Onko Anna Eriksson ottanu poski-implantit vai teettänyt kasvojenkohotuksen?
Kommentit (68)
Ei. Meikkiä hän joutuu tosin käyttämään kuvissa aika paljon. Hänellä oli aika huonokuntoinen iho meikittömänä joskus aikoinaan.
Noi rypyt silmien alla lähtee ulospäin, viittaisi mielestäni kiristykseen.
Samaa katsoin, että mitä hänelle on tehty..en meinannut tunnistaa kuka kuvissa on.
Vierailija kirjoitti:
Ööh..täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh..täh?
No kato ne kuvat ennen kommentoimista.
On varmaan pyöristynyt hiukan siitä mitä oli aiemmin, mutta se on vain kaunistanut häntä. Ja voi olla, että on kasvoja kiristetty tai sitten on vain niin terveelliset elämäntavat aiempaan verrattuna. Ainakin ne näppylät/luomet on poistettu nenän ja suun pielistä. Kaunis 40v!
Veikkaisin että kasvojen ns. veitsetön hifu-ultraäänikohotus.
Jos olisi poskipäiden täytteet niin ne tekisi posket maaoravamallisiksi, ja samalla silmät viirumaisiksi ja saisi ne näyttämään siltä että ovat tosi syvällä päässä.
Ei tuon ikäisille tehdä vielä mitäänkirurgusua kasvojenkohotuksia veitsillä. Veikkaan laitehoitoa tai skinboosters-pistoshoitoa joka täytelöittää ja kosteuttaa kasvot.
Contour-meikki lisää todennäköisesti kasvojen 3D-vaikutelmaa, plus pieni photoshoppaus.
Kuvissa on käytetty Photoshopia. Sen näkee ihan selvästi. Kenenkään iho ei ole noin sileä, ei vaikka olisi käynyt missä hoidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin, ennen oli paljon kapoisemmat kasvot. Lihonutkaan kun ei kuitenkaan ole. Mulla saman ikäisenä posket menee jatkuvasti enemmän lommolle, ei pyöristy.
Sekin on yksilöllistä, minun poskipäät ovat korkealla, sivummalla, ja ovat tulleet paremmin esiin kun täytin 40 joten niille ei tarvitse tehdä mitään. Sen sijaan alakasvot alkavat "akkaantua" eli leuka nousta vähän ylemmäksi ja pientä kaksoisleukaa pukkaa vaikka olen normaalipainoinen. Aion käydä rentouttamassa leukani takaisin kohdalleen lihakset pistoshoidoin, tiedän erään hyvän klinikan ja laittajan joka on siinä mestari. Ei tee käsittelyjä millekään seiska-hymy-jne julkkiksille vaan aikuisille naisille.
Ylähuulessakin taitaa olla täytettä.
Ruma vanhentava meikki ja huulten täyttö. Kaunis oli ennen ja kaunis on kyllä vieläkin.
Ei kai sellaisia ole olemassa kuin poski-implantit? :D Sen tiedän että niihin voidaan laittaa sellaista paksua geelimäistä hyaloronihappoa.
Leukaan voidaan kyllä laittaa implantti kuten Vanderpump Rules-sarjan Stassilla, tai huuliin sellainen sisäänommeltu ´makkara´ kuten Kylie Jennerillä tai Real Housewives of BH:n Lisa Rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh..täh?
No kato ne kuvat ennen kommentoimista.
Ööh. Täh?? Mulla lähtee samalla lailla enkä oo kiristäny. Älä vertaa omiin aallonpohjaryppyihisi.
Uskoisin että huulet on rajattu kuviin vähän yli ja sillä saatu se täyteläisempi vaikutelma, mutta jos huuliin on laitettu jotain niin se on tehty todella siististi sillä ne eivät väänny ulospäin "ankkamallisiksi" tai "nakeiksi" eikä ylähuuli ole alahuulta luonnottomasti suurempi. Ei siis ilmeisesti käy ainakaan millään 7-lehti-bimbotyylisellä klinikalla?
No niin. Annan festarikeikalle sitten plakaattien kanssa. "Onko sulla poski-implantit?" " Miksi silmäryppysi lähtevät ulospäin?"
Naurettavan ja epäluonnollisen näköinen. Kai se nyt saa sentään sanoa. Ei 40-vuotias mitään sen kummempia fillereitä tarvitse ja nuo ankkahuulet on naurettavat. Heh ja kukkuu. I mean for realz.
Samaa katsoin, ennen oli paljon kapoisemmat kasvot. Lihonutkaan kun ei kuitenkaan ole. Mulla saman ikäisenä posket menee jatkuvasti enemmän lommolle, ei pyöristy.