Onko näiden tietojen avulla todistettavaa että mieheni on minua pettänyt?
Löysin kotitietokoneelta kuvia alastomasta naisesta (pää puuttui eli otettu kaulasta alaspäin). Kuvan nimen (päiväys) perusteella kuva otettu miehen omalla kännykkäkameralla.
Aiemmin löysin keskusteluja joissa joku nainen sanoi että oot kyllä sitten vaan kaveri ja mieheni vastasi siihen että no, kuka tietää, ehkä myöhemmin enemmän...
JA auton hansikaslokerosta löytyi iho- ja sukupuolitautisairaalan yhteystiedot. Niistä kysyin heti ja mies sanoi käyneensä siellä töissä...
Onko näiden tietojen perusteella nyt mielestänne selvää että mieheni on minua pettänyt?
Pientä huolimattomuutta mieheltäni kyllä, kaikki nuo tiedot olivat ihan minun ulottuvissani. Etenkin kun nyt epäilin ja aloin vähän etsiä. Ensimmäisen "vinkin" löysin aivan sattumalta mutta myönnän että noita loppuja tuli urkittua.
Kiitos asiallisista ja ystävällisistä vastauksista!
Kommentit (10)
Saanko udella 2, että mitä sitten kun sait selville? Oletteko vielä yhdessä ja miten menee?
ap
Tai tehneensä... vaikka yleensä kyllä avoimesti kertoo missä keikkailee.
ap
Vielä saanko udella: miten sait tunnustuksen? Kyselitkö ja tivasitko vai miten? Mun mies ihan suuttuu kun kyselen aiheesta.
Ja miten kauan on siitä kun pettäminen selvisi?
Kiitos paljon 2!
ap
miehes sitten tekee? Aika outoa jos täytyy töiden takia käydä tsekkaamassa sukupuolitaudit?
välillä menee paremmin, välillä tosi huonosti. En oikein tiedä miten saisin taas luottamuksen mieheen takaisin, varsinkin kun mies ei oikein tajua että se pitää ansaita.
Niin ja silloin kun sain vihdoin tunnustuksen, mies tietenkin rukoili mua antamaan anteeksi ja unohtamaan. Siihen on vielä matkaa enkä tiedä tuleeko tästä suhteesta oikeastaan enää mitään. No, aika näyttää...
2
mutta tässä tulee ennakkoluuloja kerrakseen.
Lääkärit on niitä pahimpia pettäjiä. Jos et halua jakaa miestäs aina jonkun kanssa niin juokse ja kovaa.
Ja ovat siitä miehelleni ihan kertoneet (ja mies minulle). Ihmettelen vähän sitäkin miksi kertovat uskolliselle?!? miehelleni joka ei moista hyväksy?!?seksiseikakiluistaan. Tulee kyllä väkisinkin sellainen mielikuva, että äijät on toisilleen niitä kertoilleet, vai mitä? Vastavuoroisesti...
Ja mieheni ei todellakaan ole gyne eikä ihosairauksiinkaan erikoistunut vaan tavallinen yleislääkäri joka yleensä siis on yleispäivystyksessä ja terveyskeskuksissa jne. työskennellyt.
t. ap jonka päätä särkee kovin
jos otin epäilyni puheeksi. Hänen mielestään vain lietsoin ongelmia.
Silloin kun löysin sähköpostiviestit, laitoin miehelle viestin että voi mennä suoraan töistä sen Annen luokse (ei tosin ollut tuon niminen nainen =)) ja että tiedän heidän suhteestaan. Eipä siinä miehellä ollut enää kieltämistä ja sain haluamani vastaukset kun tenttasin häntä tarkemmin suhteen laadusta. Aluksi yritti tietysti lievennellä kaikkea, ei muka ollut kuin kerran harrastanut seksiä tämän naisen kanssa ja että tämä nainen oli kuulemma jäänyt roikkumaan häneen. Kun painostin enemmän, sain totuudenmukaisemmat tiedot, lopulta.
Tästä kaikesta on nyt puoli vuotta aikaa.
2
Itsellä meni aika pitkään ennen kuin mieheni myönsi pettäneensä. Vasta kun löysin sähköpostiviestejä joissa selkeästi puhuttiin suhteesta, myönsi hän tekonsa. Lompakostaan löytämäni kortsun olin kuulemma sinne itse piilottanut, ja kännykästään näkemäni kuvat naisen takamuksesta (pikkareissa ja farkkujen peitossa) oli vain vitsinä saanut kaveriltaan.