Nyt kaipaan apua, kriisi miehen kanssa???
Aina olen lueskellut täällä juttuja tyyliin " ei meillä vaan av-mammoilla" ...nyt kosahti omaan nilkkaan.
Olemme olleet 3 vuotta yhdessä, asumme miehen nimissä olevassa omistuasunnossa....Olemme ulospäion ns unelmapari, nuoria ja kauniita, mutta nyt menee mönkään :(
Olen luonteeltani äkkipikainen perfektionisti. Sen ansiosta olen päässyt uralla/kouluttautumisessa pitkälle, mutta miessuhteissa tökkii (ainakin nyt). Luulin löytäneeni elämäni rakkauden. Jatkuvasti on tullut sanaharkkaa ja riitaa kun olen niin tip-top ihminen, haluan että koti on vimoisen päälle siisti ja kaikki kunnossa. Saatan äkkipikaisesti sanoa tai huutaa miehelle.
Hän kuulemma kärsii tästä. Hänestä on tuntunut kuulemma pitkään pahalle ja MIETTII EROA :`((( Olen kuulemma ihan liian äkkipikainen ja suutun helposti. Mies ei todellakaan ole mikään nössö ja kuulemma kärsii tästä. Seksikin on jäänyt kokonaan tämän takia. Olen yrittänyt selittää, etten tee sitä ilkeyttäni. olen kaikille sellainen ja vaadin itseltänikin paljon.
MITÄ TEEN=???? en halua menettää rakastani!! auttakaa:`( olen niin surullinen jos ero tulee....
Kommentit (41)
Miehesi ansaitsee itselleen paremman vaimon.
Et voi ohjailla toista, nyt sen toivottavasti viimein ymmärrät.
Elämässä on tärkeämiäkin asioita kuin kodin siisteys.
Yritä hellittää ja opetella näkemään mikä on olennaista.
Opi ettet parisuhteessa voi muuttaa toista sinulle sopivaksi. Yhteiselossa on kyse siitä että kaksi ihmistä oppii HYVÄKSYMÄÄN toisensa.
Nyt on suuri suru mutta voit olla varma että surukin häipyy ja edessä voi olla monen monta ilon vuotta jos vain suot sen itsellesi.
terrorisoida toista ihmistä kertomallasi tavalla. Kaikki ihmiset eivät kykene parisuhteeseen. Sekin on realiteetti.
voi olla liian myohaista tehda mitaan taman suhteen eteen. Mene itse ammattiauttajan juttusille etta et tee samoja virheita seuraavassa suhteessa.
Jos mies suostuu viela yrittamaan, voisitteko ajatella etta sopisitte jonkun ' salasanan' jonka mies voisi sanoa kun rupeat menemaan liian pitkalle? Se pelastaisi sinun kasvosi niin etta voisit lopettaa natkutuksen ilman etta siita tehdaan suurta numeroa, ja pikkuasiat eivat paasisi kehittymaan riidaksi. Voisi ehka pidemman paalle keventaa tunnelmaa jos voisit vahan oppia nauramaan omille reaktioillesi?
Nuo teidän kommentit pahentavat tosi paljon tätä oloa. Minä olen ollut useamman viikon normaalisti ja yrittänyt keskustella kehittävästi. Tuoko on sallittua/ hyväksyttävää mieheltä lyödä luuria korvaan/ haukkua minua?
On niin paha olla...
ap
Vierailija:
Nuo teidän kommentit pahentavat tosi paljon tätä oloa. Minä olen ollut useamman viikon normaalisti ja yrittänyt keskustella kehittävästi. Tuoko on sallittua/ hyväksyttävää mieheltä lyödä luuria korvaan/ haukkua minua?On niin paha olla...
ap
huonoa oloa vaan ota vastuu itsestäsi ja mene ammattilaiselle juttusille jotta oppisit ymmärtämään itseäsi!
Et mitään, mies on päätöksen tehnyt joten anna olla. Sen sijaan että itkisit perään näytä hänelle mitä hän menettää. Et enään pyydä tai yritä vain kuuntele ja sano juu.
Jos hänellä ei ole muuta sanottavaa kuin ero..niin sano että niinpä kai se on paras tmv..
' Ole myötämielinen mutta älä matele ja herrantähden pidä huolta että saat itsellesi mitä kuuluu erossa.( Luultavasti miehelläsi on jo toinen mutta arki tulee siihenkin suhteeseen)
mutta eivät ota kaikissa kriiseissä vastaan. Voivat ehdottaa yksityiselle menoa. t:ammattilainen.
Kukaan mies ei oikeasti eroa naisen huutamisen takia - ihan tosi. Miehet ovat sillä tavalla vähän ' tolloja' . Sietävät vaikka mitä.
Sanokaa mitä sanotte, tulette huomaamaan, että olen oikeassa.
Sitten kans järjestetään eroseminaareja joista moni on saanut paljon apua. Se voisi olla sulle hyvä juttu.
Käy kurkkaamassa www . vendaoy . com Huhtikuun 11pvä on näköjään just alkanut uusi ryhmä.
Eroseminaarit perustuu Bruce Fisherin ohjelmaan. Kirjakin löytyy; " Jälleenrakennus kun suhteesi päättyy" , Bruce Fisher. Olen lukenut sen itse, toimi mun käsikirjana kun erosin ja sain siitä paljon apua.
Tsemppiä!
Vierailija:
Kukaan mies ei oikeasti eroa naisen huutamisen takia - ihan tosi. Miehet ovat sillä tavalla vähän ' tolloja' . Sietävät vaikka mitä.Sanokaa mitä sanotte, tulette huomaamaan, että olen oikeassa.
kun kuvailit teitä kotianne yms. sinulle oli kauhean tärkeän oloista, miltä kaikki ulospäin näyttää... Oletko oikeasti varma että olet " sisällä" suhteessanne, vai rakennatko vain omaa mielikuvaasi, peilaatko vain elämäänne muiden kautta? Sellainen elämä on henkisesti kovin tyhjää! Saatat olla miehesi kanssa, mutta tunnetko häntä? vai onko hän vain osa soveliasta kokonaiskuvaa? Rakastatko vain sitä, mitä itse kuvittelet hänen olevan - mitä haluat hänen olevan? Oletko varma ettei miehesi ole kyllästynyt olemaan osa kiiltokuvaa?
Kiiltokuvat kun ovat usein kovin siloisia, hajuttomia ja mauttomia - ehkä miehesi haluaa taas maistaa millaista on elää...
Opettele luopumaan standardeistasi - ne ovat vain pääsi sisällä, Yritä nähdä mielikuviesi, itse luomasi utopian ulkopuolelle - ja et joudu elämään valheessa, sillä sitähän elämäsi on; mitä ulkopuolelle näkyy;
Ensi huuma on nyt takana ja on aika järjellä katsoa toista.
Voi olla, että miehesi ei pidä sinun laisestasi ihmisestä. Et voi muokata itsestäsi sellaista, kuin hän haluaa. Sinulla on lupa olla sellainen kuin olet. Toki turhan räyhäämisen voi lopettaa, jos ei ole vain temperamentista kyse.
Parempihan se on nyt huomata kuin pitkittää liittoa turhaan.
Tämän perusteella saa kuvan että olen läpimätä ihminen..Todellisuudessa yritän hoitaa kaiken: koulun, työn, suhteen, kodin täydellisesti ja sitten väsyn ja huudan ja käy näin. Minulle tuli entistä pahempi olo koska olen todellakin normaali nainen... kai kaikki minussa on sitten huonoa!!
Ainakin osaan myöntää heikkouteni ja keskustella niistä! siksi en usko että noista haukuista on apua...
ap
Vai miten olet eksynyt tänne vauva lehden sivuille ?
Mutta otathan huomioon senkin, että välttämättä et itse voi tehdä asialle mitään, jos miehesi on vain huomannut, että et ole ihminen, jollaisen kanssa hän haluaa elää.
Älä siis syytä itseäsi niin kovin! Ei vika ole vain sinussa.
voisi olla jo joku uusi kiikarissa,niin kuin täällä on ehdotettu ?
mies siis sanoi että haluaa erota jne ja tuo tapahtui siis viikonloppuna. sitä ennen on pitkään ollut tuota takkua mitä tässä ketjussa kuvaillaan... eli niin että minä haluan häitä ym ja mies hieman välttelee...
Nyt menee totaalisesti pieleen ja hytisen ja itken täällä kotona. Taas kauhea riita!
Mies on töissä viikon (on muualla töissä) ja on aivan outo minua kohtaan. Raivostuu joka asiasta, kuulemma pompotan häntä, lyö luuria korvaan eikä vastaa. Kun puhuu haukkuu minua törkeästi jne. Pyydän kauniisti lopettamaan. Käski hankkia oman asunnon, hän ei kuulemma jaksa. (vaikka en ole todellakaan nipottanut mistään moneen viikkoon) jne.
Siis tiedättekö kun on mennyt sen rajan yli ettei toinen enää välitä!? Se ei välitä mitä sanoo mulle, haukkuu minua rumasti jne. En osaa kuin itkeä. Nyt sovittiin että nähdään vasta MAANANTAINA kun mies tulee töistä kotiin.
Minulla ei ole ketään kelle puhua. Ehdotin että tulisi huomenna jo kotiin ja mentäis terapiaan, mutta ei suostu. Onko kaikki jo menetetty. Mun sydän on raskas kuin kivi. Auttakaa :(
AP