Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarketin kassan ihme kommentti

Vierailija
27.02.2018 |

Ostin kaupasta ainoastaan 1 euron/kpl tarjoustuotteita(euron päivät). Kassa kommentoi ostoksiani ”siinähän oli pelkästään tarjoustuotteita”.

Vi**uako sen kassan tarvitsee tuollaista sanoa!

Missään ei näkynyt kieltoa ettei niitä pelkästään saisi ostaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

T: mun mies, jolle näytin tän ketjun

Vierailija
2/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin myös että ootpa köyhä ja kipee 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti oli asiaton, mutta tuskin sen takia kannattaa liikaa raivota. Näitä tulee vastaan silloin ja tällöin. Voi jospa kaikki murheet olisivat tätä kokoluokkaa.

Vierailija
4/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tarvitaan täsmennyksiä. Millä äänensävyllä sanoi tuon? Oliko siis hämmästynyt kommentti vai veemäinen piikittely? 

Ihme asioista ihmiset jaksavat ottaa stressiä.

Vierailija
5/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.

Vierailija
6/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias kassa, joka taitaa smalltalkin. Ap sen sijaan on yliherkkä ja passiivis-aggressiivinen ihminen.

Vierailija
7/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kassoja palkata sinne pelkän hyvän ulkonäön perusteella...

Vierailija
8/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaupasta ainoastaan 1 euron/kpl tarjoustuotteita(euron päivät). Kassa kommentoi ostoksiani ”siinähän oli pelkästään tarjoustuotteita”.

Tarkoitti tuolla varmaan sitä, että hyvä että hyödynsit tarjoukset ja että olemme hyvä kauppa, koska meillä on näin paljon tarjouksia, vai mitä?. Näin itse ajattelin.

Vierailija
9/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisissa tilanteissa harvoin osaa sanoa mitään nasevaa, ne tulee aina jälkeenpäin mieleen, mutta tuohon olisi voinut kommentoida että: "Joo, täällä on normaalisti niin törkeän kalliit hinnat, että mä haen täältä yleensä vain näitä tarjoustuotteita, muuten käyn Prismassa."

Vierailija
10/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä on vapaa kassa" !!!!!  👋😂👍

Vierailija
11/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitti tuolla varmaan sitä, että hyvä että hyödynsit tarjoukset ja että olemme hyvä kauppa, koska meillä on näin paljon tarjouksia, vai mitä?. Näin itse ajattelin.

No niinpä. Ei aina pidä olla niin herkkä lumihiutale, että pahoittaa mielensä joka asiasta. Jäin vain miettimään, että missä päin Suomea on puhuvat kassakoneet, siis tuo "kassalta ihme kommentti..."

Vierailija
12/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa tilanteissa harvoin osaa sanoa mitään nasevaa, ne tulee aina jälkeenpäin mieleen, mutta tuohon olisi voinut kommentoida että: "Joo, täällä on normaalisti niin törkeän kalliit hinnat, että mä haen täältä yleensä vain näitä tarjoustuotteita, muuten käyn Prismassa."

Miksi small talkiin pitäisi keksiä jotain nasevaa piikittelyä? Taidat olla melko raskasta seuraa...

Vierailija
13/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän vääryyden olet joutunut kokemaan. Eikö niitä myyjiä ollenkaan kouluteta pysymään hiljaa! Kuka nyt haluaisi lähikaupassa puhua jollekin ihmiselle jonka näkee melkein joka päivä. Hyi! Ihan sairasta jengiä. Itse tekisin tuosta valituksen myymälään. Ja lisää niitä aletuotteita p***kele!

Vierailija
14/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei citymarketilta voi ihmeempää odottaakaan, on niin paska ja kallis kauppa.

Vierailija
15/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi small talkiin pitäisi keksiä jotain nasevaa piikittelyä? Taidat olla melko raskasta seuraa...

No ei toki pidäkään. Tuokin riippuu täysin siitä millä äänensävyllä ja ilmeellä tuo kassahenkilön kommentti tuli. En ole raskasta seuraa, mutta vittuilijoille saa vittuilla takaisin.

Vierailija
16/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon läppä. Ei hauska, mutta sellaista joutavaa sanailua.

eipä osannut kassa arvata, että köyhällä menee noin pahasti tunteisiin.

Vierailija
18/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai porvoossakin on citymarket?

Vierailija
19/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Citymarketissa itsepalvelukassaa. Ei tarvitse keskustella :)

Vierailija
20/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole nasevaa... Mut parempaa et miettimisen jälkeenkään keksinyt *shrug*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi