Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä luonnollisista ihonhoitoaineista

Vierailija
26.02.2018 |

Onko kenelläkään hyviä vinkkejä suht luonnollisista ihonhoitoaineista? Eli ainakin luonnonkosmetiikkaa, hienoa olisi myös jos olisivat vegaanisia sekä eläinkokeettomia ja vielä tämän lisäksi ei komedogeenisiä (aknea aiheuttavia). Itse käytän cosdnaa ainesosien tsekkaamiseen, ja ihan järjettömän vaikeaa löytää luonnollisia tuotteita, joissa ei olisi mitään ihoa tukkivaa! Aiemmin olen käyttäny Sebamedin tuotteita.

Tällä hetkellä käytän siis aamuisiin ruusuvettä ja argan + tamanuöljysekoitusta. Iltaisin kuitenkin tarvitsisin kunnon putsaria. Lisäksi ehkä joku voidekin olisi kiva aamuksi, sillä en tiedä onko tuo öljy vähän liikaa aamuin ja iltaisin.

Myös hyvästä luonnollisesta primeristä otetaan vinkkejä vastaan!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luonnonkosmetiikkaa nähnytkään, mutta sisältää vain vähän ainesosia: Dermosilin Aloe-geeli on minun pintakuivalle akneiholleni hyvä kosteuttaja. Samoin apteekkigeeli Xyliderm. Yksinkertaiset aineosat, sopivat monelle herkkäihoiselle.

Vierailija
42/42 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut ihan öljyllä puhdistusta? Ei sovi kaikille, mutta monilla auttanut iho-ongelmiin! Pitää vain tietää oikeat öljyt ja käyttää oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi