Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin teitä joilla on töissä kellokortti

Vierailija
26.02.2018 |

Itse menen ja tulen kuten sopii. Enkä ole yrittäjä. Usein kahdeksan tuntia on ihan järjettömän paljon toimistolla vietettäväksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälit varmaan vielä enemmän heitä, jotka eivät tee toimistotöitä.

Vierailija
2/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin sinua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti jossain yhden miehen hikipajassa töissä? Koska isommissa firmoissa on yleensä tuntikirjanpito ja kohdennettu laskutus. Ja sitä "kellokorttia" on käytettävä.

Vierailija
4/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saan ainakin palkan jokaisesta tunnista, ei tartte painaa ylitöitä ilmaiseksi.

Vierailija
5/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n työnantaja on niin persaukinen, ettei varaa edes maksaa ohjelmistoista. Onko teillä työsoftana ilmainen Linux?

Vierailija
6/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellokortti ja liukuva työaika on hyvä yhdistelmä. Ennen kellokorttia tuli joka päivä tehtyä ylimääräistä. Nyt jokainen minuutti lasketaan työaikaan automaattisesti.

Vierailija
7/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on työtön elätti.

Vierailija
8/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellokortti ja liukuva työaika on hyvä yhdistelmä. Ennen kellokorttia tuli joka päivä tehtyä ylimääräistä. Nyt jokainen minuutti lasketaan työaikaan automaattisesti.

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
9/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esmikko: tienaan ilman ylitöitä sen 65 000e/vv mietipä jos vielä pitäisi ylitöitä tehdä...

Vierailija
10/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mulla on liukuva työaika, olen oikein tyytyväinen vaikka avainläpyskän kanssa kuljen päivät.

Vierailija
11/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kadehdin niitä jotka voivat käyttää kellokorttia, Heidän ei tarvitse päivittäin merkata muistikirjaan koska tulivat, lopettivat työskentelyn, hoitivat omia asioita työajalla (näitä en kehtaa merkitä työajaksi), ehtikö työaikaan kuuluvat tauot pitää ( alle puolta tuntia en merkitse, yli puoli tuntia merkitsen 1 tunti 50% ylitöitä). 

Vierailija
12/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sääli. Olet vahingoniloinen.

Vierailija
13/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta, pikaista paranemista! 

Vierailija
14/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti aikoinaan, kun kellokortti tuli. Sitten tajusin, että menen töihin joka päivä muutamaa minuuttia ennen työpäivän alkamista ja lähden bussiaikataulun takia 10 minuuttia myöhemmin. Siitä kertyi 15 minuuttia päivässä plussasaldoa, josta pidin noin puolitoista viikkoa ylimääräistä lomaa joka vuosi.

Nykyisin teen etätöitä, joten asialla ei ole enää mitään merkitystä.

Vierailija
15/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä tykkään kovasti. Saa tehdä pidemmän päivän jos työtilanne niin vaatii tai lähteä aikaisemmin jos tarvitsee. Voi myös keskellä päivää käydä hoitamassa asioitaan kun saldoja on kertynyt. Välillä niitä maksetaan rahana jos ei ehdi pitää pois.

Vierailija
16/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kulunvalvonta on tosi hyvä juttu! Toisin kuin ap mulla töitä on enemmän kuin pystyy tekemään ja päivät venyy. Helppo todistaa ylitunnit. Myös etänä kirjaudun järjestelmään ja kuittaan tunnit.

Vierailija
17/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olis helvetin hyvä koska osa työkavereista ei noudata sitä että osastot pitää olla auki 8-16, on niitä jotka liukuman mukaan tulevat töihin jo seitsemältä, istuvat kahvilla (koska asiakkaita ei ole, ja paperitöitäkin on vähän, ne ehtisi tehdä iltapäivällä) ja ruokatunnilla iät ajat, ja lähtevät kahden aikaan jo kotiin ja jättävät jonkun työntekijän vahtimaan osastoa neljään asti, eli eivät tee sitä työtä mitä pitäisi tehdä 8-16, vaan venkoilevat siitä jopa 3 tuntia pois + ne ylipitkät tauot. Nämä lusmut vielä kehtaavat valehdella paperisiin seurantalappuihin koska lähtevät pois töistä, ja sitten pitävät "liukumavapaita".

Vierailija
18/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kellokortti ja liukuva työaika on paras systeemi ikinä. Edellisessä työpaikassa jokainen laski itse työaikansa ja ainakin minä laskin täydet puolet tunnit omaksi tappiokseni, siis jos tulin töihin klo 7:40, niin laskin työajan alkavaksi kahdeksalta, jne. Nykyisessä on kellokortti ja se laskee joka sekunnin minkä olen työpaikalla. Kertyvän plussaldon pidän saldovapaana kesällä, käytännössä pari viikkoa lisää lomaa.

Vierailija
19/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellokortilla mitataan kuinka pitkään on lusinut töissä eikä sitä mitä on saatu aikaiseksi.

Vierailija
20/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjäisin vallan hyvin ilman työajanseurantaa. En ymmärrä mitä se hyödyttää asiantuntijatyössä. Mitä väliä sillä on teenkö työtä 5 tuntia vai 8 tuntia päivässä, jos saan työni tehtyä? En tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan