suvaitsevaisia ja asioista mieluummin puhutaan.  Silloin asiat voivat muuttua. Minusta viha on voimakas sana ja en todellakaan halua, että vihaat minua. Näiden ihmisten lähipiirissä oli ihmisiä, jotka vihasivat heitä ja osin saivat heidät huonoon tilanteeseen. Tiedän niistä asioista paljon ja siinä mielessä toivon, että he olisivat saaneet ymmärrystä. Siinä mielessä sinun on turha vihata minua. 

Vierailija
1262/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se että välkkyvistä valoista saa epilepsian tai että kova päänsärky on sama kuin migreeni

Välkkyvistä valoista voi saada epilepsiakohtauksen, jos on epileptikko, tosin sitähän ei voi tietää ennenkuin saa elämänsä ensimmäisen kohtauksen, kuten työkaveri kesken työpäivän. Onneksi istui tuolissa ja saimme pidettyä hänet siinä varovasti paikoillaan, kunnes meni tajuttomaksi jolloin nostettiin kylkiasentoon lattialle yhteisvoimin. Pääsi ambulanssilla tutkittavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se että välkkyvistä valoista saa epilepsian tai että kova päänsärky on sama kuin migreeni

Välkkyvistä valoista voi saada epilepsiakohtauksen, jos on epileptikko, tosin sitähän ei voi tietää ennenkuin saa elämänsä ensimmäisen kohtauksen, kuten työkaveri kesken työpäivän. Onneksi istui tuolissa ja saimme pidettyä hänet siinä varovasti paikoillaan, kunnes meni tajuttomaksi jolloin nostettiin kylkiasentoon lattialle yhteisvoimin. Pääsi ambulanssilla tutkittavaksi.

Siis tajua vailla oli kouristellessaankin, mutta kouristusten jälkeen meni veltoksi. Hänellä muistikuvat asiasta alkaoi vasta kun oli ambulanssissa sisällä vaikka kävelikin sinne ambulanssiin itse ja puhui ihan jotenkin järkeviä kun hoitajat tuli.

Vierailija
1264/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe kävi naapurin kertoman mukaan Afrikassa.

Vierailija
1265/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se että sossut saisi provikkaa huostaanotoista

- se että lääkärit saisi jotain lomamatkoja tai muita palkintoja tiettyjen lääkkeiden määräämisestä

T. Sossu jonka puoliso on lääkäri

Vierailija
1266/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ihmisillä on vain XX tai XY -kromosomit ja niistä voidaan selvittää henkilön sukupuoli. Oikeasti ne voivat olla mitä vain sekoituksia.

X0 mahdollinen, mitä muita?

Vierailija
1267/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesinokkaeläinnaaraan sukupuolikromosomit ovat XXXXXXXXXX ja koiraan XYXYXYXYXY.

Vierailija
1268/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ihmisillä on vain XX tai XY -kromosomit ja niistä voidaan selvittää henkilön sukupuoli. Oikeasti ne voivat olla mitä vain sekoituksia.

X0 mahdollinen, mitä muita?

Voi olla esimerkiksi XX-mies tai XY-nainen, tai tosiaan tuo X0 (Turnerin syndrooma), XXY (Klinefelterin syndrooma), XYY, XXYY, XXX, joskus harvoin jopa XXXX tai XXXXX. Näissä kyllä on yleensä jo jokin isompi kehityshäiriö takana.

Jännää kyllä, noin 1,7 % ihmisistä on muuta kuin perus-XX-nainen-tai-XY-mies, eli about saman verran kuin maailmassa on punapäitä. En ole kuitenkaan koskaan törmännyt siihen väitteeseen, ettei esimerkiksi Rupert Grintiä olisi oikeasti olemassa. ;)

Vierailija
1269/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku ei tajua, että ”hyla” ja ” laktoositon” on sama asia.

Vierailija
1270/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun joku ei tajua, että ”hyla” ja ” laktoositon” on sama asia.

Hyla on vähälaktoosinen, laktoositon on laktoositon.

Vierailija
1271/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kuvitellaan koulutuksen, sivistyksen ja älykkyyden korreloivan.

Johtaja voi olla typerä, sivistymätön ääliö.

Se, että jotain tittelin saanutta pitäisi jotenkin erityisesti arvostaa.

Pukeutumisesta voi päätellä koulutustason.

En kylmä tiedä kuka olettaa, että pukeutumisesta voi päätellä koulutustason? Varmaan ne kouluttamattomat? Koska yliopistoilla ainakin on ihan kaikkien tiedossa oleva fakta, että ne kaikkein korkeimmin koulutetut on usein niin hampuusin näköisiä että hävettää. Heillä tuntuu menevän se oma tieteenala kaiken edelle ja joku ulkonäkö on ihan nonsense.

Vierailija
1272/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristoffer Kolumbus oli ensimmäinen eurooppalainen Amerikassa. Ei ollut, se oli Leif Erikinpoika.

Vierailija
1273/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että liikennevaloissa sitä nappia rynkyttämällä valo vaihtuu nopeammin vihreäksi.

Vierailija
1274/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Itä Suomessa on muka sukurutsaa vaikka geenitytkimus on osoittanut geenien olevan monipuolisemmat kuin muualla

Vierailija
1275/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- se että sossut saisi provikkaa huostaanotoista

- se että lääkärit saisi jotain lomamatkoja tai muita palkintoja tiettyjen lääkkeiden määräämisestä

T. Sossu jonka puoliso on lääkäri

Ei nyt ihan noin suoraan, mutta mietipä käypähoitosuosituksia. Kyllä niissä on lääketeollisuuden sormenjälki melko selvä.

Vierailija
1276/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiede = lehtien ristiriitaiset pikku-uutiset älyttömien asioiden korrelaatiosta, ja se että tutkijat saisivat paljon rahaa hiirien sukupuolielämän tms. tutkimisesta

Vierailija
1277/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että omistusasuminen on aina halpaa ja riskitöntä. Ei ole, katsokaa varsinkin uusien vuokratonteille rakennettujen kosteiden koirankoppien vastikkeita ja/tai tonttivuokria. Ja suurimmassa osa Suomen taloista on jonkinasteisia sisäilmaongelmia. 

Itse kylläkin haaveilen omasta kämpästä mutta valitsen sen tooooodella tarkkaan. 

Vierailija
1278/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että terveen ihmisen verensokeri ei laske mihinkään vaikka kuinka olisi nälkä.

Vierailija
1279/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ruskea talo ei muka olisi totta.

Vierailija
1280/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O_o kirjoitti:

Että terveen ihmisen verensokeri ei laske mihinkään vaikka kuinka olisi nälkä.

Terveen ihmisen verensokeri ei laske liikaa oikealla ravinnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi