Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia mitä et anna anteeksi

Vierailija
25.02.2018 |

Minä en anna anteeksi entiselle parhaalle ystävälleni, että vei mun miehen ja valehteli mulle kun kysyin asiaa, useamman kerran.

Mitä sinä et anna anteeksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan vielä sellaista mitä en ole voinut antaa anteeksi. Pari juttua on mitkä kalvoi pitkään, mutta lopulta osasin päästää irti. Siitä olen onnnellinen.

Vierailija
2/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppivirheitä otsikoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisuuksiin meneminen. Toisen luonteen muuttaminen.

Vierailija
4/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua tietää!

Kerron kuitenkin:

Sitä, että ollessani 15-18 vuotias pitkäaikaisen poikaystävän isä teki minulle seksuaalisia tekoja usein. Pelkäsin kuollakseni. 

Sitä, että poikaystäväni murtautui eromme jälkeen kotiini ja väkivaltaisesti pakotti minut suuseksiin. En pysty enää koskaan harrastamaan samaa

Sitä että poikaystäväni petti minua törkeästi ulkomaanmatkallaan, jäi kiinni kun sain sukupuolitaudin.

Vierailija
5/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna anteeksi heille, jotka ovat sanoneet minua internetissä tyhmäksi. Olen kyllä tyhmä, mutta ei niin saa sanoa!

Vierailija
6/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajoi kännipäissään kolarin, sai aivovamman, muuttui vielä enemmän ääliöksi kuin ennen ja pilasi mun ja lasten elämän aiheuttamalla meille kauheat traumat.

Vierailija
7/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöitä palstalla - varsinkin otsikoissa!

Vierailija
8/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimien rajojen kannattamista ja perusteetonta rasistiksi nimittelyä. Vielä minä teille kostan...😈

Vierailija
9/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään. En ole anteeksiantavaa sorttia.

Vierailija
10/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa toi "vei mun mieheni". Miten olis ihan että mies lähti toisen matkaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
11/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi "vei mun mieheni". Miten olis ihan että mies lähti toisen matkaan. Ei mulla muuta.

Ja ystävä on edelleen luottamisen arvoinen, vai?

Mulle kävi niin, että ystävä ketä olin pitänyt tosi hyvänä ystävä ja ketä auttanut huonossa elämäntilanteessaan, laitteli aika uskomatonta settiä sisältäviä viestejä miehelleni. Ei siinä mitään, mutta mies näytti ne viestit mulle. Vaikka siinä myös luki ettei niitä saisi mulle näyttää. No siihen loppui se ystävyys. Etsii itselleen toisen auttajan elämäänsä, se oli kerrasta poikki.

Vierailija
12/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan miehen kolme sivusuhdetta. Siis kaikki yhtä aikaa ja jokainen uskoi olevansa miehen suuri rakkaus vaikka tiesivät minusta ja lapsista. Kestot 8v, 17v ja lyhin 0,5 v. Pisti paljastuessaan käsityskyvyn lujille.

Vierailija
13/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelua ja selkään puukotusta. Sellaista valhetta ei ole, mitä mulle ei olisi kerrottu. Katselin tuollaista käytöstä "kavereiltani" vuosikausia kunnes tajusin, ettei mun tarvitse sietää tollasta. Harmittaa että meni niin kauan tajuta. Nykyään jos valehtelee kerran, se on sitten siinä. I'm better than that.

Vierailija
14/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuoden koulukiusaamista, jätti niin pahat traumat että vieläkin yli kolmekymppisenä työyhteisössä oleminen jännittää ja osaltaan siksi en ole saanut uraa vaan työelämäni koostuu pienistä pätkätöistä siellä täällä.

Vierailija
15/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pahat teot jotka minulle on tehty kun olen jo muutenkin heikoimmillani. Maassa makaavan potkimiset ovat anteeksi antamattomia.

Exääni tulen halveksimaan ikuisesti ihan vaan sen takia, kuinka epäkunnioittava, kontrolloiva, alistava ja epärehellinen hän oli. Syytti minua pettämisestä ja kyttäsi, vaikka itse jatkuvasti teki mitä oksettavempia juttuja selkäni takana. Raukkamainen alhainen sontaläjä.

Vierailija
16/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi antaa anteeksi koska mikään ei ole peruuttamatonta.  Mutta luottaa ei voi ikinä ihmiseen jota on joutunut pelkäämään.

Vierailija
17/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan kaiken anteeksi (lopulta), koska kaunan kantaminen ei ratkaise mitään.

Toki monet asiat ovat ärsyttäneet, osa aika pitkäänkin, mutta niistä pääsee yli, jos ei muuten niin psykoterapian avulla.

Ja ne asiat, jotka teitä vaivaavat: Puhukaa niistä jollekin. Muuten ne jäävät jäytämään mieltä loppuikäksi ja sitä tuskin kukaan haluaa.

Vierailija
18/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste otsikossa. Naiset pistää pisteen otsikkoon tällä palstalla. 

Vierailija
19/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku loukkaa oikein pahasti, niin pyyhin hänet elämästäni. Vähän on vaikea antaa anteeksikaan, kun kyseistä ihmistä ei enää minulle ole olemassa. En voi miettiä ihmisiä joita ei minulle ole olemassa, joten ei ole sitten enää mitää anteeksiannettavaakaan. Ja näitä ihmisiä on monia elämäni varrella.

Vierailija
20/26 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei minulle pahaa tehnyttä ihmistä pistetty vastuuseen. Montaakin.

Oltaisiin estetty muitakin väärinkäytöksiä.

Että minusta revittiin kaikki, eikä kysytty jaksanko. Päälle syyttelyä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi