Eikö sua hävetä tykätä BC:n sivusta omalla nimellä ja kuvallasi? Vaikka kyseessä on tdnk huijari?
Ja vaikka ei laittomuuksista saataisi kiinni, niin ainakin hän on todistetusti varsin moraalittomasti toimiva henkilö.
Kommentit (37)
Miksi siellä sivulla käyvät ainoastaan naiset?
Se on ihan avoin tili. Se näkyy selaimella.
Uusavuttomuus 2.0
Vierailija kirjoitti:
En voi kun ei ole sometilejä
Miksi sitten edes tulit ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Tää BC ollut näiden naisten märkien päiväunien kohde. Ja nyt kun intohimojen kohdetta parjataan niin aijai ku sattuu...
Kyllä. Yksinkertainen entinen työkaveri oli käynyt laittamassa sydämen siihen selittelypostaukseen. Kyllä ihmiset kiinnittää huomiota tollaiseen.
Siellä voi nyt helposti käydä katsomassa ketkä omista fb-kavereista on hyväuskoisia hölmöjä ;)
Vierailija kirjoitti:
koska naisia on tunnetusti helpomi höynäyttää. Miksi naiset tulee huijatuksi kaikkien "Auervaarojen" toimesta.
On siellä muutama mieskin kovaan ääneen ja uutterasti puolustellut mutta kun katsoo heidän profiiliaan niin selviää syy. Ovat itse esim. näiden elämysfirmojen omistajia, eli oma bisnes kärsii jos lahjoituksia ei enää tule samalla tavalla.
No katsokaa keitä siellä on tykkääjänä, lähinnä vanhoja mummoja ja muutama nuorempi elämänkoululainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää BC ollut näiden naisten märkien päiväunien kohde. Ja nyt kun intohimojen kohdetta parjataan niin aijai ku sattuu...
Luin märkivä päiväuni. Alkoi etomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin märkivä päiväuni. Alkoi etomaan.
Aikamoinen mätämuna taitaa kyllä olla X)
Hävetti, siksi poistin tykkäyksen. Luulin BC:n olevan vilpittömin aikein.
Mä oon tykänny tasan yhdestä jutusta, siitä kun se tyttö pääsi sinne ulkomaille olikohan new york tai jiku en muista. Miks poistaisin tykkäykseni. Jos joku sen perusteella jotain luulee niin luulkoot, ihan sama.
Tuosta on työnantajankin helppo käydä katsomassa ketkä työntekijöistä on helposti höynäytettävissä.
Aika moni mun kavereista on poistanut tykkäyksensä viime päivinä.