Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BetteBox, kokemuksia?

Vierailija
26.02.2018 |

Tilasin itselleni nyt muutamaksi kk boxin, mutta eka boxi oli ihan pettymys.... mites muilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään?

Vierailija
2/11 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin kun totesin että näistä bokseista väkisinkin kertyy tarpeetonta roinaa vaan nurkkiin. Kun ei kaikki tuotteet voi millään olla mieleisiä tai itselle tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa kivoja tuotteita osa täysin turhaa itselle sopimattomia tuotteita.

Vierailija
4/11 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt ko.Bette Box'in toimintaan. Tilasin sen pojantyttärelleni, mutta muutaman kuukauden kuluttua huomasimme, ettei se olekaan hänen juttunsa. Irtisanoin tilauksen ja miten sitten kävikään: sain silti vielä yhden paketin postiin. Palautin sen Bette Boxille Maarianhaminaan mutta senkin jälkeen olen saanut Klarnalta useampaan kertaan laskun ja laskumuistutuksen palautetusta paketista. Klarnalle oli Bette Boxista sanottu, että tilaukseni on keskeytetty. Paketti oli kuulemma palautettu "liian myöhään".  Aion vielä ottaa yhteyttä ko.firmaan ja kysyä pitääkö minun tosiaan maksaa paketista jonka olen avaamattomana palauttanut heille.

Vierailija
5/11 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt. 5kk tilannut ja vielä hetken varmaan jatkan. Hyviä tuotteita on ollut, pari huonoakin kyllä joukossa. Olen betteboxista löytänyt uuden suosikkiripsarin ja tosi hyvän päivävoiteen joita en olisi kaupasta raaskinut ostaa sokkona.

Vierailija
6/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden olen nyt tilannut - onhan ne kuitenkin olleet hintansa väärtit minusta. Varsinkin jos käyttää alennuskoodeja.

Vierailija
8/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen jäänyt koukkuun Betteen. On ihanaa hemmottelua saada yllätys"lahja" kerran kuukaudessa. Olen löytänyt paketista muutaman suosikkituotteen, joita en olisi hoksannut tai raaskinut ostaa muutoin. Jotain itselle tarpeetontakin tulee luonnollisesti, mutta niille on aina löytynyt käyttäjä. Erityisesti pidän pienistä hajuvesinäytepulloista, koska hajuveden ostaminen on hankalaa. Nyt saa rauhassa useamman kerran testata, onko tuoksu mieleinen ja pelkät näytteet tuovat vaihtelua. Ikinä ei raaskisi ostaa kotiin 10 erilaista laatumerkkiä.

Vierailija
9/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun 2019 bettebox oli surkea. Suurin osa tuotteista oli ns näytepakkauksia, joita saisi ilmaiseksi esim apteekista tms. En aio jatkaa tilaustani. Odotin, että jouluna tulisi jotain erityisen kivaa. Yksi hyvä tuote toki sattui boxiin, joka tuoksuu mielettömän hyvälle.

Vierailija
10/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole mikään ekologisuuden jumala, mutta nämä kaikenmaailman BetteBullerBallerboksit edustavat kyllä sellaista kerskakulutuksen multihuipentumaa, että soisin niiden pikkuhiljaa jo jäävän historiaan.

Vierailija
11/11 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goodiebox on paaaljon parempi. Kannattaa seurata heidän sivuilta mitä tuotteita tulee mutta

Tästä linkistä 50% ensimmäinen boxi eli hintaan 12,45euroa

https://www.goodiebox.fi/anastassiaklementpotaptsuk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan