Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken tuolla pakkasessa lenkillä!

Vierailija
27.02.2018 |

-20 oli ulkona. Eniten nauratti kun vastaantulijat katseli kauhuissaan mun trikoo koipia, eivät ehkä tajunneet että mulla oli viidet trikoot päällekkäin+ pitkät kalsarit ;D

Muuten oli jees, mutta naama kyllä jääty! Jotain pitäs vielä naamalle keksiä! Eilen olin juoksulenkillä ja tuli KUUMA ulkona. Eilen oli kyllä vähän lämpösempää. :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen töihin pyörällä (12 km). Tänään aamulla oli -21 astetta ja päällä oli urheilukerrasto, microfleecekerrasto, villahousut ja villapaita + ohut tuulipuku. Kommandomyssy, tuubihuivi ja ohut pipo sekä kypärä. Käsissä nahkarukkaset ja jaloissa villasukat ja talvipyöräilylengät. Varpaita loppumatkasta vähän palelsi, pitää varmaan laittaa paksummat villasukat..

Hyvä on urheilla talvellakin jos pukeutuu hyvin ja "oikein". Kannattaa hankkia kunnon varusteet jos haluaa viihtyä säässä kuin säässä.

Vierailija
22/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että olisi Suomen oloihin lämpöisiä kasvosuojia tyyliin kommandopipot, vaan onko? En ole huomannut, joskaan en kyllä etsinytkään.

Kelkkailijoilla on hyviä suojuksia, mutta ei ne silmälasien kanssa. Ei kyllä toimi villahuivikaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä oon käynyt muutaman kilometrin kävelyllä. Ei tule kylmä toppahousuissa, alla vain ohuet

puuvillaiset pitkät kalsarit, yläosassa lämpökerraston paita ja parkatakki. Pipo, huppu ja turkisvuoriset

rukkaset. Melkeinpä tulee kuuma. Ihanat ilmat, kaunista! Merrelin luistamattomat kengät ovat melkein

liiankin lämpimät, ohuin mahdollinen sukka riittää.

Vierailija
24/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä makkara maistui ulkona?

Sinkkumies

En käynytkään ulkona. En uskaltanut.

ap

Huoh. Tämä ei ole aloittajan!

Ap

Vierailija
25/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kylmä tuuli ainakin Hgissä. 18 pakkasta, tuuli tekee naamasta kirsikan värisen.

Vierailija
26/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden ihan just kohta koiraa viemään. Pistän tuubihuivin nenän ja suun päälle. En tiiä auttaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi