Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MEIKKIOPEASTUKSESTA kokemuksia?

Vierailija
18.04.2006 |

Kannattaako investoida, tälläisen huulikiille, ripsarityypin?

Esim. voiko siinä ajassa oppia ihan oikeasti jotain " kullan arvoista" ?

t. " luonnonkaunis" mutta jo vanhentuva sellainen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottakai voi löytää " uusia" värejä ja tuotteita. mutta voihan niitä häivytyksiä ja muita harjoitella kotona sitten omin avuin!

-maskeeraaja-

Vierailija
2/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten jos tiedät miten hoitaa kaulan ihoa niin olisin kiitollinen!!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vahakäsittely kestää niin vähän aikaa, jalkahoito menee mulla ihan hukalle, olisko sitten se ihon puhdistus paras (tuota meikkioastusta mietin, mutta jos sekin menee vähän hukalle niin..)

Ideoita? (ihokarvoja on väärissäkin paikoissa, mutta lähteekö ne sähköllä miksi aikaa?) Ja rakennekynnet miten kauna ne kestää nättinä?

Kiitos!

Vierailija
4/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri viime kuussa chanelin meikissä. Varasin ajan meikkaajalle, koska olen juuri kaltaisesi, huulikiilto, luomiväri ja maskara- tyyppiä ja halusin vihdoin oppia meikkaamaan oikein meikkivoiteella. Minulla on perushyvä iho, mutta herkkä, joten iho punoittaa usein.

Menin sitten sovittuna aikana ja yllätyin, kuin meikkaaja (mies, muttei kauhean neitimäinen) sanoikin, että minun ihoni suurin ongelma ei ole ihon punoitus vaan kuivuus! Sitten hän opetti kädestä pitäen (tai no, hän siis laittoi eri aineita naamaani ja minä katsoin peilillä tarkkana) kaikki eri vaiheet. Kyllä hän lopulta opetti sen meikkaamisenkin, mutta tämä kosteutus oli jo aivan huikea juttu. Muutos näkyi heti.

Olen ollut tosi tyytyväinen tähän opastukseen. Se oli ihan ilmainen, kesti 45 minuuttia, mutten tietenkään malttanut sitten olla ostamatta kaikkia niitä ihonhoitoaineita, kosteutusseerumeita yms. Toisaalta, jos ei ole koko ikänään ihoaan hoitanut kuin vedellä ja apobasella niin ... ehkä sitä kerran voikin investoida merkkiaineisiin. Ja sainhan mukaan myös kirjalliset ohjeet, että muistan mitä ainetta laitetaan missä järjestyksessä.

Mutta siis: Suosittelen lämpimästi! Jo se, että joku huolella hoitaa/laittaa kasvojasi, on aivan ihana rentouttava tunne :-)

Vierailija
5/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä siitä on varmasti hyötyä. ihmisethän kuitenkin hyvin pitkälti meikkaavat koko ikänsä samalla lailla. siis en tarkoita sitä pahalla, mutta meikkaukseenkin tulee ne tietyt rutiinit, mutta niitäkin taitoja kannattaa päivittää ja tapoja muuttaa. se mikä on nuorella iholla kaunista, ei välttämättä ole paras vaihtoehto " vanhenevalle" iholle. ymmärrät varmaan tarkoitusperäni. aikuisen naisen meikissä on omat juttunsa, nuorilla omansa =)

Vierailija
6/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää vielä että rakennekynnet kestävät nättinä 3-4 viikkoa ja sitten onkin aika mennä huollattamaan ne!

Vierailija
7/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kevättä teille!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan