Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni hokenut vuosikaudet olevansa aseksuaali. Nyt etsii miestä.

Vierailija
26.02.2018 |

Olin yllättynyt. Vuosia kuuntelin ettei ikinä enää harrasta seksiä. Nyt onkin mies haussa, ja ihan seksi kuuluu osana kuvioon. Miten tälläin voi muuttua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus tarkoittaa sitä, ettei koe mitään vetoa keneenkään. Harmi että tästä on tehty muoti-ilmiö sellaisten keskuudessa, jotka selkeästi tuntee jotain.

Ei tarkoita. Se tarkoittaa sitä, ettei tunne _seksuaalista vetoa_, mutta kyllä aseksuaalikin voi hyvinkin kaivata läheisyyttä, halauksia, romantiikkaa ja arjen jakamista jonkun kanssa.

Heteroseksuaalisuuskin tarkoittaa sitä, että tuntee vaan seksuaalista vetoa vastakkaista sukupuolta kohtaan, mutta voisi ihan hyvin mennä naimisiin samaa sukupuolta olevan kaverinsa kanssa ja elää tämän kanssa. Eikun siis...

jos oikeesti luulet että kaikkiin avioliittoihin liittyy romanttista ja / tai seksuaalista rakkautta niin aika pihalla olet

Olen ollut feikkiavioliitossa (en laittomista syistä), tiedän kyllä tuon oikein hyvin. Mutta ideaalisessa tapauksessa avioliitto on kahden toisiaan rakastavan ihmisen lupaus pysyä yhdessä.

Eli se pointti oli…? Itse just sanot että kahden toisiaan rakastavan ihmisen lupaus pysyä yhdessä. Jos sä et rakasta ystäviäs niin aika heikosti taas menee, tosin ehkä tarkotit vaan kavereita.

En rakasta ystäviäni. Anteeksi, jos et tiedä mitä rakkaus tarkoittaa.

Jaa, kyllä mä rakastan ystäviäni. Ja esimerkiksi kummilastani. Mutta en mä heihin seksuaalista vetoa tunne.

Rakastatko kaikkia ystäviäsi romanttisesti? Hyvin erilainen tunne kuin tuo "rakkaus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla