Naiset, mitä toivotte miehen tekevän teillä sängyssä?
Kommentit (65)
Toivoin pitkään, että hän koskisi minuun ja keskittyisi nautintooni edes kerran. Saan helposti, mutta en ole ikinä saanut mieheni kanssa. Kirjoitin hänelle lopulta toiveeni ylös kun keskustelut eivät johtaneet mihinkään ja aina "unohtui" koskea minuun. Nuollut hän ei ole ikinä, se kuulemma ällöttää ja on joku yliherkkyys. Tuon lapun kirjoittamisen jälkeen kun hän ei enää oikein kehdannut vain könytä yrittämään panoa tai suihinoton/käsihoidon kerjäystä niin hän vältteli mitään seksiä joitain viikkoja. Muutin vierashuoneesta itselleni maikkarin ja ilmoitin miehelle ettei seksiä enää ole. Tästä oli joitain riitoja mutta voi voi. Sanoin myös että saa mennä panemaan muita, ei kiinnosta enää.
Saan helposti mutta en ole ikinä saanut mieheni kanssa. Pillunpelkoinen miesvauva. Ja joo erota pitäis.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokeilla orgasmista meditaatiota, jossa nainen makaa alasti lattialla jalat koukussa haarat auki ja mies istuu vieressä ja aloittaa klitoriksen sormettamisen aivan pienellä liikkeellä käyttäen liukastetta ja toisen käden peukalo on emättimen suulla. Jatkaa hieromista niin kauan, että nainen saa orgasmin...
No mikset kokeile?? Vai eikö sun kumppani lue ajatuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Pillunpelkoinen miesvauva. Ja joo erota pitäis.
Joo nopeasti eroon tuollaisesta, se ei siitä muutu! 😵💫
Vaimo haluaa, että annan nukkua rauhassa.
Ihan kaikki kelpaa, kunhan olisi kiinnostunut sänkyhommista, niin en olisi kovin nirso tyylistä
Minun pitää mennä sängyn alle piiloon ja, kun vaimo tulee sänkyyn, huutaa ihan yllättäen: BÖÖÖÖÖ!
Vierailija kirjoitti:
Toivoin pitkään, että hän koskisi minuun ja keskittyisi nautintooni edes kerran. Saan helposti, mutta en ole ikinä saanut mieheni kanssa. Kirjoitin hänelle lopulta toiveeni ylös kun keskustelut eivät johtaneet mihinkään ja aina "unohtui" koskea minuun. Nuollut hän ei ole ikinä, se kuulemma ällöttää ja on joku yliherkkyys. Tuon lapun kirjoittamisen jälkeen kun hän ei enää oikein kehdannut vain könytä yrittämään panoa tai suihinoton/käsihoidon kerjäystä niin hän vältteli mitään seksiä joitain viikkoja. Muutin vierashuoneesta itselleni maikkarin ja ilmoitin miehelle ettei seksiä enää ole. Tästä oli joitain riitoja mutta voi voi. Sanoin myös että saa mennä panemaan muita, ei kiinnosta enää.
Saan helposti mutta en ole ikinä saanut mieheni kanssa. Pillunpelkoinen miesvauva. Ja joo erota pitäis.
Kaikkea sitä voikin olla oman sukupuoleni edustajissa, voi hellanlettas sentään tuollaista "miestä".
Vierailija kirjoitti:
Vois aloittaa jalka- ja selkähieronnalla. Sit suuseksiä ja vaginahierontaa. Lopuksi kevyt piiskaus ja raju pano takaapäin hiuksista kiinnipitäen.
Tää kuulostaisi kyllä tosi hyvältä. Voisin myös ottaa suihin mieheltä niin että hän pitää hiuksista kiinni. Ei kuitenkaan saa työntää liian syvälle, se tuntuu pahalle. Eikä liian kovaa piiskausta vaan enemmän leikittelyä. Tykkään myös jos sidotaan kiinni sänkyyn. Joskus tällaiset toteutuukin, mutta mieheni tuntuu tykkäävän enemmän sellaisesta hellästä perusseksistä.
Mäkin haluaisin hellää perusseksiä. Pitkän esileikin kanssa.
" Kyllä minullekin sopisi tuollainen hoitelu, mutta eipä se minunkaan mieheni juuri ehdotteluille lämpene! Itse olisin valmis vaikka mihin."
Tulee mieleen, että mitenköhän miehen ehdotuksiin on aikanaan reagoitu? Tai sitten mies on vaan melkoinen pökkelö.
HaaveitaOnKyllä kirjoitti:
Haluan että mies nuolee, suutelee, sormettaa, hyväilee, haluaa kokeilla leluja, on iloinen ja innokas, yllättää pikaseksitoiveella ja joskus taas haluaa hitaasti hellien/ hieroen, lähettelee joskus tuhmia viestejä ja ehdottaa seksiä, haluaa kokeilla uutta ja nähdä naisensa haluttavana eikä itsestäänselvänä. Vois sheivata mut joskus kun minäkin tykkään sheivata miestä. Antaisi joskus peppuseksiä ja tykkäisi itsekin siitä. Ehkä vois kokeilla pientä piiskaamistakin ja mulla jotain roolivatteita. Tykkäisin masturboida yhdessä ja olis kiva jos mies tykkäis runkata kun katsoisi mua.
Semmoisia minä toivon että mies tekisi sänkypuuhissa, mutta eipä ole ehdotukseni saaneet vastakaikua :(. Meillä mies haluaa perusseksiä lauantaisin saunan jälkeen.. ihan oikeasti. Luulin että tämä on joku urbaanilegenda, mutta ei ole, mulla on nykyään tommoinen mies.
Peppuseksi, piiskaaminen ja sheivaus pois, niin on juuri minun lempisettiäni. Valitettavasti on vain historiaa. Vaimo kuoli pari vuotta sitten ja erektiota ei enää ole. Ainoat toimivat sukupuolielimet ovat kieli ja sormet.
M69
Vierailija kirjoitti:
Miksi te menitte naimisiin?
"Teillä"? Tarkoittaen paikkaa (sänkyä/kotia)? Tarkoittaen objektia (jolla mies tekee jotakin)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te menitte naimisiin?
Aluksihan mies on rakastunut, ja haluaa antaa naisellekin nautinota, sen oman jyystönsä ohessa. Sitten vaan se jää, ja se on se nainen sitten joka jää ilman. Mutta oppiihan se vanhakin koira, kun sanoaa todella, ettei mitään seksiä olt eikä tule jollen itse saa sitä mitä haluan. Tietysti olettaen, ettää myös mies saa.
Mulla on ihanne mies. Hän ei ikinä kieltäydy antamasta mulle orgasmeja, ja saan niitä paljon, joka päivä, huikeita. Hän itse saa aina kun haluaa, ja jokakerta kun meillä seksiä on, olen valmis hänelle myös, eritavoin. Hän ei jokapäivä halua/ota, joskus 2 kertaa.
Meillä tehdään kuten kumpikin haluaa saada,käsillä kielellä, kalulla, pillulla tai kuinka vaan, kaikki käytössä. Ja halua on paljon molemmilla. pian 42 vuotta oltu yhdessä, joten ihan hyvin olen toyboyn kanssa luovittu! Eli eka mies oli vanhempi reilusti, ja tämä nykyinen (!) siis nuorempi. Ihana mies ja komea..
Vierailija kirjoitti:
HaaveitaOnKyllä kirjoitti:
Haluan että mies nuolee, suutelee, sormettaa, hyväilee, haluaa kokeilla leluja, on iloinen ja innokas, yllättää pikaseksitoiveella ja joskus taas haluaa hitaasti hellien/ hieroen, lähettelee joskus tuhmia viestejä ja ehdottaa seksiä, haluaa kokeilla uutta ja nähdä naisensa haluttavana eikä itsestäänselvänä. Vois sheivata mut joskus kun minäkin tykkään sheivata miestä. Antaisi joskus peppuseksiä ja tykkäisi itsekin siitä. Ehkä vois kokeilla pientä piiskaamistakin ja mulla jotain roolivatteita. Tykkäisin masturboida yhdessä ja olis kiva jos mies tykkäis runkata kun katsoisi mua.
Semmoisia minä toivon että mies tekisi sänkypuuhissa, mutta eipä ole ehdotukseni saaneet vastakaikua :(. Meillä mies haluaa perusseksiä lauantaisin saunan jälkeen.. ihan oikeasti. Luulin että tämä on joku urbaanilegenda, mutta ei ole, mulla on nykyään tommoinen mies.
Nu
Oletko vasektomiasta kuullut?
Miksi se on yhä edelleen sun vaimo???