Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa?? "Rentouttavat" ASMR- tai slime-videot aiheuttavat outoa kiihottuneisuutta?

Vierailija
28.02.2018 |

Olenko jotenkin viallinen, koska kun katson ASMR-videoita tai trendikkäitä slimellä-leikkimis-videoita, en tunne mitään päänahassa tai niskassani vaan ainoastaan genitaalialueella? Ts. videoista tulee outo tyydytyksen tunne mutta myös painetta ja tykytystä alapäähän. Olen nainen, mutta uskoisin että miehellä vastaava reaktio olisi tahaton erektio. Tunne ei ole niinkään seksuaalinen kuin todella, todella outo.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus on tullut tuonkaltainen reaktio, joskus hyvin harvoin niitä "tinglejä", yleensä ei oikein mitään. Jostain syystä pidän silti joistain triggereistä, vaikka vain ne onkin mulle lähinnä taustahälyä. Outoa vieläpä se, että saatan asmr-videoilla pitää äänistä, joita arkielämässä en voi sietää.

Vierailija
22/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas tulee kiireisyydestä kiihotus! Mitä jumanvitaa. Siis jos superkiireellä joutuu lähtemään töihin/kouluun/harrastukseen niin alkaa pimppi sykkimään. Miksi? Ilman mitään ajatuksia kenestäkään, vain se kiire ja että pikapikaa pitäisi saada itsensä ulos ovesta. Onko kellään muulla samaa? Häiritsevää ja pari kertaa olen jäänyt hoitelemaan itseni vaikka myöhästyisinkin :D

Tutustu ihmisen hermoston rakenteeseen. Kiire kiihottaa sympaattista hermostoa ja tää hermosto voi aiheuttaa vaikka mitä sivujuttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ap:n esille nostamat tuntemukset ovat jonkin verran tiedossa myös kyseisiä videoita tuottavissa yhteisöissä. Aihe tuntuu silti olevan hieman tabu.

Tämän huomaa myös tämän ketjun kommenteissa