Miksi Pia ja Kalle Lamberg eivät ole eronneet, vaikka ovat jo pitkään asuneet eri mantereilla?
Pia ihan varmasti pettää Kallea minkä kerkeää siellä isossa maailmassa. Miten muuten se niitä mallikeikkoja olisi saanut? Voi Kalle-parkaa...
Kommentit (37)
Nehän on sisko ja veli..tyhmä !! Etkö muka oo huomannu yhdennäköisyyttä
Kalle pisti tämän instagramiin
https://www.instagram.com/p/BgAsqgKB3_Q/?taken-by=kallelamberg
Onko tämä Kuplan sometehtävä?
Harmi, etteivät tajua porvoolaisia.
Onhan täällä ollut paljon parempiakin aloituksia eri julkkisten ”sukulaisuudesta”.
kalle on niin hottis, ettei pia luovu siitä ikinä!
Jos Roope Salminen linkittäisi kaikki hänestä tehdyt jutut, niin niistä saisi kirjan aikaiseksi.
Eihän tässä aloituksessa ole edes paljon kommentteja. Miten muka Kalle on voinut huomannut tämän, jos kerta ehta mammakaan ei ole.
Ja taas saatiin tekemällä juttu aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä aloituksessa ole edes paljon kommentteja. Miten muka Kalle on voinut huomannut tämän, jos kerta ehta mammakaan ei ole.
Se on googlannut oman nimensä. Googlen hakutuloksissa av:n ketjut ovat usein ensimmäisellä sivulla.
Sitten tätä vielä mollataan mammapalstaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on googlannut oman nimensä. Googlen hakutuloksissa av:n ketjut ovat usein ensimmäisellä sivulla.
Niin varmaan joo, uskotaan uskotaan...
Ettei nyt vaan AP ole itse Kalle? Keksinyt niin hauskan provon että pistänyt omaan instaan ja soittanut vielä iltapuluunkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä ollut paljon parempiakin aloituksia eri julkkisten ”sukulaisuudesta”.
Esim. Mailis ja Michael Penttilästä. Ja joku luulee, että nämä on kirjoitettu tosissaan.
No en kyllä usko, että Pia olisi pettänyt Kallea. Eikös Pia ollut omaa sukua Pakarinen? Kun kerran on Kallen sukunimenkin ottanut, niin varmasti on uskollinen. Kysykää vaikka Albalta.
Luulen että Kalle googlettanut itseään ja sitten tullut tämä vastaan ja huumorina laittanut someen! Tästä sitten iltalehti bongannut, ainakin näköjään tykkäyksiä kerännyt eli mainosta mammoille ja palstalle sentään!
Vierailija kirjoitti:
Ettei nyt vaan AP ole itse Kalle? Keksinyt niin hauskan provon että pistänyt omaan instaan ja soittanut vielä iltapuluunkin.
Lörtsypaavali! Mun piti juuri kirjoittaa tähän jokin hyvä vastine, mutta sivusto latasi etusivun juuri, kun kirjoitus oli kesken. Unohdin sitten sanomiseni, prkl! Onko sivusto tarkoituksella piinallinen vai onko vaan mopot serverit?
Onko Matti Lamberg näiden poika?