Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä toivotte miehen tekevän teillä sängyssä?

Vierailija
27.02.2018 |

Millaisista yllätyksistä tykkäätte?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mieheni sitoisi ja käskyttäisi sekä ottaisi minut vähän kovemmin. Mieheni ei pidä sellaisesta. Seksi on hyvää ja lempeää, kaipaan vähän rajumpaa, mutta pärjään näinkin.

Vierailija
42/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvan eri vuoteessa ja eri huoneessa. Mieluiten kokonaan eri asunnossa.

Haluan olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että mieheni sitoisi ja käskyttäisi sekä ottaisi minut vähän kovemmin. Mieheni ei pidä sellaisesta. Seksi on hyvää ja lempeää, kaipaan vähän rajumpaa, mutta pärjään näinkin.

Minun on miehenä jokseenkin mahdoton tajuta, miksi naiset tahtoo tuollaista.  Eri asennot kyllä käy ja vähän rajummin voin naisen vartalosta kiinni ottaa seksiä antaessa, kuten takaa päin voin ottaa kunnon otteen lantioista tai hartioista. Kyllä se olis jotain näytelmää, jos viellä sitoa pitäis ym.

Vierailija
44/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on miehenä jokseenkin mahdoton tajuta, miksi naiset tahtoo tuollaista.  Eri asennot kyllä käy ja vähän rajummin voin naisen vartalosta kiinni ottaa seksiä antaessa, kuten takaa päin voin ottaa kunnon otteen lantioista tai hartioista. Kyllä se olis jotain näytelmää, jos viellä sitoa pitäis ym.

Sinä iis määräät mikä "käy" kun "annat" seksiä`?! Annat siis munaasi kun itseäsi tyyydyttelet. Huippua!

Vierailija
45/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiehtoisi sitoa nainen ottaa lujemmin, mutta hiukan arveluttaa. Meneekö lopulta itsehillintä ja kohtelee kovakouraisemmin, kuin on tarve.

Turvasana tietysti pitäisi olla, mutta sen käyttäminen olisi heti merkki pieleen mennestä sessiosta.

46/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Saman suuntaisia toiveita kuin HaaveitaKylläOn kirjoittajalla.

Haluan, että mieheni suutelee suutani. Sen jälkeen haluan, että mieheni imee nännejäni ja miehen käsi hyväilee samalla toista rintaani. Haluan, että mieheni antaa minulle suuseksiä. Se on parasta mitä tiedän. Miehen kieli nuolee klitoristani, pyörittelee klitorista tai mies imee klitorista saaden klitorikseni paisumaan ja sykkimään. Klitoriksesta miehen kieli siirtyy välillä vaginaan ja kielellä voi siirtää kosteutta klitoriksen ympärille. Haluan, että mieheni 3 sormea työntyy pimpin sisälle. Kun hän koukistaa vähän sormia niin se hyväilee klitorista sisäpuolelta (g-piste).

Hyvän suuseksin jälkeen olen 100% valmis yhdyntään. Haluaisin, että mieheni myös sanoisi minulle "haluan sinua".

Haluan rakastella mieluiten lähetyssaarnaaja-asennossa mutta tyyny peppuni alla. Silloin mieheni penis pääsee työntymään syvälle kohdun suulle asti, pystyn liikuttaa lantioit

Hengitys monilla salpaa orgasmin huipulla. Mitä pitempi sen kauemmin on nainen hengittämättä. Joskus jopa mies vähän pelästyy tuota hengittämättömyyttä. En nyt väitä että tämä kaikkia koskisi mutta monilla naisilla tämän huomaa. Ehkä tästä on keksitty tuo vähähappinen seksikin. Yhdellä videolla maija99 kanssa tämä näkyy hauskan selvästi kun toinen osallistuva mies pelästyy ja rupeaa taputtelemaan neidon poskea että tokene nyt hyvä neito. Maija on trkemässäni seksikeinussa joten mistään alleni rutistumisesta ei ole kyse, vaan kyse on pelkästään lukuisista pitkistä orgasmeista, kun kahden miehen voimin pidetään hyvänä. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
47/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä iis määräät mikä "käy" kun "annat" seksiä`?! Annat siis munaasi kun itseäsi tyyydyttelet. Huippua!

No nyt kyllä ymmärsit minua väärin ! En minä sitä määrää, Olen vaan oppinut kohtelemaan naisia niin eri tavoin kuin mitä nykyisin näyttää tapana olevan. Periaatteessa olen valmis siihen mitä nainen toivoo.  Normaali elämässä nainen ei kyllä minun päältäni kävele. Mutta että pitäis naista fyysisesti raadella , niin sitä en ymmärrä. 

Vierailija
48/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että hän aloittaa henkevän keskustelun viimeksi lukemastaan kirjasta.

Vierailija
49/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen vastauksia. Eikö saitin naisten miehet kysele mitä naiset haluaa ja täytä toiveita?  Itse olen pyrkinyt alusta lähtien kyselemään ja kokeilemaan mitä vaimoni on halunnut ja mitä kenties halunnut, vaikkei ole ilmaissut haluavansa. Pyrkinyt aina pysymään vähän edellä vaimon haluista, jotta hänen tyydyttäminen ja orgasmien teko olisi ollut helpompaa ja jotta hän olisi käynyt kovemmilla kierroksilla. Tätä harjoitellut jo yli 49 vuotta ja aina tutka aistimassa vaimon mielihaluja. Tällä myös varmistanut vaimon orgasmien saannit ja tyytyväisyyden, ja sitä myötä säännöllisen  seksin ja pillun saamisen.

Vierailija
50/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mies päättää milloin ja miten.

Vierailija
51/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja lähettää textarin jossa usein kolme eri tapaamisen aikaa joista voin valita. Tämän textarin saatuani hehkun lämmöstä, tiedän miten saan hyvää seldiä, orgasmin. Hyvin toimii. Minä 28 v  mies 58 v. ELÄMÄ ON IHANAA

Vierailija
52/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no monen naisen mielestä on turhaa epämiellyttävää toimintaa antaa miehelle suuseksiä tai joku ei halua mitään kummempia asentoja kuin lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla. Niin on ihmisillä eri mieltymyksiä. Et siis sopisi yhteen naisen kanssa joka tuollaista toivoo, ei siinä sen kummempaa. 

Vierailija
53/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin piiskaa ja kunnon sormetuksen sen jälkeen. Sitten hellimistä ja sylikkäin makoilua jälkeenpäin. 

Ei tule tapahtumaan koska meillä ei voi ikinä olla mitään vain minulle, vaikka mies saa handjobeja ja suuseksiä vähän väliä, käsihommia etenkin monta kertaa viikossa. Heti kun hän kiihottuu niin sitä munaa ollaan tyrkyttämässä suuhun tai käteen. En halua häneltä enää mitään koska en voi ikinä rentoutua nauttimaan. Lopussa odottaa aina kotityöksi muodostunut miehen tyydytys joka ei kiihota itseäni enää yhtään. Ikinä ei ole vain minun vuoro, ei koskaan. Suuseksiä en edes itse saa. Sormetus lopetetaan kesken että voin siirtyä käsittelemään penistä. Nykyään torjun kaiken lähestymisen kun kehityskeskustelut eivät ole tuottaneet tulosta. 

Vierailija
54/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli mieleen, että haluun nuolemista. Hellästi ja niin kauan, et saan orgasmin. Sormea myös sisään. Hellisi ja halaisi seksin jälkeen. Tekisi alotteita, laittaisi joskus viestejä kesken työpäivän, miten mua haluaa. Puhuisi sängyssä, miten hyvä pillu mulla on. Parasta olisi, et tykkäisi samoista asioista kuin mä.

Vierailija
55/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no monen naisen mielestä on turhaa epämiellyttävää toimintaa antaa miehelle suuseksiä tai joku ei halua mitään kummempia asentoja kuin lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla. Niin on ihmisillä eri mieltymyksiä. Et siis sopisi yhteen naisen kanssa joka tuollaista toivoo, ei siinä sen kumm

En nyt kyllä vieläkään saanut vastausta siihen, että mikä kumma siinä sidottuna olemisessa ja piiskattuna olemisessa ym. brutalissa naista viehättää.  Kurjaltahan tuon tuntuis .No ei tuo nyt meillä ole ongelma , kun ei vaimo tuollaisia toivo. 

Vierailija
56/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ minua siinä kiihottaa se kivuntuntemus itsessään, mutta myös avuttomuus, se että mies ottaa ohjat ja on kontrollissa. Meillä asiaan kuuluu myös melko nöyryyttävää puhetta, minun toiveestani. Olen masokisti joten minulla varmaan se. Muista en tiedä, ja haluaahan tuota miehetkin. 

Vierailija
57/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no monen naisen mielestä on turhaa epämiellyttävää toimintaa antaa miehelle suuseksiä tai joku ei halua mitään kummempia asentoja kuin lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla. Niin on ihmisillä eri mieltymyksiä. Et siis sopisi yhteen nais

Minusta ei ole epämieluista antaa miehelle mitään mitä haluaa, ja annankin. Mutta muiden puolesta en osaa vastata miksi joku haluaa sitomista tai muuta. Se on ihan jokaissen naisen ihan oma juttu mistä tykkää, paitsi varmastikkin orgasmeista.  En osaa miestenkään puolesta sanoa, paitsi omani.

Vierailija
58/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet miehet olettavat, että naiset nauttivat samoista asioista kuin he, vaikka yleensä näin ei ole.

Nautinnon pisteet löytyvät helpommin

Klitoris on naiskehon herkin kohta ja tutkitusti avain naisen orgasmiin. Naisen nautinto ei kuitenkaan ole taattu vain sillä, että klitoris tulee seksissä huomioiduksi."

Vierailija
59/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monet miehet olettavat, että naiset nauttivat samoista asioista kuin he, vaikka yleensä näin ei ole.

Klitoris on naiskehon herkin kohta ja tutkitusti avain naisen orgasmiin. Naisen nautinto ei kuitenkaan ole taattu vain sillä, että klitoris tulee seksissä huomioiduksi."

Mä ainakin kaipaan henkistä yhteyttä siihen omaan kumppaniin ennen kuin mietin seksiä.

Vierailija
60/65 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kaipaan henkistä yhteyttä siihen omaan kumppaniin ennen kuin mietin seksiä.

Varmaan tässsä puhutaankin mitä silloin haluaa ja tapahtuu, kun ollaan seksin äärellä ,kuka milloinki ja kuinka nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän