Kävin äsken tuolla pakkasessa lenkillä!
-20 oli ulkona. Eniten nauratti kun vastaantulijat katseli kauhuissaan mun trikoo koipia, eivät ehkä tajunneet että mulla oli viidet trikoot päällekkäin+ pitkät kalsarit ;D
Muuten oli jees, mutta naama kyllä jääty! Jotain pitäs vielä naamalle keksiä! Eilen olin juoksulenkillä ja tuli KUUMA ulkona. Eilen oli kyllä vähän lämpösempää. :)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että olisi Suomen oloihin lämpöisiä kasvosuojia tyyliin kommandopipot, vaan onko? En ole huomannut, joskaan en kyllä etsinytkään.
Kelkkailijoilla on hyviä suojuksia, mutta ei ne silmälasien kanssa. Ei kyllä toimi villahuivikaan:)
Joka päivä oon käynyt muutaman kilometrin kävelyllä. Ei tule kylmä toppahousuissa, alla vain ohuet
puuvillaiset pitkät kalsarit, yläosassa lämpökerraston paita ja parkatakki. Pipo, huppu ja turkisvuoriset
rukkaset. Melkeinpä tulee kuuma. Ihanat ilmat, kaunista! Merrelin luistamattomat kengät ovat melkein
liiankin lämpimät, ohuin mahdollinen sukka riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä makkara maistui ulkona?
Sinkkumies
En käynytkään ulkona. En uskaltanut.
ap
Huoh. Tämä ei ole aloittajan!
Ap
Helvetin kylmä tuuli ainakin Hgissä. 18 pakkasta, tuuli tekee naamasta kirsikan värisen.
Minä lähden ihan just kohta koiraa viemään. Pistän tuubihuivin nenän ja suun päälle. En tiiä auttaako.
Minä kuljen töihin pyörällä (12 km). Tänään aamulla oli -21 astetta ja päällä oli urheilukerrasto, microfleecekerrasto, villahousut ja villapaita + ohut tuulipuku. Kommandomyssy, tuubihuivi ja ohut pipo sekä kypärä. Käsissä nahkarukkaset ja jaloissa villasukat ja talvipyöräilylengät. Varpaita loppumatkasta vähän palelsi, pitää varmaan laittaa paksummat villasukat..
Hyvä on urheilla talvellakin jos pukeutuu hyvin ja "oikein". Kannattaa hankkia kunnon varusteet jos haluaa viihtyä säässä kuin säässä.