Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän tarkoitus

Vierailija
27.02.2018 |

Tuntuu hyvältä, että olen löytänyt elämän punaisen langan jo varhain elämässä. Ei tarvitse suorittaa, kerätä ja esitellä materiaa, päteä uralla ja titteleillä. Tärkeintä on oma perhe, pienet asiat arjessa, olen tyytyväinen niukkaan toimeentuloon, olen vapaa normeista enkä tee asioita sillä perusteella, että näin kuuluu vain tehdä , jotta olet hyväksytty. Moni pitää minua silti tyhmänä, alisuoriutujana ja luuserina, kun en juokse rahan perässä. Onnea ei voi ostaa, niin se vaan on!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva!

Vierailija
2/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä, että olen löytänyt elämän punaisen langan jo varhain elämässä. Ei tarvitse suorittaa, kerätä ja esitellä materiaa, päteä uralla ja titteleillä. Tärkeintä on oma perhe, pienet asiat arjessa, olen tyytyväinen niukkaan toimeentuloon, olen vapaa normeista enkä tee asioita sillä perusteella, että näin kuuluu vain tehdä , jotta olet hyväksytty. Moni pitää minua silti tyhmänä, alisuoriutujana ja luuserina, kun en juokse rahan perässä. Onnea ei voi ostaa, niin se vaan on!

Upeaa! Tulee onnellinen olo tällaista lukiessa. Saako kysyä, minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi läheinen kuollut liian nuorena syöpään. Jokainen heistä toivoi lisää elinaikaa vain, jotta voisivat viettää aikaa rakkaittensa kanssa tehden pieniä arkisia asioita. Yhdellä jäi vastaremontoitu iso talo, rahakas ura, mutta niillä ei tietenkään loppumetreillä ollut mitään merkitystä. Kunpa ihmiset keskittyisivät olennaiseen silloin kun kaikki on vielä hyvin!

Stressi, kiire, yhteiskunnan paineet ja normit on nykyajan syöpä tässä oravanpyörässä, josta harva pääsee/uskaltaa lähteä pois.

Vierailija
4/4 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun ihmiset ymmärtäisivät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme