Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaipaan apua, kriisi miehen kanssa???

Vierailija
18.04.2006 |

Aina olen lueskellut täällä juttuja tyyliin " ei meillä vaan av-mammoilla" ...nyt kosahti omaan nilkkaan.

Olemme olleet 3 vuotta yhdessä, asumme miehen nimissä olevassa omistuasunnossa....Olemme ulospäion ns unelmapari, nuoria ja kauniita, mutta nyt menee mönkään :(

Olen luonteeltani äkkipikainen perfektionisti. Sen ansiosta olen päässyt uralla/kouluttautumisessa pitkälle, mutta miessuhteissa tökkii (ainakin nyt). Luulin löytäneeni elämäni rakkauden. Jatkuvasti on tullut sanaharkkaa ja riitaa kun olen niin tip-top ihminen, haluan että koti on vimoisen päälle siisti ja kaikki kunnossa. Saatan äkkipikaisesti sanoa tai huutaa miehelle.

Hän kuulemma kärsii tästä. Hänestä on tuntunut kuulemma pitkään pahalle ja MIETTII EROA :`((( Olen kuulemma ihan liian äkkipikainen ja suutun helposti. Mies ei todellakaan ole mikään nössö ja kuulemma kärsii tästä. Seksikin on jäänyt kokonaan tämän takia. Olen yrittänyt selittää, etten tee sitä ilkeyttäni. olen kaikille sellainen ja vaadin itseltänikin paljon.

MITÄ TEEN=???? en halua menettää rakastani!! auttakaa:`( olen niin surullinen jos ero tulee....

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, et tainnut oikein ymmärtää lukemaasi. Missä kohtaa sanoin, että mies vaatii kaiken olevan täydellistä? En missään. Sillä näin ei TODELLAKAAN OLE!!! Viestissä 9 kirjoitin että HALUAN itse kaiken olevan täydellistä. Tuntui, ettet ymmärtänyt oikein mitään tästä tilanteesta?!

Hmm...pointti on siinä, että minua ei haittaa se vaikka mies ei olekaa niin siivoushullu kuin minä. Mutta tässä elämäntilanteessa EN VOI siivota vaan kaikki pitäisi tehdä puoliksi...koska en kertakaikkiaan kerkiä tehdä kaikkeä yksin, koska käyn töissä ja minulla on vaativat opinnot ja tentteihin pitäisi ehtiä lukea...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla