MITEN teidän parisuhde voi tällä hetkellä? =)
Kommentit (11)
Joka tosin tällä hetkellä on historiamme pahimman " kriisin" kourissa.
Ei kuitenkaan hätää kun tietää, että puhumalla, puhumalla ja puhumalla on aina selvitty ja halutaan selvitä nytkin yhdessä eteenpäin.
OLEN ONNELLINEN !
Jokaisen " kriisin" jälkeen olemme taas vahvempia!
Olemme tänään rakastelleet 25 kertaa. Ihana mieheni tuolla juuri laittaa iltapalaa pienille mussukoillemme.
T. stella
Meillä yksi lapsi. Me ollaan sitouduttu toisiimme loppuelämäksi.
oikeestaan ihan hyvin...Tai kyllä paremminkin kuin vain ihan hyvin =)
Nyt mennään aika tasaisen harmaata lapsiperheen arkea. Juuri sitä mistä olen haaveillut. Puuhailemme paljon yhdessä ja välillä toki erikseenkin.
kohta kaksi vuotta erosta ja yksin edelleenkin. Tosin en ole aktiivisesti etsinytkään
Elämä on vähän vuoristorataa just nyt, mutta tässäpä oikein korostuu taas se, miten paljon toisia tarvitaankaan.
Mutta vuoristoradan varrella arkista, tasaista hyvääkin - kävelyitä, juttelua, seksiäkin, pottujen keittelyä ja pyykkipäiviä ja tavallista elämää.
Mukulat sairastelleet paljon alkuvuonna, taloa rakennetaan kuin iisakin kirkkoa, valmista ei ota tullakseen vaikka ukko siellä illat pitkät rakenteleekin, mun pinna kiristyy kiristymistään kotona riitelevien muksujen kanssa, taas ei pääse uloskaan kun kaks pientä kovassa kuumeessa...
Muuten hyvin, mutta mitään intohimoa, seksuaalista vetovoimaa ei ole. Minulla on joku sellainen kausi meneillään, että mikään ei tunnu kelpaavan ja kaikki saa minut suuttumaan (siis mitä mies tekee).
Muuten oikein hyvin!