Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atarax ahdistukseen

Vierailija
27.02.2018 |

Onko jollain auttanut Atarax ahdistukseen? Lääkäri määräsi sitä minulle tänään ja suhtaudun allergialääkkeeseen ahdistuksen lääkitsemisessä vähän skeptisesti. Onko joku saanut Ataraxista oikeasti apua ihan kunnolliseen, kovaan ahdistukseen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antihistamiinien ei kuulukaan auttaa ahdistukseen, vaikka niitä jostain syystä silläkin indikaatiolla määrätään. Psyk.sh.

Voisitko kertoa tämän lääkäreillekin?

Vierailija
42/47 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin tuota kun sairastin tuhkarokon. Eihän se ihottuma toki häirinnyt nukkuessa niin paljon mitä olisi hereillä ollessa häirinnyt. Ehkä sama idea ahdistuksen kanssa. Ei ahdista kun ei pysy hereillä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antihistamiinien ei kuulukaan auttaa ahdistukseen, vaikka niitä jostain syystä silläkin indikaatiolla määrätään. Psyk.sh.

Olen puhunut asiasta useastikin eri lääkäreiden kanssa. Vastaus on aina, mutta kun tulee riippuvaiseksi...  Nyt potilaat hommaavat sitten katukaupassa bentsodiatsepiininsa. Psyk.sh.

Vierailija
44/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Lääkäri ei tiennyt, mitä ahdistuneisuus tarkoittaa.

Vierailija
45/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema on jonkun lääkärin suositus, epäilen.

Ammattitaidottomat puoskarilääkärit ottavat näin ollen kontolleen ihmisten itsetuhoisuuden ja hoidon laiminyönnin.

Vierailija
46/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ei puhu eikä syö sairaanhoitajan kanssa.

🤣

Vierailija
47/47 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atarax ilman reseptiä - https://topeuro-shop.com/buy-atarax-fi.html?wm=11492&tr=8027 Mulla on ollut taipumusta ahdistukseen, masennukseen ja ylisuorittamiseen koko elämän. Tää on superhyvä lääke ahdistukseen ja masennukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi