Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko toisten ihmisten silmistä pimeyttä ja pahuutta?

Vierailija
27.02.2018 |

Silmät kertovat ihmisen sielun tilasta. Monilla ihmisillä silmistä hohkaa pimeyttä ja pahuutta. Toisten silmistä huomaa, että he ovat kuin eläviä kuolleita, jotka vain ovat elossa, mutta joilta puuttuu silmistä valo kokonaan. Joidenkin harvojen silmistä loistaa ilo ja rakkaus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin miettinyt miten ne Astral TV:n tärähtäneen ennustaja/shamaani/henkituntija/yksisarvisparantaja/sielunskannaaja/silmälääkärit tekee vapaa-ajallaan. Ilmeisesti kirjottelee vauvapalastalla.

Vierailija
22/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksessa on se ongelma, että voidakseen sanoa aistivansa pahuutta muista, niin täytyisi ensinnäkin a) aistia väitetty pahuus ja b) kyetä jälkikäteen varmistamaan havaintonsa todenmukaisuus, eli osoittaa henkilön todella olevan paha.

Jos omat fiilikset riittävät muiden leimaamiseen pahoiksi ja kylmiksi niin aina heikoilla jäillä ollaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten totta että muista ihmisistä heijastuu usein omat, itseltä piilotetut negatiiviset ominaisuudet ja tunteet takaisin. Kuuluu moniin persoonallisuushäiriöisiin. Omaan persoonallisuuteen ei olla pystytty integroimaan omia huonoina koettuja tunteita tai piirteitä joten ne heijastetaan ympäristöön.

Minulla on itsellä persoonallisuushäiriöinen äiti, joka näkee valehtelua, petosta ja pahuutta joka puolella. Sanoo usein että ihmiset ovat niin ahneita ja pahoja että häntä pelottaa. Uskoo raamatun ennustuksiin lopun ajoista ja paholaisen läsnäolosta maan päällä.

Todellisuudessa valehtelee, manipuloi ja haukkuu muista, saa raivokohtauksia. Omasta mielestään on herttainen mummeli pahuuden keskellä.

Vierailija
24/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et joistain ihmisistä voi lukea silmistä heidän tunteitaan ja ajatuksiaan vaikka suu puhuis muuta. Ite paljastan silmistäni kaiken. Inhoon sitä ominaisuuttani. Oon pariin muuhun tälläseen törmännyt elämäni aikana. Jos tällänen ihminen ois "paha" niin varmasti sen näkis kyllä silmistä. Oon asiakaspalvelutyössä ja kerran kaksi ulkomaalaisen näköistä asiakasta tuli vaihtamaan 500 euron seteliä. Toisen silmät muistan vieläkin kun ne oli jotenkin ihan kuolleet. Oikeen tuli puistatus kun häntä katsoin. Tosi ns kauniskasvoinen nuorehko mies ja silmät niin pohjattoman tyhjät ja mustat. Mietin vain et mitähän tuokin ihmiskohtalo on joutunut nuoren elämänsä aikana kokemaan.

Vierailija
25/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt,siis huomannut ylimielisyyttä ,joskus niin selvästi.Kauhistuttaa!

Vierailija
26/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja varsinkin kun oikeaan silmään katsotaan 😲

Vierailija
27/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tunnistaneeni, mutta olinkin psykoosissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän