Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä särkylääkemerkkiä käytät yleensä päänsärkyyn, flunssaan tai kuukautiskipuihin? Onko sinulla joku luottomerkki?

Vierailija
28.02.2018 |

Miksi juuri se?

Mä itse käytän Ibuxin-merkkistä särkylääkettä. Ihan vain siitä syystä että se taitaa olla kaikkein halvinta. 😁

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuxin rapid riittää yleensä. Migreenipäänsärky ei pääse iskemään mulla kunnolla päälle, jos otan auran alussa kaksi Ibuxin rapidia ja gramman parasetamolia. 

Vierailija
22/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä pitäen usein kärsinyt kovista päänsäryistä ja migreenistä, joten lääkkeitä on tullut napsittua. Migreeniin migreeni lääkkeet, päänsärkyyn 2×burana caps 400mg ja kuukautisiin menee pari ekaa päivää vähintään 4xburana caps 400mg/päivä. Esim hammasärkyyn saattaa auttaa "tavalliset" särkylääkkeet, mutta päähän ei tepsi oikein mikään, vain nestemäinen burana ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paramaxia menkkakipuihin. Ennen käytin ibuprofeenia, mutta vatsa vähän tuli kipeäksi siitä, joten en enää uskalla.

Vierailija
24/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buranaa päänsärkyyn ja kuukautiskipuihin. Oikein kovaan särkyyn Burana ja Panadol yhdessä.

Migreeniin Imigran ja sen kanssa 600 mg Burana tai Panadol sekä pahoinvointilääke.

Flunssaan Finrexiniä.

Useimmiten tavallisiin särkyihin otan Buranaa.

Aikamoinen lääkekaappi sulla. 😲 Eikö yhdellä särkylääkkeellä pärjää? Ap

Ei oikein pärjää. 🙁 Ilman migreeniä pärjäisin pelkällä Buranalla. On kaapissa purkki poikineen, mutta onneksi niitä sentään ei tarvitse joka päivä.

Vierailija
25/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostaa, mikä on sitä OIKEAA KIPUA?

Vierailija
26/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuprofeiinista tuli vatsahaava. Parasetamoli ei auta. Jotain koksibeja pitää kai seuraavan kerran lääkäriltä pyytää.

On siis kuukautisiin liittyvä päänsärky & alavatsakipu.

Vierailija
27/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibumax. Koska on halvin ja teho sama kuin Buranalla. Farmaseutti vahvistanut asian.

Vierailija
28/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuprofeeni ja parasetamoli yhdessä tepsii mulla melkein kaikkeen kipuun, yleensä yksinään ei oikein mihinkään. Kaikkein miedoimpia siis yhdessä ja halvinta merkkiä apteekista.

Vierailija
29/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienestä pitäen usein kärsinyt kovista päänsäryistä ja migreenistä, joten lääkkeitä on tullut napsittua. Migreeniin migreeni lääkkeet, päänsärkyyn 2×burana caps 400mg ja kuukautisiin menee pari ekaa päivää vähintään 4xburana caps 400mg/päivä. Esim hammasärkyyn saattaa auttaa "tavalliset" särkylääkkeet, mutta päähän ei tepsi oikein mikään, vain nestemäinen burana ja paljon.

Täytyy sanoa, että näin farmasistina kauhistuttaa, jos todella vedät buranaa tuollaisia määriä. Suosittelisin yhdistämään pandoliin.

Vierailija
30/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana! En ole ikinä ees syönyt muita kipuläkkeitä

Vierailija
31/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku oikeesti kipulääkkeitä noihin? No onnea vaan, sitten kun tulee oikeaa kipua niin ei enää kipulääkkeet auta kun keho on jo tottunut niihin.

Onko tää ihmistyyppi sukua sille joka ei voi ottaa kuin 400mg buranan, ku 600mg buranasta menee pää ihan sekaisin :D

Vierailija
32/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ostaa buranaa kun samaa vaikuttavia aineita sisältäviä ibuprofeiineja saa paaljon halvemmalla? Ihmetyttää

Vierailija
33/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ostaa buranaa kun samaa vaikuttavia aineita sisältäviä ibuprofeiineja saa paaljon halvemmalla? Ihmetyttää

Mä käytän kyllä tottumuksesta nimeä Burana kaikista halvoista rinnakkaisvalmisteistakin.

Vierailija
34/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä halvinta 400mg ibuprofeiinia, en muista nimeä. Aika usein kotona on myös 600mg buranaa jota vanhempani lykkäävät aina siellä käydessä mukaani siltä varalta etten osaa ostaa itse särkylääkkeitä näin kolmekymppisenä.

Vierailija
35/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten panadolia. Sitä on aina varalla ja en tarvitse vahvaa innostusta.

Vierailija
36/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyyn Burana tai Migard (migreenilääke). Kuumeeseen burana tai panadol. Tavallisessa flunssassa en yleensä syö lääkkeitä.

Vierailija
37/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kyllä tottumuksesta nimeä Burana kaikista halvoista rinnakkaisvalmisteistakin.

Niin mäkin, mutta tässähän kysyttiin nimenomaan merkkiä, joten voisi olettaa että jos vastaus on Burana, sitä myös tarkoitetaan.

Vierailija
38/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyyn luottolääke Treo. Muuta kipua on onneksi harvoin ja silloin otan ibuxinin.

Vierailija
39/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku oikeesti kipulääkkeitä noihin? No onnea vaan, sitten kun tulee oikeaa kipua niin ei enää kipulääkkeet auta kun keho on jo tottunut niihin.

Onko tää ihmistyyppi sukua sille joka ei voi ottaa kuin 400mg buranan, ku 600mg buranasta menee pää ihan sekaisin :D

Minä en tarvitse kuin lasten annoksia. Pää menee sekaisin vahvoista sairaalassa annettavista kipulääkkeitä. Itse en ole kotiin ostanut vahvoja lääkkeitä. Se että minuun vaikuttaa pienemmät annokset, ei ole muilta pois. En myöskään ihmettele toisten lääkkeiden syöntiä ääneen.

Vierailija
40/69 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottunut siihen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi