Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atarax ahdistukseen

Vierailija
27.02.2018 |

Onko jollain auttanut Atarax ahdistukseen? Lääkäri määräsi sitä minulle tänään ja suhtaudun allergialääkkeeseen ahdistuksen lääkitsemisessä vähän skeptisesti. Onko joku saanut Ataraxista oikeasti apua ihan kunnolliseen, kovaan ahdistukseen?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä annostuksella? Mulla ei auttanut edes 100mg.

Vierailija
2/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä annostuksella? Mulla ei auttanut edes 100mg.

25mg tabletteja max 4kpl, eli juuri tuo 100mg maksimissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voimakas 24/7 ahdistus. Ei auta atarax siihen. Mutta ollaan yksilöitä. Kokeile kuitenkin.

Vierailija
4/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut sitä allergian takia, kovaan kutinaan joka häiritsi yölläkin ja iho oli ihan kamalassa kunnossa kun raavin vain vereslihalle. Otin illalla enkä vaan voinut olla nukkumatta. Simahdin täysin ja nukuin kuin vauva. Enkä raapinut. Jos sinulla on siis oireena unettomuus niin kokeile ihmeessä!

Vierailija
5/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harkinnut unettomuuteen

Vierailija
6/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin unettomuuteen ja sain siitä järkyttävää ahdistusta. Kuten Tramalista aikoinaan, jota määrättiin kipuun.

Vierailija
7/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan helvetinmoinen ahdistus ataraxista. Koskaan en ole ennen kokenut mitään niin kamalaa.

Vierailija
8/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lääke tää on??

Vierailija
9/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli siitä hirveitä raivontunteita (varmaan joku ahdistuksen muoto), hyvin pelottavaa. Mutta nää on yksilöllisiä jne.. Kokeilemalla selviää.

Vierailija
10/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atarax on alunperin ollut allergialääke mutta koska sivuoireina on ollut vahva väsymystila on sitä alettu myös käyttää unettomuuden hoitoon. Monet ovat myös raportoineet Ataraxin auttavan ahdistushäiriöihin joten kannattaa ainakin kokeilla sitä koska se on melko vaaraton ja sivuoireina oikeastaan vain tuo väsymys.

Itse olen käyttänyt ataraxia nimenomaan unettomuuden- ja ahdistuksenhoidossa ja koen sen auttaneen kyllä hyvin. Atarax ei poista ahdistusta kokonaan mutta minulla ainakin lieventää ahdistustilaa ja tekee sen helpommin kestettäväksi. Koen sen myös rentouttavan johtuen unettavasta vaikutuksesta.

Suurin ongelma on töissä tai ns päiväsaikaan käyttö, jolloin unettavuus saattaa häiritä.

Vierailija
11/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs lääke tää on??

Allergialääke alunperin ja pääasiassa.

Vierailija
12/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli siitä hirveitä raivontunteita (varmaan joku ahdistuksen muoto), hyvin pelottavaa. Mutta nää on yksilöllisiä jne.. Kokeilemalla selviää.

En ole ikinä kuullut ataraxin sivuoireena raivontunteita mutta toisaalta onhan sekin mahdollista että kun pahin ahdistus väistyy niin ne muut tunteet tulisivat pintaan (?)

Atarax on kuitenkin pohjimmiltaan melko vaaraton allergialääke.

Vierailija
13/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää sitä taaperoilla unilääkkeenä. Kuulema on jonkun lääkärin suositus, epäilen.

Vierailija
14/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut ataraxin sivuoireena raivontunteita mutta toisaalta onhan sekin mahdollista että kun pahin ahdistus väistyy niin ne muut tunteet tulisivat pintaan (?)

mulla on tullut samanlaista raivoa myös muista kovasti väsyttävistä lääkkeistä, kuten antipsykooteista. Tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossaan tms. Mulle on siis aikanaan kokeiltua monia lääkkeitä unirytmin korjaajiksi. Ataraxia oln myös syönyt pahaan allergiseen reaktioon ja ilmiö oli sama.

Vierailija
15/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahensi ahdistuneisuutta, mutta sinuna kokeilisin, miten reagoit. Sehän voi toimia sulla hyvin.

Vierailija
16/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on tullut samanlaista raivoa myös muista kovasti väsyttävistä lääkkeistä, kuten antipsykooteista. Tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossaan tms. Mulle on siis aikanaan kokeiltua monia lääkkeitä unirytmin korjaajiksi. Ataraxia oln myös syönyt pahaan allergiseen reaktioon ja ilmiö oli sama.

Toimisikohan ihan lievä melatoniini + ykkösolut? Oluen humala auttaa nukahtamaan.

Vierailija
17/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Atarax määrättynä atooppiseen kutinaan, joka menee ihan kamalaksi talvisin.

Atarax saa nukahtamaan ennätysajassa, ja seuraavana päivänä kiukuttaa kamalasti.

Vierailija
18/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimisikohan ihan lievä melatoniini + ykkösolut? Oluen humala auttaa nukahtamaan.

Ei valitettavasti, kokeiltu on, mutta kiitos ehdotuksesta. :) Mulle sopii vain se, että menen myöhään aamuyöllä nukkumaan ja herään aamupäivällä. Yli 20 vuotta yritin väkisin ja kaikin keinoin muuttaa rytmiä, huonoin tuloksin. Totta kai on vaatinut järjestelyjä, että näin pystyy elämään. Sori off topic.

Vierailija
19/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle määrättiin allergisen ihottumaan ja aiheutti aivan kamalan turvotuksen. Hyvä, ettei kurkku mennyt kokonaan umpeen. En kyllä ikipäivänä koske siihen lääkkeeseen tai varsinkaan anna lapsille. Joillekin muille voi sopia.

Vierailija
20/47 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin atarax 25mg atooppisen ihottuman kutinaan. Oon ottanunu joskus puolikkaan unilääkkeenäki. Hyvin nukkuu. Ahdistukseenki se näköjää auttaa. Mulla on hieman hermot kireellä seuraavana päivänä ataraxin otosta, jopa siitä puolikkaastaki. Ja tummat silmänalusetki tulee siitä.

Lääkkeet on p**siistä...

Käytänki sit mieluiten luontaistuotteita, eipähä tuu ikäviä sivuvaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän