Mä nirhaan mun äiskän. Se teki sen taas. (Lapsen allergiasta kyse).
Lapset olivat tänään vanhemmillani hoidossa ja he tietävät tasan tarkkaan ettei meidän esikoiselle saa antaa mansikoita, omenoita, sitrushedelmiä ja tomaattia ja kuopukselle ei saa antaa omenoita, tomaattia ja mansikoita, koska lapset ovat noille allergisia.
Noh, äitini sitten teki lapsille makaroonilaatikkoa ja laittoi molemmille ketsuppia, vaikka siitäkin on sanottu ties kuinka monta kertaa, ettei sitä saa antaa. Oli myös sitten antanut molemmille jälkkäriksi pakastemansikoita. Lapsilla on nyt molemmilla kivat kutisevat ihottumat ja vatsat sekaisin. Mä en helvetti tajua, että miksei rouvan kaaliin voi mennä, ettei noita ruoka-aineita saa antaa lapsille. Myös minä ja mieheni ollaan allergisia muutamalle ruoka-aineelle ja äitini mielestä se on meidän korvien välissä.
Isäni kyllä uskoo, ettei lapsille saa antaa kyseisiä ruoka-aineita, mutta valitettavasti, hän oli tänään töissä eikä ollut kotona.
Kommentit (3)
Keskimmäiseltä lapselta putkitettiin korvat ja olin hänen kanssaan. Olin sopinut, että yksi tuttu naapurin tyttö (tämän kevään abeja), tulisi lastenvahdiksi, mutta hän soitti puolta tuntia ennen lähtöä, että ei pääse, koska on mahataudissa. Tuossa ajassa en saanut muutakaan hoitajaa ja vanhempani asuvat matkan varrella. Lapset ovat yleensä vanhemmillani hoidossa, kun isänikin on kotona.
et huutaen tai raivoten vaan asiallisesti keskustellen.
Kerrot kuinka pahasti lapset oireilevat ja kysyt, että tätäkö hän lapsenlapsilleen haluaa.
Ja kerro myös, että tämän jälkeen lapset eivät tule hänelle enää hoitoon jos hän ei osaa /halua huolehtia lasten hyvinvoinnista.
pitää näitä mun omakeksiminä juttuina. Tsemppiä!