Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän Aalto: esiintymisasut esitellään

Vierailija
26.02.2018 |

Uimapukua ja kamelinvarvastrikoota tarjolla. Voi hohhoijaa. "Arvaa, mikä kappale esitetään uikkarin ja metallirunkoisen "mekon" kera.

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin. Silmiä särkee monsterssin puku.

Vierailija
62/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queens viisuihin! Ja kyllä, asun perusteella. Se ensivaikutelma on kuitenkin supertärkeä tämmöisessä kisassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis sanokaa, että itse viisuihin voi vielä hommata uudet vaatteet! Nuo asut on ihan hirveitä. Pitäs saada Saaralle nyt joku kunnon stylisti, kun kappalekin on hyvä tällä kertaa (oletan että Domino ei voita)

Vierailija
64/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanaton

Me too

Vierailija
65/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queens viisuihin! Ja kyllä, asun perusteella. Se ensivaikutelma on kuitenkin supertärkeä tämmöisessä kisassa.

Juuri näin. Dominokin ok, mutta siitä tulee päällimmäisenä jäämään mieleen jäätävä kameli varvas.

Vierailija
66/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas siis.

Vierailija
67/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on toivonut asujen vaihtoja, korkeuksissa liitelyä ja tuulikoneita. Eli näitä.

Vierailija
68/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleisö ei saa äänestää asuja? Saaralle pitää saada uudet hiukset.

Vierailija
69/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Saaralle sopisi tosi hyvin vaaleat hiukset. X Factorissa sillä oli siinä Björkin biisissä vaalea letti ja Queensin videolla jossain kohtauksissa vaaleat hiukset. Toivottavasti vaihtaisi hiusväriään jossain vaiheessa.

Vierailija
70/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Domino on myös tosi hyvä biisi! Miksi sitä pidetään niin huonona?

Mun mielestä siinä on liikaa lainauksia muista biiseistä ja lisäksi se on tylsä. Toivoin sellasta voimaballadia jossa Saara olis voinu käyttää kunnolla ääntään. Nyt on vaan semmonen pliisu kappale.

Vierailija
71/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kommentin 70 kanssa.

Vierailija
72/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, on tässä jotain positiivista: mikä tahansa asu, jopa nämä, on takuulla Sandhjan älyttömän huonosti istuvaa poronnahka-potkaria parempi.

Vierailija
73/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä nyt joku kommentoimassa Iltasanomiinkin. En tiedä, mitä pahaa olen joskus tehnyt, mutta mun kommentteja ei siellä julkaista olipa aihe mikä tahansa. Oliskohan niillä joku musta lista esim. sähköpostiosoitteen perusteella, en tiedä.

Ja siis:

Nämä asut ovat omituisia. Eihän euroviisutkaan nyt mitkään naamiaiset ole, eikä sambakarnevaalit.

Vierailija
74/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja hiusten perusteella Queens viisuihin. Itse biisin perusteella Monsters viisuihin.

No, lauantaina nähdään itse showt ja se ratkaisee!

Vierailija
75/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua... todella rumia ja tyylittömiä asuja ovat kaikki! Voi miksi. Jopa videoiden asut  ja stailaus paljon parempia. 

Vierailija
76/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Saaralle sopisi tosi hyvin vaaleat hiukset. X Factorissa sillä oli siinä Björkin biisissä vaalea letti ja Queensin videolla jossain kohtauksissa vaaleat hiukset. Toivottavasti vaihtaisi hiusväriään jossain vaiheessa.

No huhhuh tumma sopii paljon paremmin! Pitkä tumma naisellinen tukka. Sivusiili pois!

Vierailija
77/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääpä nyt joku kommentoimassa Iltasanomiinkin. En tiedä, mitä pahaa olen joskus tehnyt, mutta mun kommentteja ei siellä julkaista olipa aihe mikä tahansa. Oliskohan niillä joku musta lista esim. sähköpostiosoitteen perusteella, en tiedä.

Ja siis:

Nämä asut ovat omituisia. Eihän euroviisutkaan nyt mitkään naamiaiset ole, eikä sambakarnevaalit.

Ot mutta minunkaan kommentteja ei iltsikka ikinä julkaise. Ikinä en mitään asiatonta tai edes negatiivista ole sinne yrittänyt tyrkyttää.

Vierailija
78/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvustaja ansaitsisi potkut. Tuo ensimmäinen, raidallinen asu on kuin suoraan pilailupuodin kuvastosta jota selailin viimeksi Halloween -asua hankkiessani.

Vierailija
79/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän kamalia kaikki asut. Huh huh. Saara alentaa itsensä entisestään näillä asuilla.

Kamalia.

Vierailija
80/203 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt varma, että nää olis lopulliset siis sen kohdalta mikä päätyy viisuihin eikä vaan nyt Umk finaalia varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän