Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sua hävetä tykätä BC:n sivusta omalla nimellä ja kuvallasi? Vaikka kyseessä on tdnk huijari?

Vierailija
27.02.2018 |

Ja vaikka ei laittomuuksista saataisi kiinni, niin ainakin hän on todistetusti varsin moraalittomasti toimiva henkilö.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykänny tasan yhdestä jutusta, siitä kun se tyttö pääsi sinne ulkomaille olikohan new york tai jiku en muista. Miks poistaisin tykkäykseni. Jos joku sen perusteella jotain luulee niin luulkoot, ihan sama.

Kyse on varmaankin BC-sivuston tykkääjistä/seuraajista, ei yksittäisen julkaisun tykkäämisestä.

Vierailija
22/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tuomita ihminen ennen kuin asiaa on kunnolla tutkittu?

Odotelkaa ja pidätelkää vähän aikaa. Tuomitkaa sitten jos asia on varma.

Vai miten haluaisitte itseänne kohdeltavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä sivulla käyvät ainoastaan naiset?

koska naisia on tunnetusti helpomi höynäyttää. Miksi naiset tulee huijatuksi kaikkien "Auervaarojen" toimesta.

Joo, yksikään mies Ei ole ottanut thaikkuvaimoa joka vannoo ikuista rakkautta niin kauan kuin lompakko aukeaa... eiku...

Vierailija
24/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväuskoisia tykkääjiä riittää. Useimmat tykkäävät myös kaikenlaisista liibalaaba mietelmistä ja arvostettu-sivustosta. Yksinkertainen muka-syvällisyys uppoaa.

Vierailija
25/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tuomita ihminen ennen kuin asiaa on kunnolla tutkittu?

Odotelkaa ja pidätelkää vähän aikaa. Tuomitkaa sitten jos asia on varma.

Vai miten haluaisitte itseänne kohdeltavan?

Onhan hänen arvomaailmansa jo nähty, en kunnioita pätkäkään ihmistä joka solvaa heikompiaa koulukiusaajatyyliin.

Vierailija
26/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka ei laittomuuksista saataisi kiinni, niin ainakin hän on todistetusti varsin moraalittomasti toimiva henkilö.

Miksi sinä otsikoit kirjoituksesi noin? Miksi et kirjoittanut vaikka "Eikö ihmisiä hävetä jne."

Voisitko  opetella?

En ole tykännyt eikä  hävetä, haistoin palaneen käryä samantien kuin tuo  hemmo  pomppasi  julkisuuteen promoamaan itseään enkä  ole edes  facessa.

Vierailija
27/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon se on tehnyt hyvää ja te typerät uskotte HS:n jutun koska siinä on takana pahansuopa ihminen.

Vierailija
28/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on suomeksi ”tdnk huijari?”

BC on ilm. lyh. Brother Christmas?

Vierailija
29/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on työnantajankin helppo käydä katsomassa ketkä työntekijöistä on helposti höynäytettävissä.

Oikeesti? Jos mun työnantajalla on aikaa pyöriä FB:ssa kyttäämässä työntekijöiden tykkäyksiä, niin ihmettelen. Olen itse joskus muistaakseni tykännyt sivusta enkä kyllä aio sitä käydä poistamassakaan. Jos joku tekee sen perusteella musta jotain olettamuksia, niin ei paljon paina.

Vierailija
30/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”tdnk?”

Todennäköisesti.

Vierailija
31/37 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin huijari? Hänhän on auttanut monia, ihan todistettavasti.

Vierailija
32/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty osa ihmisistä on helposti höplästä vedettäviä. Nytkin osa paapoo BC:tä kuin pikku reppanaa ja edelleen väittävät esim. niitä kuvakaappauksia tekaistuksi vaikka BC on itse myöntänyt kirjoittaneensa ne XD

Vierailija
34/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt mä tajusin mikä toi BC on kun googlasin. Sehän on toi kerjuutyyppi.

Vierailija
35/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan lahjoittajista rahat ovat menneet Koposen taskuun. Tai ainakaan Koponen ei halua antaa todisteita siitä, että ei olisi ottanut itselleen ja mitä summia. Vaikuttaa muutenkin sen tasoiselta narsistiselta lierolta, että hyi. Siis nää perättömät kehuskelut seksistä Janni Hussin kanssa. Että kehtaa.

Vierailija
36/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne muutkin huijarit ovat aina antaneet osan pois, eihän huijaus onnistu jos pidät kaiken itselläsi.

Vierailija
37/37 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty osa ihmisistä on helposti höplästä vedettäviä. Nytkin osa paapoo BC:tä kuin pikku reppanaa ja edelleen väittävät esim. niitä kuvakaappauksia tekaistuksi vaikka BC on itse myöntänyt kirjoittaneensa ne XD

Suurin osa uskoi vielä tuomioiden jälkeenkin Wincapitan pomojen olleen vain kateellisten syyttä mustamaalaamia uhri eivätkä vieläkään suostu näkemään tulleensa höynäytetyksi. Tämä on siis vain viittaus ihmisten haluun uskoa vain hyvää, enkä ota kantaa tähän tapaukseen suuntaan tai toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä