Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut aseksuaali

Vierailija
26.02.2018 |

Onko muilla aseksuaaleilla kokemusta ihastumisesta? Olen todella ihastunut yhteen tyyppiin, jota näen melko usein. Haluaisin seurustella hänen kanssaan ja pitää kädestä, tekisi mieli silittää häntä ja suukotella. Ja halia. Seksiä en haluaisi edes hänen kanssaan, vaikka todella viehättävä onkin. Haaveilen hänestä joka päivä ja punastun hänet nähdessäni, mutta mitään "kiihottumista" en koe, enkä kyllä ole koskaan kokenutkaan.
Mietin vaan, että jos uskaltaisinkin lähestyä tätä ihmistä, ja jos joskus seurustelisimme, kaatuisiko kaikki lopulta seksiin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla aseksuaaleilla kokemusta ihastumisesta? Olen todella ihastunut yhteen tyyppiin, jota näen melko usein. Haluaisin seurustella hänen kanssaan ja pitää kädestä, tekisi mieli silittää häntä ja suukotella. Ja halia. Seksiä en haluaisi edes hänen kanssaan, vaikka todella viehättävä onkin. Haaveilen hänestä joka päivä ja punastun hänet nähdessäni, mutta mitään "kiihottumista" en koe, enkä kyllä ole koskaan kokenutkaan.

Mietin vaan, että jos uskaltaisinkin lähestyä tätä ihmistä, ja jos joskus seurustelisimme, kaatuisiko kaikki lopulta seksiin?

Riippuu olisiko tämä toinen henkilö myös aseksuaali. Jos ei, asiasta tulisi varmaan ongelma. Kiihotutko siis koskaan mistään? Oletko koskaan esim. masturboinut? 

Vierailija
2/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kiihottunut ja masturbointi ei tunnu yhtään miltään, eikä se kiinnosta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tei sitten kun pussailet sitä niin seksi alkaakin kiinnostaa. Ei kannata sulkea ovia ennenkuin on elänyt ko. tilanteen.

Vierailija
4/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin toki voi käydä, vaikken sitä kovin todennäköisenä pidäkään. En ole ikinä osannut ajatella seksistä oikein mitään ja se tuntuu vaan yliarvostetulta, nololta ja jotenkin juntilta ja fyysisesti ei yhtään miltään.

Ap

Vierailija
5/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä otin veljeltäni suihin. Se on ainoa seksikokemukseni, ja päätin silloin että olen aseksuaalinen. Taisin olla 13v

Vierailija
6/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kiihottunut ja masturbointi ei tunnu yhtään miltään, eikä se kiinnosta.

Ap

No mutta tuntuisiko seksi tämän ihastuksen kanssa inhottavalta.

Haluat pussata ja hyväillä sekä katsoa kun ihastus nauttii siitä kanssasi. Seksihän ON täsmälleen tätä, ainoa lisäys on se että ihastuksesi sukupuolielimet saavat vielä mekaanista kontaktia kanssasi.

Tuohan olisi parasta "kaveriseksiä" kun tekisit ihastuksellesi jotain mistä tämä oikeasti nauttii ilman paineita siitä että sen pitäisi tehdä sinulle jotain vastaavaa.

Vierailija
7/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap ylläoleva teksti

Vierailija
8/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä voit persettä sille antaa vaikka itseä ei kiinnostaisi?

Vierailija
9/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkin toki voi käydä, vaikken sitä kovin todennäköisenä pidäkään. En ole ikinä osannut ajatella seksistä oikein mitään ja se tuntuu vaan yliarvostetulta, nololta ja jotenkin juntilta ja fyysisesti ei yhtään miltään.

Ap

Et oikein mitään, paitsi täytyyhän sen noloa ja junttia olla.

Vierailija
10/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Siis tuo suihinotto? Et voi mitenkään päättää olevasi aseksuaali yhtään sen enempää kuin voisit yhtäkkiä päättää seksin sittenkin kiinnostavan.

Miksi et voisi ottaa suihin myös siltä ihastukseltasi vaikka et itse siitä kiihottuisikaan. Nautit kuitenkin sen seurasta ja pitäisit taatusti siitä että voit tehdä sille jotain mistä se todella nauttii.

Vierailija
11/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Siis tuo suihinotto? Et voi mitenkään päättää olevasi aseksuaali yhtään sen enempää kuin voisit yhtäkkiä päättää seksin sittenkin kiinnostavan.

Miksi et voisi ottaa suihin myös siltä ihastukseltasi vaikka et itse siitä kiihottuisikaan. Nautit kuitenkin sen seurasta ja pitäisit taatusti siitä että voit tehdä sille jotain mistä se todella nauttii.

Mielestäsi tilanteessa ei ole mitään outoa jos joku olisi ottanut 13 v. veljeltään suhihin?

Mistä teitä sikiää...

Vierailija
12/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Jos vaan jätät ihastuksen sikseen etkä yritä, voi se jäädä kaihertamaan mieltä. Että mitäs jos.

Minä aloin seurustella vähän varkain. Mieheni oli ollut minuun ihastunut jo pitkään, minä en osannut arvata mitään ja sitten viimein hän uskalsi ottaa kontaktia, kirjoitti viestin ja pyysi kanssaan ulos. Olemme olleet yhdessä siitä asti. Alkuaikoina seksiä oli silloin tällöin, kun tuntui että se kuuluu asiaan. Ajan mittaan seksi jäi kokonaan pois, kun kävi selväksi ettei kumpikaan pidä sitä tärkeänä tai luontevana. Ei olla niin seksuaalisia tyyppejä. Nyt 11 vuoden yhdessäolon jälkeen yhä edelleen nukumme toisissamme kiinni ja kuljemme käsi kädessä. Naimisiinkin mentiin.

Vierailija
13/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä otin veljeltäni suihin. Se on ainoa seksikokemukseni, ja päätin silloin että olen aseksuaalinen. Taisin olla 13v

Kokeile muidenkin kanssa. Harkitse paremmin kenen kanssa ja missä kokeilet äläkä kiirehdi. Älä anna tämän ensimmäisen kerran muiston pilata elämääsi. 

Vierailija
14/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Mielestäsi tilanteessa ei ole mitään outoa jos joku olisi ottanut 13 v. veljeltään suhihin?

Mistä teitä sikiää...

Mistä sait päähäsi että tilanteessa ei ollut mitään outoa? Nyt luit ihan omiasi rivien välistä.

Vielä suihinottoakin oudompaa oli se että joku saisi päähänsä että voisi itse yhtäkkiä vain päättää että seksi ei kiinnostakaan yhtään.

Tuo ap vain mainitsi noinkin epätavallisen jutun ihan ohimennen esimerkkinä siitä että joo kokeilin totakin, ei tuntunut missään.

Vierailija
15/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Mistä teitä sikiää...

Mistä sait päähäsi että tilanteessa ei ollut mitään outoa? Nyt luit ihan omiasi rivien välistä.

Vielä suihinottoakin oudompaa oli se että joku saisi päähänsä että voisi itse yhtäkkiä vain päättää että seksi ei kiinnostakaan yhtään.

Tuo ap vain mainitsi noinkin epätavallisen jutun ihan ohimennen esimerkkinä siitä että joo kokeilin totakin, ei tuntunut missään.

"Miksi et voisi ottaa suihin myös siltä ihastukseltasi vaikka et itse siitä kiihottuisikaan"

Sairasta!

Ja onhan se mahdollista, että sellaisessa tilanteessa, jossa sisko on veljensä seksuaalisesti hyväksikäyttämä niin uhri todellakin tietäisi, ettei seksi kiinnosta. Ei ole mitään järkeä olla jonkun toisen seksuaalinen palvelija jos homma ei kiinnosta.

Vierailija
16/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Mistä teitä sikiää...

"Miksi et voisi ottaa suihin myös siltä ihastukseltasi vaikka et itse siitä kiihottuisikaan"

Sairasta!

Ja onhan se mahdollista, että sellaisessa tilanteessa, jossa sisko on veljensä seksuaalisesti hyväksikäyttämä niin uhri todellakin tietäisi, ettei seksi kiinnosta. Ei ole mitään järkeä olla jonkun toisen seksuaalinen palvelija jos homma ei kiinnosta.

Oletko jotenkin häiriintynyt kun onnistut lukemaan yhden rivin viestiin movellin verran omassa päässäsi pyöriviä fantasioita joita ap:n viestissä ei ollut

Se ei missään vaiheessa väittänyt joutuneensa kenenkään hyväksikäyttämäksi tai ottaneensa suihin vastoin tahtoaan saati sitten että tuo olisi ollut syynä aseksuaalisuuteen.

Jos näin on käynyt niin anna sen itse väittää moista äläkä vaahtoa itse kehittämääsi taustatarinaa.

Vierailija
17/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Mistä teitä sikiää...

Sairasta!

Oletko jotenkin häiriintynyt kun onnistut lukemaan yhden rivin viestiin movellin verran omassa päässäsi pyöriviä fantasioita joita ap:n viestissä ei ollut

Se ei missään vaiheessa väittänyt joutuneensa kenenkään hyväksikäyttämäksi tai ottaneensa suihin vastoin tahtoaan saati sitten että tuo olisi ollut syynä aseksuaalisuuteen.

Jos näin on käynyt niin anna sen itse väittää moista äläkä vaahtoa itse kehittämääsi taustatarinaa.

Vierailija

5/16

klo 16:40 | 1.3.2018

Vierailija

7/16

Siis ap ylläoleva teksti

Voihan joku toki trollata olevansa ap tai ap trollata. Siksi puhuin muodossa jos tapahtuisi.

Vierailija
18/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap ylläoleva teksti

Mistä teitä sikiää...

Sairasta!

Vierailija

5/16

Vierailija

7/16

Siis ap ylläoleva teksti

Voihan joku toki trollata olevansa ap tai ap trollata. Siksi puhuin muodossa jos tapahtuisi.

Koko juttu on todennäköisesti satua mutta jos se on vakavissaan kirjoitettu niin tuo nimenomaan sanoi ottaneensa suihin, eikä suinkaan että sitä painostettiin, pantiin väkisin suihin tai käytettiin hyväksi.

Heti perään se väitti päättäneensä tuon kokeilun jälkeen olevansa aseksuaali eli seksi ei sitä kiinnosta. Se ei väittänyt saaneensa kokemuksesta traumoja jotka veivät aiemmat seksihalut vaan kertoi jo aiemmin ettei niitä koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme