IS: Sipilä: Aktiivimalli hyvä keino työllisyyden parantamiseksi
Vuoden alusta voimaan tullut laki työttömyysturvan aktiivimallista on pääministeri Juha Sipilän mielestä edelleen kehityskelpoinen ja hyvä keino työllisyyden parantamiseksi.
Hienoa työtä hallitus!
Kommentit (54)
Oletkin sitten melko yksin mielipiteinesi. Luepa linkkisi kommentit.
Miten auttaa että pääsen töihin kun minulta otetaan yhden päivän korvaus pois, kun olen laittanut 150 työhakemusta?
Vierailija kirjoitti:
Oletkin sitten melko yksin mielipiteinesi. Luepa linkkisi kommentit.
Riittää, että lukee otsikon.
Vierailija kirjoitti:
Miten auttaa että pääsen töihin kun minulta otetaan yhden päivän korvaus pois, kun olen laittanut 150 työhakemusta?
Sipilän mukaan yksittäisille työttömille koituneet ongelmat käydään läpi ensimmäisen neljänneksen jälkeen samalla kun mallin pelisääntöjä parannellaan.
Miksei muut hallitukset ole keksineet samaa? Tuota työllisyyttä on jankattu niin kauan ja sehän ratkesi nyt niin helposti. Otetaan vain 30 euroa pois kaikilta, jotka eivät kolmeen kuukauteen saa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan kannatus nousussa.
Kunnia ei kuulu yksin Sipilälle. Suuri kiitos myös sinisten Mattilalle ja Lindströmille hyvästä työstä työllisyyden parantamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustan kannatus nousussa.
Kunnia ei kuulu yksin Sipilälle. Suuri kiitos myös sinisten Mattilalle ja Lindströmille hyvästä työstä työllisyyden parantamiseksi.
Varo, ne vielä kuvittelevat että olet tosissasi :D
Hyvä mallihan se on, en ymmärrä työttömien valitusta, kiittämättömyys on maaailman palkka 😕
Mitä tähän sanoo kaikki kansalaisaloitteeseen nimensä laittaneet. Olitte kaikki väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tähän sanoo kaikki kansalaisaloitteeseen nimensä laittaneet. Olitte kaikki väärässä.
Tottakai oltiin kun Sipuli niin sanoo :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai oltiin kun Sipuli niin sanoo :D :D :D
Juha on nero!
Tätähän minä olen yrittänyt teille toitottaa. Olen myös suuri ja mahtava.
-Jari.L-
Vierailija kirjoitti:
Miksei muut hallitukset ole keksineet samaa? Tuota työllisyyttä on jankattu niin kauan ja sehän ratkesi nyt niin helposti. Otetaan vain 30 euroa pois kaikilta, jotka eivät kolmeen kuukauteen saa töitä.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri
Vierailija kirjoitti:
Laitat vielä toiset 150. Kyllä se vielä tärppää.
Eikun kaikki työttömät joukolla hakemuksia rustaamaan:
Katera Steel
Fortel Invest
Chempolis
Miiler Group
Rätinki
Oukota
Oukotek
MJT Invest
Mainosmaker
(Kaikki S-klaanin yrityksä)
Sipilä on päälikkö. Naapurini on pedofiili ja Patrik Laine on terroristi joka pelaa rahasta jääkiekkioa.