Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seksiä?

Vierailija
26.02.2018 |

Ei vaan... jaksa/halua. Torjuu yritykset.
Ikää 35-40 välillä.

Onko normaalia?!?

Ei jaksa kun kaksi päivää sitten oltiin. Jaksaa noin kahdesti kuussa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä esim. masennusta tai työstressiä? Voi olla normaalia, tai sitten oire isommista ongelmista.

Joku tutkimus sanoi, että nykyisillä nuorehkoilla aikuisilla on ylipäänsä paljon vähemmän seksiä, kuin samanikäisillä oli 70-luvulla.  Maailma on muuttunut monessa, ja nykyisin aikaa kulutetaan mieluummin ruudun edessä, kännykällä tai Netflixiä katsoen. Onhan se helpompaa kuin seksiin ryhtyminen, se vaatii pienen ponnistuksen kuitenkin verrattuna siihen että vain makaa ja sivelee kännyään. Surullista mutta totta.

Vierailija
2/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ stressi.. Itse olen mies (vähän alle 30v) itse torjun vaimoni lähes päivittäin kamalan työstressin aiheuttaman haluttomuuden vuoksi, jonka lisänä vielä stressi siitä, että mitä jos ehkäsy pettää (En missään nimessä halua lisää lapsia, se olisi henkilökohtainen maailmanloppu). Ennen saatoin haluta seksiä 5 krt per pv. Nykyään suostun ehkä kerron viikossa tai parissa, mutta menisi täysin ilmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kiitos.

Vierailija
4/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se harrastaa sexiä nuoremman kanssa.

Vierailija
5/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen..

Vierailija
6/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan syty... vaik kävelisin ilman housuja tai yrittäisin käsipelillä...

Vierailija
7/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hänellä on toinen nainen, tai sitten hän ei ole oikeasti mies. Oletko nähnyt häntä alastomana?

Vierailija
8/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian tottunut samaan. Tarvitsee uutta ja tuntematonta innostuakseen.

Vierailija
9/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä aina kun haluaa.

Vierailija
10/25 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy ruskeassa talossa.

Vierailija
11/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstressiä??. Nykynuoret näyttävät valittavan tavallisestakin kuormittavasta työstä, että tulee työstressiä. Mitähän se stressi olisi, jos joutuisi oikeasti tekemään ruumillista työtä pitkiä päiviä. On ihan normaalia, että työ kuormittaa, sitä varten pitää ladata akkuja. Yksi hyvä latauskeino on harrastaa seksiä rakkaansa kanssa.  Mutta näyttää tuokin nykynuorille tuottavan työstressiä. Itse olen 70-luvun disco sukupolvea, joka tottui bailaamaan ja naimaan. Naimista jatkunut säännöllisesti siitä lähtien, enää tosin vain 1-2krt viikossa. Mutta ikinä en ole tuota naimista kyllä stressiksi kuvitellut. Ainut stressi tulee siitä, jos naiminen jää vain yhteen kertaan per viikko.  3 kertaa viikossa olisi aivan taivaallisen rentouttavaa.  Yhtään ei ole himot laskeneet, vaikka vaimo on sama alusta lähtien. Ja turha kuvitella, etteikö olisi ollut taloudellisia vaikeuksia  tai työttömyyttä, tai muuten vain suuria murheita. Ne kuuluu elämään ja siksi elämässä pitää olla myös jatkuvuutta ja hyvä parisuhde turvana.

Vierailija
12/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syttyykö ap jos kumppanisi kävelee ilman housuja?

Vierailija
13/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testotasot matalat?

Vierailija
14/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 35-40 välillä.

Onko normaalia?!?

Rehellinen vastaus. Voi olla, että sinä et enää kiinnosta miestäsi seksuaalisesti kovin paljon.

Jos teillä on takana pitkä suhde  niin se muuttuu monesti kaverilliseksi. Minä olin 13-vuotta naimissa ja viimesenä 5 vuotena seksi ei enää kiinnostanut kumppaninin kanssa. Masturboin kyllä ahkerasti.

T:Mies 40v.

Vierailija
15/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 35-40 välillä.

Onko normaalia?!?

Rehellinen vastaus. Voi olla, että sinä et enää kiinnosta miestäsi seksuaalisesti kovin paljon.

Jos teillä on takana pitkä suhde  niin se muuttuu monesti kaverilliseksi. Minä olin 13-vuotta naimissa ja viimesenä 5 vuotena seksi ei enää kiinnostanut kumppaninin kanssa. Masturboin kyllä ahkerasti.

Tekikö ex-vaimo mitään sen eteen että olisi kiinnostanut enemmän? Tai olisiko edes voinut tehdä?

Vierailija
16/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin selitys on valitettavasti se, ettei miehesi halua harrastaa seksiä kanssasi.

Kannattaa miettiä, haluaako olla sellaisessa suhteessa.

Vierailija
17/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 35-40 välillä.

Onko normaalia?!?

Tekikö ex-vaimo mitään sen eteen että olisi kiinnostanut enemmän? Tai olisiko edes voinut tehdä?

Kyllä hän yritti olla pitsihepenissä yms.

Toivoin kokoajan, että kiinnostus tulisi jossain vaiheessa takaisin. Ei tullu niin ei tullu.

Arkipäivää pitkissä suhteissa. 50% avioliitoista päättyy eroon, tuo on yksi avioerojen syistä.

Toivon kaikkea parasta sinulle ap. postin kirjoittaja. Sanoisin neuvoksi sinulle, että puhu miehen kanssa asiasta ihan suoraan. Mitä pitempään "seksittömyyttä" jatkuu sitä vaikeemmaksi tilanne muuttuu.

Vierailija
18/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 35-40 välillä.

Onko normaalia?!?

Toivoin kokoajan, että kiinnostus tulisi jossain vaiheessa takaisin. Ei tullu niin ei tullu.

Arkipäivää pitkissä suhteissa. 50% avioliitoista päättyy eroon, tuo on yksi avioerojen syistä.

Toivon kaikkea parasta sinulle ap. postin kirjoittaja. Sanoisin neuvoksi sinulle, että puhu miehen kanssa asiasta ihan suoraan. Mitä pitempään "seksittömyyttä" jatkuu sitä vaikeemmaksi tilanne muuttuu.

Tämä on oikeastaan huojentavaa kuulla ettei nainen juurikaan mitään voi tehdä jos mies kyllästyy. Odottaa sitten vain x ajan ennen ratkaisua .

Ei Ap

Vierailija
19/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo sama mies joka oli 13v naimisissa. Kyllä mua suoraan sanottuna vitutti suunnattomasti se, että mulla oli kaunis ja  seksikäs nainen joka ei enää 8v jälkeen kiinnostanut.

Hoikka, pitkä, urheili ja oli sängyssä aivan uskomaton. Hän sai räjähtäviä voimakkaita orgasmeja paljon.

Miehet tietää miltä sellanen naine tuntuu ja miten se kiihottaa, ku vertaa vaikka "lahnaan" .

Ei silti kiinnostanut enää. Erottiin sitten yhteispäätöksellä. Nyt hänellä on uusi mies ja perhe. En ole tippaakaan mustasukkainen ja toivoin kaikkea hyvää hänelle. Tiedän myöskin sen, että jos me palattaisiin nyt yhteen niin seksiä olisi maksimissaan vuosi, ehkä pari, sitten tilanne olisi taas sama.

Siinä ei auta hepenet eikä muut, se haluttomuus tulee pään sisältä.

Vierailija
20/25 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 35-40 välillä.

Onko normaalia?!?

Tämä on oikeastaan huojentavaa kuulla ettei nainen juurikaan mitään voi tehdä jos mies kyllästyy. Odottaa sitten vain x ajan ennen ratkaisua .

Ei Ap

Tuon miehen tilanteessa nainen ei voinut tehdä mitään. Monen muun tilanteessa voisi. Ei me miehetkään toistemme klooneja olla.