mitä vaatimuksia teillä sinkut on miehelle tai mitä teilla naimisissa olleilla oli ja löytyikö kriteerit täyttävä
mulla on monen mielestä ihmeelliset kriteerit JA ITSENIKIN MIELESTÄ, sillä mies ei saa olla liian lyhyt, siis pitää olla vähintään 188 cm pitkä, en vain pysty mitään pätkää ottamaan vaikka olen itse vain 166 cm.
Sitten normaalit, fiksu, koulutettu, ja mies isolla M:lla. Ulkonäöstä sen verran että lihaksia pitää olla, kukkakeppi ei käy
Kommentit (6)
Eli rakastumisen lisäksi miehen piti osata hoitaa asiansa ja olla samalla aaltopituudella mun kanssa. Olin varma, ettei koskaan löydy. Löytyipä kuitenkin, vaikka olikin VAIKEAA. Eikä mulla mitään erityisiä kriteerejä ollut mm. ulkonäön, koulutuksen tms. suhteen. Vaikeaa oli silti löytää.
Vierailija:
mulla on monen mielestä ihmeelliset kriteerit JA ITSENIKIN MIELESTÄ, sillä mies ei saa olla liian lyhyt, siis pitää olla vähintään 188 cm pitkä, en vain pysty mitään pätkää ottamaan vaikka olen itse vain 166 cm.Sitten normaalit, fiksu, koulutettu, ja mies isolla M:lla. Ulkonäöstä sen verran että lihaksia pitää olla, kukkakeppi ei käy
Mulla on ihana, herkkupala, lihaksikas, tumma mies... Niin upea tyyppi et lähes kaikki hänestä tykkää ja silmäniloa riittää;) Ai mut ap, sulle hän ei kelpaisikaan kun on " vain" 179 cm...
Nämä ovat vähimmäisvaatimukset: itsenäinen, omillaan toimeentuleva, aktiivinen, asioista kiinnostunut, EI kaavoihin kangistunut, kykenevä itsenäiseen ajatteluun, fiksu, omaa samat arvot kuin minä, kiinnostunut kokeilemaan kaikkea uutta, urheilullinen, keskustelutaitoinen (nämä nyt tulivat ekana mieleen)
Lisäksi ei haittaa vaikka koulutettu, varakas, komea yms. lisäarvot.
itse olen kivan, tunnollisen huumorintajuisen ja hyvätuloisen miehen kainalossa. Ja kyllä muutamam vuotta sitten pyörin pintaliitokapakoissa ja olihan noita " hotimpia" tyrkyllä, mutta tämän miehen kanssa pystyi sitoutumaan! Se on kaikista tärkeintä (minulle)!
Normaali, siististi pukeutuva ja käyttäytyvä, hiukan enemmän sais olla koulutusta kuin pelkkä peruskoulu. Tuskin ihastuisin hirveän rumaan tai hirveän lihavaan mieheen mutta eihän sitä koskaan tiedä.. Ja joka tapauksessa uskon siihen että kyllä sen sitten tietää jos jostakin ihmisestä pitää niin paljon että voisi ajatella muutakin kuin pelkkää kaveruutta. Ulkonäöllä tai muilla pinnallisilla asioilla tuskin on sitten enää niin suurta merkitystä.
Kun tapasin mieheni, tiesin heti että tämä tässä on minun elämäni rakkaus. Ei siihen sen suurempia vaatimuksia tarvittu.