Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi rahaa kuin roskaa, mitä vaate-, kenkä- ja laukkumerkkejä ostaisit?

Vierailija
26.02.2018 |

Itse varmasti ostelisin edelleen toisinaan myös Zarasta, Aleksi 13-valikoimista tuotteita jne, mutta näitä ainakin:
- Fendi
- LV
- Alexander McQueen
- Balmain
- Bulgari
- Jean-Paul Gaultier
- Façonnable
- Chloé
- Chanel
- Hermès
- Jimmy Choo
- Kenzo
- Vera Wang
- Moschino

Toki joitain noista löytyy jo nyt mutta enimmäkseen meikkeinä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa yksilöidä että täsmälleen mitä merkkejä, mutta lentäisin ostoksille noita varten Roomaan tai Milanoon luksuskaduille. Tai ehkä keväällä visiitti Mallorcan Palman kalliisiin putiikkeihin, yöpyminen läheisissä boutique-luksus hotelleissa. Ahh.

Vierailija
2/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK, ei kiinnosta merkkivaatteet ja -laukut. Ostaisin niin kuin nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia kenkämerkkejä minkä kengissä on ehjät pohjat.

Nykyset kengät aika risassa kunnossa, että en nyt varsinaisesti siitä kenkämerkistä niin välitä, kunhan pysyis sukat kuivana sadesäälläkin ja bonuksena vielä se että olisivat jokseenkin mukavat jalassa.

Sama juttu vaatteissa, eli merkki ei ehkä nyt se ensimmäinen asia vaan se että ne on ehjiä vaatteita.

Vierailija
4/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tiettyä,mutta varmaan noista ap:n listalla olevista löytyisi ostettavaa.Mutta myös perusmerkkejä tarttuisi matkaan varmasti.Ja vaikka mauton onkin niin Vuittonin matka-arkku olisi must.

Vierailija
5/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkejä? Outo aloitus. Samoja kuin nytkin. Käyttäisin rahoja muuhun, järkevämpään.

Vierailija
6/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin just sitä, mikä sattuisi mun silmääni miellyttämään, merkistä viis.

Vierailija
7/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin hyvännäköisiä vaatteita. Ihan sama mikä merkki. En koskaan lähtis sellaiseen merkkidiivailuun.

Vierailija
8/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Baller Brand

Vierailija
9/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delvaux

Rolls Royce

En noita sun mainitsemia wt-merkkejä

Vierailija
10/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään minulla on varaa kaikkeen mihin oikeasti haluan. Jos olisin joku miljardööri, ostaisin varmasti huolettomammin. Ja merkkejä ei tarvitsisi miettiä. Ostaisi jotain, mistä tykkää. Ja ei varmasti näkyviä logoja. Ei kukaan oikeasti rikas halua, että se huomataan.

Vierailija
11/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hienoja, pinkkiä ja violettia, sopii mun vaatteisiin. Kukkakuvioita ym. ja tietysti blig on aina hyvä. Ei mitään käryä mitä merkkejä on hienoja, suurin osa mitä olen nähnyt merkkilaukkuja on järjettömän rumia ja tylsiä, eikä niitä erota halvoista laukuista mikään.

Vierailija
12/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin kaiken suomalaisilla käsityöläisillä. Laatu ja yksilöllisyys kiinnostaa, merkit ei.

Vierailija
13/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas, Nike, Puma, Gucci, Pierre ja Escada.

Vierailija
14/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet teetättäisin jollain ompelijalla, vielä jos löytyisi hyvä sellainen joka jaksaa sen 17 sovituskertaa että tulee varmasti tyköistuvia.

Kengät tuleekin jo suutarilta, maksavat 700+€/pari.

Laukku ehdottomasti joku "merkitön".

Vierailija
15/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HellyHansen ja Marimekko tulee mieleen. Arvostan tuotteissa laatua ja käyttömukavuutta, en sitä että ne ovat "haluttavia" tai luksusbrändejä.

n26

Vierailija
16/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furla, Tommy Hilfiger, C. Loubotin, Chanel, Odd molly. Teettäsin vaatteita ompelijalla/vaateartesaanilla.

Vierailija
17/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tollanen bimbokulttuuri minua, käyttäsin rahojani johonkin mielenkiintoseen. Vaatteet ei kiinnosta sitten yhtään, ei sen parempaa muut kuin merkitkään (joista en tiedä hevonpaskaakaan), ostan uuden vaatteen ehkä jokatoinen vuosi, ärsyttävintä mitä tiedän, yrittää ostaa uutta vaatetta.

Vierailija
18/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin suomalaista, laadukasta ja kestävää käsityötä. Merkkivaatteet tehdään pääsääntöisesti edelleen hikipajoissa.

Lampaat ostaa merkkejä vain, koska joku ansioton sometyrkky niitä esittelee. Näin lammas kuvittelee hetken olevansa muita ylempänä.

Vierailija
19/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin ompelijoilla, suunnittelijoilla... jee, se olisi kivaa.

Vierailija
20/50 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin edelleen kaikki päällysvaatteeni second handina tai vintagena. Kauniita ja vuosikymmeniä kestäviä ja mahdollisesti myös käsintehtyjä vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi