Suomen oudoin ja pölhöin kunta
Kommentit (55)
Ristiina. Peräkylä täynnä juntteja.
Seinäjoki. Jotenkin karmivaa porukkaa, varsinkin jos itse on vähänkään ulkopuolinen
Ylistaro. paikka täynnä pohjalaisia itseään täynnä olevia kusipää juntteja!
Kunta X, jossa satun asumaan/josta olen jossain vaiheessa muuttanut pois. Koska Y.
Vierailija kirjoitti:
Suonenjoki
Hilijennä tok' koht on Suonenjok'!
Itse painaisin nastan lautaan.
Vierailija kirjoitti:
Lieksa.
Miksi?
Kun tulimme asuntoautollamme Norjasta, päätimme poiketa tankilla Pelkosenniemellä. Auto kosahti sitten siihen huoltamon pihaan, yritimme käynnistellä sitä monta kertaa. Ja mitä tekee ukot terassilla, jokainen möllöttää suu ammollaan ja vahtaa tätä toimitusta. Jotain vielä mölisivät, ei saatu mitään selvää, kun auto vihdoin starttasi. Että jos miettii miksi McCoy on sekaisin, se johtuu tuosta paikasta. En tiedä onko se kunta, kerroinpa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suonenjoki
Hilijennä tok' koht on Suonenjok'!
Itse painaisin nastan lautaan.
Joten miksi ohittaisit ja painaisit kaasua kyseisen paikkakunnan kohdalla?
Laukaa, kierrä se kaukaa. Pelkkää wt-sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kehitys on mielisairasta. Varmaan erittäin miellyttävää maksella siellä veroja, joilla kustannetaan laittomasti maassa olevien jihadistien paapominen...
Ne menee siinä nistien ja sossupummien ohessa ihan kivuttomasti.
Vai niin. Minusta heidän etuoikeutettu asemansa suomalaisiin nähden on sikäli omituista, kun NE on maassa laittomasti. Heidät siis kuuluisi oikeasti ottaa viranomaisten toimesta kiinni, eikä antaa olla kansalaisten parissa juonimassa terrori-iskujaan.
Eura