Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman valikoima ja tyhjät hyllyt!

Vierailija
26.02.2018 |

Onko kukaan huomannut saman? Valikoima supistuu ja hyllyissä ei ole tavaraa. Täytyykö tässä alkaa asioimaan Citymarketissa? Siellä on sentään mistä valita.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni citymarketissa: 6,45e 1 kg

Oltermanni Prismassa: 4,95e 1kg

Vierailija
162/164 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Hyvinkään Prismassa lähinnä sen hyvän kaupassa oikeasti leivotun leivän perässä. Käyn myöskin Cittarissa ja nykyään ehkä enemmänkin siellä. Mutta tykkään Paesano-maalaisleivästä, siksikin, että se säilyy syötävänä sinkkutaloudessakin 3-4 päivää. En laita pakkaseen leipää, se vaan ei ole hyvää niin! Paesanossa on rapea kuorikin, nam.

Nyt olen huomannut, että leipä on pienentynyt ja huomattavasti. Koska meillä on vain minä, se on helppo huomata. Hinta ei kuitenkaan - ylläri - ole "halpuuttunut". Lienee taas yksi halpuutuksen seurauksia? Harmi, kun en asu Helsingissä. Siellä saisi ihania leipätuotteita, ei noita ainaisia pussileipiä. Lidlin leivistä en pidä.

Täällä on varmaan monissa tuotteissa Prisman valikoimat Cittaria laajemmat. CM on aika pieni. Ennen ostin sieltä vaatteitakin, nyt  niitä on todella naurettava valikoima. Prismassa on enemmän.

Kun huomasin tämän ketjun, laitoinkin

Paesano-leivän koko on tosiaan lähes puolittunut aiemmasta. Se on tätä nykyä lähinnä isohko sämpylä. Paesanon hinta oli aiemminkin korkeahko, mutta tuote niin hyvä, että se maksettiin. 

Koska tuo hinta on leivän puolittumisen jälkeen pysynyt ennallaan, eikä nykyinen minileipä enää riitä nelihenkisen perheen ruokapöytään, ei Paesano ole enää päätynyt ostoskoriimme. Etsinnässä on jokin korvaava tuote joltain toiselta valmistajalta. Vinkkejä otetaan vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyjen tyhjyys johtuu ideologiasta ja hyvesignaloinnista.

Vierailija
164/164 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan Prismassa ja ABC:llakin vain paskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi