Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita parisuhteessa vaurastuneita?

Vierailija
27.02.2018 |

Ollaan miehen kanssa seurusteltu nyt 2,5vuotta joista n.2v asuttu yhdessä miehen asunnossa. Havahduin tässä tänään että olen tuon 2 vuoden aikana saanut tilini saldon vähän yli 7tuhanteen. Ennen kuin elin kädestä suuhun pienipalkkaisen työni kanssa. Mutta miehelleni ei minun tarvitse maksaa vuokraa, tai auton bensoja/vakuutuksia. Joten ainoat menoni ovat puhelinlasku, henkivakuutus ja ostan välillä ruokaa, muuten mies maksaa ravintolaillallisrt,leffat vuorotellen kauppamaksut ja auton kulut koska auto on hänen vaikka minäkin joskus käytän.
Otin aiheen tänään puheeksi, että haluisiko että maksan vuokraa, mutta mies sanoi että ei tarvitse hän maksaisi ilman minua kuitenkin asintonsa vastikkeen ja auton kulut. Ja on vain iloinen että minäkin olen saanut "pesämunaa" ja kehoitti menemään pankkiin puhumaan sijoituksista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itseasiassa "köyhtynyt" nykyisessä parisuhteessani, sillä avomies on opiskelija ja käy vain osa-aikatöissä huonolla palkalla ja minä maksan suurimmaksi osaksi elämiseen liittyvät menot. 

Ei haittaa silti, maailman ihanin mies on <3 

Vierailija
22/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme asuneet vuosikaudet parhaan ystäväni kanssa kämppiksenä sekä seuran että rahan vuoksi. Vaikka jaamme kulut tasan ja emme siis ole parisuhteessa, minullakin jää useampi satanen kuussa säästöön. Yksin asuminen olisi kalliimpaa - ja yksinäisempää.

Saat Ap olla onnellinen sekä vakaasta taloudesta että huomaavaisesta rakkaasta. Kaikkea hyvää teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme asuneet vuosikaudet parhaan ystäväni kanssa kämppiksenä sekä seuran että rahan vuoksi. Vaikka jaamme kulut tasan ja emme siis ole parisuhteessa, minullakin jää useampi satanen kuussa säästöön. Yksin asuminen olisi kalliimpaa - ja yksinäisempää.

Saat Ap olla onnellinen sekä vakaasta taloudesta että huomaavaisesta rakkaasta. Kaikkea hyvää teille!

Kiitos, olen kyllä onnellinen psrisuhteessa ja toivottavasti tämä päätyy avioliittoon, mutta kyllä tuo eilinen "havahdus" että oikeasti minä pystyn säästämään ja olen kerryttänyt itelleni (omasta mielestäni) huiman summan rahaa ja että kaupassakin voin ostaa "kalliit salaattivehkeet ja kuhafileet" päivän ruuaksi, niin tuo aivan uudenlaista onnellisuutta, innolla odotan että onko minulla kahden vuoden päästä jo 15t säästössä, se olisi jo aivan älytön! En voi vieläkään uskoa tätä tilannetta, koska se tuntuu aivan uskomattomalta.

Olen siis muutenki ollu kovin säästeliäinen tämän suhteen aikana ei enää ripsiä ja kampaamokäyntejä, sekä yöelämässä käydään ehkä kerran puolessa vuodessa. Eikä siis tosiaa syödä joka päivä mitään kuhaa, ihan perusruokaa ja ollaan käyty vaan kerran viikossa ruokaostoksilla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme