Minkälaisten asioiden takia sinut on jätetty?
Jos sinulta on joskus mies lähtenyt lätkimään, mitä syitä hän hän esitti siihen, että haluaa erota?
Kommentit (9)
Kaverit taas on tulleet jätetyiksi, koska miehet on halunneet jotain " erilaista" . Ts. ovat lähteneet elämään omaa elämäänsä baareineen. Ainoa poikkeus yksi kaveri, joka on eronnut kahdesta ja molemmat kerrat, koska mies kyllästyi laskuuteen! Ihana ihminen, mutta käsittämätön vätys: ei töitä, lapset hoitoon, kotona ei tee mitään, ei yhtään mitään, ei seurustele lasten kanssa, ei tee ruokaa, ei vie lapsia koskaan ulos, ei lähde edes huvipuistoon muun perhene mukana. Tosi kivaa seuraa, mutta itsekin jättäisin, jos olisin puoliso.
Tää kaveri on kyllä kehittänyt lasikuudesta elämäntyylin pikkuhiljaa. Jää nukkumaan, kun lapset lähtee hoitoon tai kouluun miehen toimesta. Herää joskus puolenpäivän jälkeen ja makaa sohvalla loppuillan tai puhuu puhelimessa. Mielellään toimittaa lapset hoitoon pariksikin viikoksi mummulaan ja ei haluaisi hakea takaisin, kun niistä on niin vaivaa.:)
Sen myönnänkin. Nyt ehkä vähän tasaisempi luonne. Uskon kyllä, että kaikki ihmissuhteet kasvattavat ihmistä.
Eka poikaystävä jätti koska halusi olla " vapaa" ..Siis ts. pyöriä baareissa ja pokata mahdollisimman monta naista (tavoitteena oli saada kaksi yhtä aikaa kun itse en tähän suostunut).
Toinen poikaystävä ei kertonut mitään syytä. Meidän piti tavata mutta tyyppi ei sitten tullutkaan ollenkaan paikalle enkä saanut häneen mitään yhteyttä. Kuukauden päästä tyyppi soittaa ja kysyy haluaisinko tavata?? No enpä enää halunnut siinä vaiheessa.
koska miehellä ei ole ollut tarpeeksi tunteita mua kohtaan. Muutama on jättänyt toisen naisen takia. Mut on jätetty usein, joten jotain vikaa minussa täytyy olla.
ja siks oon " joutunu" jättämään ehkä ihan kunnollisiakin tyyppejä.
Näin vanhemmiten ja kolmen lapsen äitinä olen koittanu päästä tosta " kyllästymisestä" eroon.
...kasvoimme erillemme.
...syy ei ollut minussa vaan hänessä.
...rakasti minua niin paljon, ettei halunnut minun kärsivän niin p**kan ihmisen kanssa.
...kaikesta huolimatta tulen olemaan aina hänen sielunkumppaninsa.
Ja hoiti tämän eropuheen muutenkin kaikin puolin erittäin kaunopuheisesti. Selitteli jostakin tähdistä, jotka jatkavat nyt matkaa erillää, ja joku päivä ne vielä kohtaavat ja ovat aina yhdessä.
;D ;D ;D
Eli Suomennettu versio:
...kasvoimme erillemme - eli perseeni oli levinnyt niin, ettei enää kehdanntu lukea kanssani. Eli me emme kasvaneet, vaan MINÄ. ;P
...syy ei ollut minussa vaan hänessä - totta helvetissä oli, kun olin antanut pyrstöni levitä.
...rakasti minua niin paljon, ettei halunnut minun kärsivän niin p**kan ihmisen kanssa - HÄN ei halunnut kärsiä näin pa**an ihmisen kanssa, kun aloin muistuttamaan merileijonaa.
...kaikesta huolimatta tulen olemaan aina hänen sielunkumppaninsa - " sanon nyt näin, jottet saa mitään kohtausta" , ja tuntisin hänät kohtaan jonkinlaista myötätuntoa.
MUTTA, ehkä suurin tekijä oli se, että hän oli todellisuudessä löytänyt jo uuden, sillä tunteet minua kohtaan olivat kuoleet jo aikoja sitten (sen hoikan vartalon myötä).
ja syynä siis ikäero, minä (nainen), vanhempi.
-15-vuotiaana: Poika ihastui toiseen
-parikymppisenä: Mies masentui uudelle paikkakunnalle muutosta, lakkasi puhumasta ja halusi muuttaa takaisin entiselle paikkakunnalleen kavereiden takia.
-avioliitto 10 vuotta. Mies ei jättänyt, mutta " savusti ulos" käytöksellään. Ei jaksanut arkea kolmen lapsen kanssa ja piti minua laiskana, koska olin sairastanut synnytyksen jälkeisen masennuksen ja halveksi minua sen takia.