Eikö sua hävetä tykätä BC:n sivusta omalla nimellä ja kuvallasi? Vaikka kyseessä on tdnk huijari?
Ja vaikka ei laittomuuksista saataisi kiinni, niin ainakin hän on todistetusti varsin moraalittomasti toimiva henkilö.
Kommentit (37)
Miksi pitää tuomita ihminen ennen kuin asiaa on kunnolla tutkittu?
Odotelkaa ja pidätelkää vähän aikaa. Tuomitkaa sitten jos asia on varma.
Vai miten haluaisitte itseänne kohdeltavan?
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä sivulla käyvät ainoastaan naiset?
koska naisia on tunnetusti helpomi höynäyttää. Miksi naiset tulee huijatuksi kaikkien "Auervaarojen" toimesta.
Joo, yksikään mies Ei ole ottanut thaikkuvaimoa joka vannoo ikuista rakkautta niin kauan kuin lompakko aukeaa... eiku...
Hyväuskoisia tykkääjiä riittää. Useimmat tykkäävät myös kaikenlaisista liibalaaba mietelmistä ja arvostettu-sivustosta. Yksinkertainen muka-syvällisyys uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tuomita ihminen ennen kuin asiaa on kunnolla tutkittu?
Odotelkaa ja pidätelkää vähän aikaa. Tuomitkaa sitten jos asia on varma.
Vai miten haluaisitte itseänne kohdeltavan?
Onhan hänen arvomaailmansa jo nähty, en kunnioita pätkäkään ihmistä joka solvaa heikompiaa koulukiusaajatyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka ei laittomuuksista saataisi kiinni, niin ainakin hän on todistetusti varsin moraalittomasti toimiva henkilö.
Miksi sinä otsikoit kirjoituksesi noin? Miksi et kirjoittanut vaikka "Eikö ihmisiä hävetä jne."
Voisitko opetella?
En ole tykännyt eikä hävetä, haistoin palaneen käryä samantien kuin tuo hemmo pomppasi julkisuuteen promoamaan itseään enkä ole edes facessa.
Kuinka paljon se on tehnyt hyvää ja te typerät uskotte HS:n jutun koska siinä on takana pahansuopa ihminen.
Mitä on suomeksi ”tdnk huijari?”
BC on ilm. lyh. Brother Christmas?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on työnantajankin helppo käydä katsomassa ketkä työntekijöistä on helposti höynäytettävissä.
Oikeesti? Jos mun työnantajalla on aikaa pyöriä FB:ssa kyttäämässä työntekijöiden tykkäyksiä, niin ihmettelen. Olen itse joskus muistaakseni tykännyt sivusta enkä kyllä aio sitä käydä poistamassakaan. Jos joku tekee sen perusteella musta jotain olettamuksia, niin ei paljon paina.
Vierailija kirjoitti:
”tdnk?”
Todennäköisesti.
Miten niin huijari? Hänhän on auttanut monia, ihan todistettavasti.
Tietty osa ihmisistä on helposti höplästä vedettäviä. Nytkin osa paapoo BC:tä kuin pikku reppanaa ja edelleen väittävät esim. niitä kuvakaappauksia tekaistuksi vaikka BC on itse myöntänyt kirjoittaneensa ne XD
Ai nyt mä tajusin mikä toi BC on kun googlasin. Sehän on toi kerjuutyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Osan lahjoittajista rahat ovat menneet Koposen taskuun. Tai ainakaan Koponen ei halua antaa todisteita siitä, että ei olisi ottanut itselleen ja mitä summia. Vaikuttaa muutenkin sen tasoiselta narsistiselta lierolta, että hyi. Siis nää perättömät kehuskelut seksistä Janni Hussin kanssa. Että kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne muutkin huijarit ovat aina antaneet osan pois, eihän huijaus onnistu jos pidät kaiken itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Tietty osa ihmisistä on helposti höplästä vedettäviä. Nytkin osa paapoo BC:tä kuin pikku reppanaa ja edelleen väittävät esim. niitä kuvakaappauksia tekaistuksi vaikka BC on itse myöntänyt kirjoittaneensa ne XD
Suurin osa uskoi vielä tuomioiden jälkeenkin Wincapitan pomojen olleen vain kateellisten syyttä mustamaalaamia uhri eivätkä vieläkään suostu näkemään tulleensa höynäytetyksi. Tämä on siis vain viittaus ihmisten haluun uskoa vain hyvää, enkä ota kantaa tähän tapaukseen suuntaan tai toiseen.
Kyse on varmaankin BC-sivuston tykkääjistä/seuraajista, ei yksittäisen julkaisun tykkäämisestä.