Onko Anna Eriksson ottanu poski-implantit vai teettänyt kasvojenkohotuksen?
Kommentit (68)
Minulta meni Anna Eriksoniin maku kokonaan silloin, kun itsetekemä Mana-levy ilmestyi. Kukaan ei sitä halunnut kuunnella, oli totaalinen floppi, ja Anna haukkui koko fanikuntansa ja yleisön: huonoja ihmisiä ja paska maku kun hänen taidemusa ei kelpaa. Sitten haukkui koko musateollisuuden ja meni tauolle. Nyt ilmeisesti rahat loppu kun pitää järkyttävissä 2kg meikeissä ja photosopatuilla kuvilla palata lavoille ikivanhojen biisiensä kanssa.
Onpa kaunis! Vaikuttaisi menevän hyvin ja toivottavasti menee jatkossakin. Ihana kun viihtyy ja on löytänyt oman tapansa elää.
Sama stailisti /kirurgi/ kuin JLo :lla ;) Alkaa näyttää samanlaiselta.
Hiusten pidennys on ainakin tehty ja täytettä kasvoissa. Ehkä leukaimplantit.
Häh? Poskethan näyttävät ihan normaaleilta, minullakin on tuollaiset posket. Googlen kuvahausta kun katsoo, niin omaan silmääni hänellä on aina ollut tuollaiset posket.
Voi apua. Siis Suomessa ei kasvoihin laiteta koskaan implantteja. Kasvoihin siirretään rasvaa!
Eli omasta kehosta, esim vatsasta, otetaan rasvaa, joka siirretään poskipäihn. Tätä tehdään yleensä +35 vuotiaille ihmisille ja on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla yllättävänkin yleistä. Itsellän on useita tuttavia, jotka ovat kyseisen rasvansiirron ottaneet. Harva huomaa tätä esim vaikka työkaveristaan, sen verran hienovarainen muutos on, mutta kuitenkin selkeästi nuorentava.
Itse en ole uskaltautunut, koska minä kyllä huomaan läheisistä ystävistäni varsinkin sivusta päin muutoksen. Vaikka tiedän, ettei random ihmiset asiaa huomasi, vaivaisi se silti itseäni.
Anna on selvästi lihonut, mutta terveisiin mittoihin, ehdottomasti. Kasvoissa olleet luomet on selvästi leikattu. Näissä kuvissa Anna on meikattu mielestäni liian voimakkaasti, on nimittäin kaunis nainen ilman noin vahvaa meikkiä. Todella kaunis nainen ja kaiketi elämäänkin tullut tasapainoa. Hieno juttu.
Miten joku voi nähdä noissa kuvissa poski-implantit ym. kauneuskirurgiaa? Selkeästi tuossa on kyseessä aika vahva meikki ja tökerö ammattitaidoton kuvankäsittelijä, joka silotellut vähän överisti kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Miten ihmeessä sä päädyit noiden kuvien perusteella siihen, että juuri poskiin olisi laitettu fylliä?
Noiden kuvien perusteellahan voisi päätellä ihan mitä vaan, mutta ei ainakaan poskipäiden kohotusta. Annallahan on aina ollut korkea poskipäät, kun taas noissa kuvissa ne on pikemminkin häivytetty. Sen sijaan muuten kuvia ja naista on kyllä muokattu oikein huolella ja ainakin pari kiloa isketty pakkelia naamaan.
https://im.mtv.fi/image/1179068/landscape16_9/1024/576/c22b449fd5078696…
.
Ihminen joka ei omista /hyväksy älypuhelinta tuskin kiristystä kasvojaan.
Kieltämättä ylähuuli näyttää täyteläisemmältä kuin aiemmin. Muuten syyttäisin kyllä vahvaa meikkiä ja kuvien reipasta photoshoppausta. Kasvoihin on tullut tiettyä pyöreyttä ja kuulautta, joka osittain voi selittyä lihomisen lisäksi myös meikillä ja valaistuksella.
Katsokaapas se yksi lähikuva Annan kasvoista: siellä näkyy jo rypyt ja juonteet ihan vanhaan malliin.
Tervetuloa nykypäivään, moukat. Millä 90-luvulla te oikein elätte jotka ihmettelette sitä kun joku tekee jotain pieniä kaunistautumistoimenpiteitä kasvoilleen? Tuo on arkipäivää kaikkialla, jopa täällä pääkaupunkiseudulla!
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nykypäivään, moukat. Millä 90-luvulla te oikein elätte jotka ihmettelette sitä kun joku tekee jotain pieniä kaunistautumistoimenpiteitä kasvoilleen? Tuo on arkipäivää kaikkialla, jopa täällä pääkaupunkiseudulla!
Jotenkin säälittävää laittaa useita fotoshopattuja kuvia 40-vuotiaasta naamastaan kun koko lärvi on rakennettu uudestaan plastiikoilla. Ja kaikki kehuu että oooooo mitrn kaunis ja hyvin säilynyt! Joo kaunis mutta keinotekoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Siis Suomessa ei kasvoihin laiteta koskaan implantteja. Kasvoihin siirretään rasvaa!
Eli omasta kehosta, esim vatsasta, otetaan rasvaa, joka siirretään poskipäihn. Tätä tehdään yleensä +35 vuotiaille ihmisille ja on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla yllättävänkin yleistä. Itsellän on useita tuttavia, jotka ovat kyseisen rasvansiirron ottaneet. Harva huomaa tätä esim vaikka työkaveristaan, sen verran hienovarainen muutos on, mutta kuitenkin selkeästi nuorentava.
Itse en ole uskaltautunut, koska minä kyllä huomaan läheisistä ystävistäni varsinkin sivusta päin muutoksen. Vaikka tiedän, ettei random ihmiset asiaa huomasi, vaivaisi se silti itseäni.
Minulla on RestylaneSkinboosters:it kasvoissa ja huuliin on laitettu kosteuttavaa ja kevyesti täyttävää RestylaneKysse:ä. Työkaverit kysyivät tuon jälkeen että olenko käynyt jossain kasvohoidossa kun iho näyttää niin kuulaalta ja että olenko vaihtanut huulipunan väriä ja laittanut huultenrajauskynää kun huulet näyttävät niin kauniin muotoisilta :D Mies sanoi että näytän 5 vuotta nuoremmalta, joka oli ajankohta kun menimme naimisiin. Kukaan kaveri tai työkaveri ei tajunnut että minua on ylipäätään piikitetty. Sanoivat että ei voi olla totta koska en näytä siltä että olisi piikitetty mitään aineita minnekään ja ettet näytä niiltä joiden kuvia on lehdissä ja joiden sanotaan käyneen käsittelyissä. Ei muuten sattunut neulat yhtään. Pelkään neuloja.
Ei siis kannata tuomita mitään tai ketään, ennenkuin testaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää laittaa useita fotoshopattuja kuvia 40-vuotiaasta naamastaan kun koko lärvi on rakennettu uudestaan plastiikoilla. Ja kaikki kehuu että oooooo mitrn kaunis ja hyvin säilynyt! Joo kaunis mutta keinotekoisesti.
Jos naamaan ruiskuttaa rasvaa tai hyaloronihappoa, niin sehän on kierrätystä koska rasva tulee omasta takaa, ja hyaloronihappo on samaa ainetta joita meillä kaikissa on luonnostaan ihossa mutta sen tuotanto lakkaa joten siksi on kätevä laittaa sitä syvälle ihoon neuloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväisempi jos kuvat olisivat jotain 90-luvun kuvia? Turhaa artistia syyttelet jos lehti halunnut hänelle tuon imagon kuviaan varten!
Myös 41vee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on RestylaneSkinboosters:it kasvoissa ja huuliin on laitettu kosteuttavaa ja kevyesti täyttävää RestylaneKysse:ä. Työkaverit kysyivät tuon jälkeen että olenko käynyt jossain kasvohoidossa kun iho näyttää niin kuulaalta ja että olenko vaihtanut huulipunan väriä ja laittanut huultenrajauskynää kun huulet näyttävät niin kauniin muotoisilta :D Mies sanoi että näytän 5 vuotta nuoremmalta, joka oli ajankohta kun menimme naimisiin. Kukaan kaveri tai työkaveri ei tajunnut että minua on ylipäätään piikitetty. Sanoivat että ei voi olla totta koska en näytä siltä että olisi piikitetty mitään aineita minnekään ja ettet näytä niiltä joiden kuvia on lehdissä ja joiden sanotaan käyneen käsittelyissä. Ei muuten sattunut neulat yhtään. Pelkään neuloja.
Ei siis kannata tuomita mitään tai ketään, ennenkuin testaa itse.
Nuohan on todella hillityt, ei tule mitään muovikasvoista vaikutelmaa!
http://facecliniclondon.com/wp-content/uploads/2013/06/skinboosters-fea…
Ei näytä enää Anna Eriksonilta. On se kumma kun näitä muokkauksia ei osata yleensä tehdä tyylikkäästi. Niistä luomistakin oli muuten tullut osa Annan brändiä.
On se pistokset vetänyt, mutta jälki OK.
https://static.ilcdn.fi/viihde/annajuttu22417mp_503_vi.jpg
Tuo kuva vuodelta 2016 ja näyttää samalta. Hyvät geenit taitaa olla suurin syy :)