Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kohtaa suhdetta on mielestäsi naisen otettava koppi ehkäisystä?

Vierailija
26.02.2018 |

Olen seurustellut naisystäväni kanssa jo puolisen vuotta ja vieläkin joudun käyttämään kondomeita. Jotenkin tunnen oloni tyhmäksi, eikö naisen olisi jo aika ottaa koppi ehkäisystä?

M25

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono, mutta laitetaanpas oma mielipide pöytään. Ehkäisy kuuluu molemmille ja onneksi muutama vaihtoehtokin löytyy. En itse ikipäivänä ottaisi pillereitä, mutta joku lievempi hormoniehkäisy on harkinnassa. Hyvin pärjättiin kuuden vuoden pituinen suhde sillä että mies ei lauennut sisään. Tuo lisää vaihtelua sekaisin kun miettii vaihtoehtoisia tapoja miten tekee miehelle. Pitää vain varoa ettei kulliin jää siittiöitä ennen seuraavaa seksikertaa eli huolellinen pesu ja pissalla käynti on tärkeää. Tulin kerran raskaaksi alkuaikoina jälkiehkäisypilleristä huolimatta, joten kummatkin ovat kykeneviä saamaan lapsia.

Jos nainen joutuu nähdä enemmän vaivaa ehkäisyn suhteen tai jopa kärsimään sen takia, on miehen mun mielestä joko maksettava ehkäisy joko osittain tai kokonaan. Käy järkeen omasta mielestäni. Samoin jos olisi ehkäisypillerit tms. miehelle niin silloin nainen maksaisi.

Hohhoijaa? 

No hei pallien poistaminen on myös yksi aika varma ehkäisytapa. Porsaille tehdän tätä standarditoimenpiteenä, eli ota yhteys johonkin eläinlääkäriin.

Vierailija
62/62 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta se ehkäisee, joka ei halua lasta. Meillä se on ollut mies jo 30 v, tosin välissä on pari lasta tehty. Mulle olis ollut ok saada lisää lapsia, mies ei halunnut, joten hän käyttää kondomia. Kondomi on myös ainoa ehkäisykeino, jolla ei ole terveydellisiä haittoja, joten se on paras valinta muutenkin. 

Mitä terveydellisiä haittoja koituu esim ehkäisykapselista?

Ihan samoja kuin muistakin hormonaalisista ehkäisymuodoista.

Kuten mitä? Ehkäisykapselissa on vain keltarauhashormonia. Ihan vaan kyselen kun itsekin kyseisen implantin omistan. Räpeltäkää niiden kortsujen kanssa ihan vapaasti mutta ihmetyttää miten jotkut naiset ovat edes kokeilematta kaikkia muita ehkäisymuotoja vastaan

Vaikka siksi että en halua syödä steroideja enkä varsinkaan niistä aiheutuvia sukuelinsyöpiä, enkä myöskään halua kehooni immunosupressantti-myrkkyspermaa, varsinkaan huvikseen sellaiselta mieheltä, kenen lasta en edes halua? 

Kutsutaan myös eheäksi itsetunnoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla