Lahtelainen vuokranantaja kertoo ilmoituksessaan, että hänen yksiönsä vuokra riippuu siitä, paljonko vuokralainen saa asumistukea.
Tässä taas nähdään kuinka joku kokoomusretku kuppaa veroeurot yhteiskunnalta.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Muutin Lahteen opiskelemaan puoli vuotta sitten. Harmi, ettei tuo helmi ollut vuokramarkkinoilla vielä silloin.
Onko tuo siis parasta mitä Lahdessa on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Muutin Lahteen opiskelemaan puoli vuotta sitten. Harmi, ettei tuo helmi ollut vuokramarkkinoilla vielä silloin.
Toivon, että tämä on sarkasmia..
Eteiseen on piirretty 55cm kulkuväylä ;) Etsiiköhän asunnonomistaja hoikkaa tyttöä vuokralaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tämä on sarkasmia..
No mitäpä muutakaan.
Tuon ilmoituksen luettuani kävi kyllä mielessä, että tästä tyypistä sietäisi tehdä rikosilmoitus. Juuri mikään tuossa ilmoituksessa ei nimittäin ole lain mukaista. Tällä pidetään pilkkanaan työttömiä ja muita tukien saajia, mutta älykääpiö ei silti ole perillä, että Kela ei maksa yhtäkään takuuvuokraa tai asumistukea ennenkuin sillä on vuokrasopimus eli mustaa valkoisella esitettynä siitä vuokraamisesta! Mitkään ylimääräiset lemmikki- tai kulumismaksut eivät ole laillisia tasan varmasti, ja rohkenen epäillä myöskin indeksi JA vähintään 3% yhteisehtoa. Suoranainen ihme on, ettei laittanut tarkistavansa vuokraa kuukausittain (itse olen sellaiseenkin vuokranantajaan törmännyt, tosin enpä ämmällä vuokrannut)?!
Tutkikaapa tuolla Hakim Attar-nimellä vähän nettiä. Viherhönö, mikä lie karvaranne nimen perusteella. PRKL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki kunnostukset ja korjaukset vuokralaisen vastuulla?
Tuo minullakin osui silmään, ei voi olla laillista. Eikö lailla suojella heikompaa osapuolta, tässä tapuksessa vuokralaista? Nuo ehdotkin kohtuuttomia, eivät menisi läpi oikeudessa.
Kerro joku kohta, joka siinä ilmoituksessa on laillinen??
No onpas tyhmä vuokranantaja. Luulee olevansa vuokrauslain yläpuolella XD.
Asunto on ollut vuokrattavana jo ainakin 4kk. Miksihän tämä herkkujen herkku ei ole mennyt vielä kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Asunto on ollut vuokrattavana jo ainakin 4kk. Miksihän tämä herkkujen herkku ei ole mennyt vielä kaupaksi.
Itse huomasin tuon asunnon vasta muistaakseni viime viikolla. Selaan Lahden vuokrakämpät viikoittain joten ei ole ollut kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin tuon asunnon vasta muistaakseni viime viikolla. Selaan Lahden vuokrakämpät viikoittain joten ei ole ollut kauaa.
On ollut vuokrattavana jo joulukuun alussa
Vierailija kirjoitti:
Tää on paikallinen taiteilija. Vihreiden kuntapoliitikko.
Laitatko jonkun linkin, nimittäin mistään ei löydy tietoa että olisi jotenkin politiikassa mukana, yhtään missään puolueessa. Valtuutettu ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Eteiseen on piirretty 55cm kulkuväylä ;) Etsiiköhän asunnonomistaja hoikkaa tyttöä vuokralaiseksi
Itseä pienemmän kanssa on helpompi neuvotella ;)
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Ei ole millään luottamustoimilistalla, ei ole ollut edes ehdokkaana.
https://www.vihreat.fi/kuntavaalit-2017/ehdokkaat/lahti?g=2&mi=&ma=
Minä asuin Lahdessa, eli Suomen persereiässä, vajaat 2 vuotta ja luulin sinä aikana nähneeni jo melkoisen seinähulluja vuokranantajia sekä taloyhtiöitä, mutta ehei, en ole nähnyt vielä mitään, kun tuon mielipuolen ilmoituksen luin.
Lahdessa kannattaa varoa erästä täti-ihmistä, jolla on kaksi yksiötä eri puolilla kaupunkia, käy omin lupineen asunnossa ja penkoo vuokralaisen tavaroita. Tädillä kulkee aina sen perskärpänen, "miesystävä" , mukana. Poikansa kuulemma kuollut huumeisiin, pelkää vissiin liikkua, mutta etevä on vainoamaan ja riitelemään vuokralaisten kanssa, vaikka ainakin minulle oli niin hemmetin iholla ja lipi-lipi aluksi. En ole ainoa tämän tädin uhri, olen kuullut jälkeenpäin ja toiseen kaupunkiin muutettuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Ei ole millään luottamustoimilistalla, ei ole ollut edes ehdokkaana.
Vaikuttaakin enemmän kokoomuksen veijarilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Ei löytynyt vai olenko sokea?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mitään uutta siis.
Kokoomus on roistopuolue.
Lahden Vihreisiin näkyy kyllä tuo asunnon omistaja kuuluvan :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi vuokralaisilta vaaditaan aina virheettömyyttä mutta vuokranantaja saa olla vaikka minkälainen psyko?
Rikkaille on olemassa omat lait ja säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mitään uutta siis.
Kokoomus on roistopuolue.
Lahden Vihreisiin näkyy kyllä tuo asunnon omistaja kuuluvan :D
Ei ole netti oikein samaa mieltä.
Yrittää saada takuuvuokran(3kk) myöhemmin itselleen. Vetoaa luultavasti myöhemmin noihin asuntoilmoituksen kuviin. Likatahra jossain, tai vaikkapa vesipisara pöntön kannella maksaa pois muutettaessa kelalle pitkän siivun.