Hih. Mieheni on poliisi ja sain häneltä tänään sakot ylinopeudesta =)
Ei siinä mitään, oma moka. Yritin leikilläni ehdottaa asian sopimista " muulla tavoin" , mutta ei ukko antanut armoa. Partiokaveriakin, joka on perhetuttu hymyilytti episodi. Taidan kuitenkin piruuttani pihdata pari viikkoa ;)
Kommentit (10)
Pamputtakoon vaan itseään nyt, perskules ;)
Siis siinä että maksan sakon sen tililtä..
Päivystyksessä " pääsin" kerran exän hoideltavaksi. Onneksi oltiin sentään puheväleissä ;)
et jos on hyvissä väleissä jonkun poliisin kanssa, niin välttyy sakoilta..
Se on erään puolustusvoimien varikon vartija ja siellä poliisit käy monesti kahvilla niiden luona. Ei ole ikinä saanu sakkoja, vaikka on jääny ylinopeudesta ratsiassa kiinni. Kai se on paljon poliisista kiinni.
Tuli noista " tutuista" mieleen noin muuten meidän neidin keskola-aika. Tytön omahoitajaksi tuli ensin miehen ex-avovaimo (joka muuten edelleen silloin yritti saada miestäni itselleen takaisin). Pari ekaa päivää hän oli omahoitajana, kunnes lääkärikierrolla minun ollessani paikalla sai siirron toiselle lapselle. Mulla ei sinänsä ollut asian kanssa ongelmaa, mutta meni ylilääkärin aikana mulle piikitteleen jotain. Ylilääkäri pisti hänet heti paikalta pois ja seuraavaksi tulikin uusi omahoitaja esitteleen itsensä.
Vierailija:
et jos on hyvissä väleissä jonkun poliisin kanssa, niin välttyy sakoilta..
Ainoastaan sillä erolla että, sakottaja meinasi olla isäni. Sain vain sitten torut ja naureskelua osakseni muilta isäni kollegoilta. Että kyllä niiltä sakoilta voi välttyäkin.
En tosin ajanut törkeää ylinopeutta, asia olisi ollut silloin ihan eri.
Viime viikolla poliisit pysäytti, kun ajoin parkkivalot päällä, olisi silloin kin voineet sakottaa mutta taas kerran vältyin sakoilta, sain ne torut taaskin. Eikä ollut edes tuttuja poliiseja.
eikä humalassa-ajo, eikä mikään kolari.
Miehesi ei taida olla ihan ajan tasalla.
Eikös tutun poliisin tarkoitus olisi auttaa tavallaa.
Olisi hyvä jos saisi, ystäviä liikeelämästä, politiikasta, lakimiehistä, poliiseista ja rikollisuudesta. Tällöin saa hyvät verkostot ja voi välttää rangaistuksia.
Liikeelämä ja politiikka kulkevat käsikädessä. Politiikalla voi antaa verohelpotuksia tms.
Poliiisi ja rikollisuus kulkevat käsikädessä, kun on tuttuja poliiseja niin ne eivät ota kiiinnni vaan voivat järjestäää esim pakomatkan.