Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla naisilla panetusta mikä tuntuu alavatsassa?

Vierailija
27.02.2018 |

Ja kouristelee ja kostuu ihan hetkessä.Mulla tää alko parikymppisenä ihan yhtäkkiä. Tuntuu kuin olisin teinipoika. Ei auta vaikka syön pillereitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tosta pitäis päästä eroon? Kuulostaa normaalilta.

Vierailija
2/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon sinkku.Suhteissa miehet on vierastanut mun halukkuutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin "humahtaa" alavatsassa ihanasti ja paikat kostuu hetkessä, jos miehen käsi vaikka hyväilee lanteitani.

Vierailija
4/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja miehiä... tietysti liika voi olla liikaa, mutta eikös miesten unelma ole halukad nainen...?

Vierailija
5/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
6/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi miehet ovat tyytyväisiä mutta pian alkaa valitus. Ilmeisesti nuoret miehet pelkää kykyään tyydyttää halukas nainen.

Ap

Vierailija
7/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä hipaisukin riittää :) tällä hetkellä olen niin puutteessa, että kaikkien siedettävien miesten seurassa alkaa aina kauheasti tekemään seksiä mieli ja kostun aina.

Vierailija
8/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sellanen suorastaan epämiellyttävä jomotus...Mutta samaa mieltä; miehet ei arvosta seksiä haluavia naisia. Tai korjaus suomalaiset miehet, jotka ovat jotenkin epävarmoja ja suorastaan haluttomia.

Vierailija
9/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin seksistä mieheni kanssa saa tykytyksen aikaan alavatsassa ja paikat kostuu hetkessä niin että melkein litisee kostteudesta välillä kiusallista...

Vierailija
10/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleisessä tiedossa on, että mitä "nälkäisempi" sitä todennäköisemmin pettää ennemmin tai myöhemmin - ja tämä taitaa koskea molempia sukupuolia.

Fantasiana nymfot ovat varmasti melko suosittuja, mutta käytännössä ja pitkässä juoksussa.... no, sanottakoon, että kohtuus kaikessa... ;)

Vierailija
11/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sellanen suorastaan epämiellyttävä jomotus...Mutta samaa mieltä; miehet ei arvosta seksiä haluavia naisia. Tai korjaus suomalaiset miehet, jotka ovat jotenkin epävarmoja ja suorastaan haluttomia.

Ulkomaiset miehet taitavat tietää, että suomalainen nainen on melko helppo nakki - naisellakin kun on usein alitajuinen tarve parantaa omaa, mahdollisesti sisäsiittoista geeniperimäänsä vierasperäisiä miehiä valitsemalla...

Suomalainen mies taas, kenties, hakee useammin pitkäkestoista parisuhdetta mikä perinteisessä mielessä takaa jälkikasvulle turvallisemman kasvuympäristön...

Ja kun nykyään mennään kaikessa vain ja ainostaan seksin ehdoilla, niin minkäs teet; Aldous Huxleyn "uusi uljas maailma" on pian todellisuutta...

Vierailija
12/15 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
13/15 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pimppi kostuu helposti, mutta ennen seksiä ei ole ap:n kuvailemaa "panetusta" alavatsassa.

Minulla seksihalut tuntuu pään sisällä, erityisesti nännit alkaa nöpöttää ja klitoriksessa on sellainen jännitys ja kihelmöinti.

Seksin jälkeen onkin sitten paljon tuntemuksia alavatsassa / kohdun alueella, ja se johtuu siitä, että on saanut nautinnollista "pohjaan asti" seksiä mieheltäni.

Vierailija
14/15 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Ja multa tuli...

Vierailija
15/15 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sayin' kirjoitti:

Aika yleisessä tiedossa on, että mitä "nälkäisempi" sitä todennäköisemmin pettää ennemmin tai myöhemmin - ja tämä taitaa koskea molempia sukupuolia.

Fantasiana nymfot ovat varmasti melko suosittuja, mutta käytännössä ja pitkässä juoksussa.... no, sanottakoon, että kohtuus kaikessa... ;)

Tuo on ieteellinen fakta, joten alaspäin peukuttavat nymfomaanit; voitte käyttää peukkuanne kuten teillä tapana on eli "up yours"... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä